Appartement

21 reviews over Appartement To Chorio in het Nederlands

Prima verblijf!

Co & Co
30-5-2019

Mooie appartementen met een ruim balkon met een prachtig uitzicht over zee. We waren in mei de enige gasten dus heerlijk rustig.😎 Tweemaal in de week schoonmaak en wisseling van bad en beddengoed. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Complex ligt aan doorgaande weg, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Goede douche in bad. Harde bedden. Wij hebben het prima naar ons zin gehad bij To Chorio en Chrani.

heel fijn

vassily
18-9-2015

mooie ruime bungalow veel ruimte en privacy, 2 grote terrassen en een prachtig zwembad. de sfeer is heel rustig. Aardige eigenaar die af en toe wat fruit uit de mooie tuin aan komt bieden. op alle deuren en ramen zitten horren zodat je alles lekker open kan zetten . chrani zelf is heel rustig 6 restaurantjes en 1 gezellig cafe. Wel een auto huren er is veel te bezichtigen. Hier zijn ook nog veel bijna lege stranden te vinden. Het strandje bij chrani zelf is niet zo bijzonder wat rommelig en smal.

Wat een paradijsje

Nel
7-6-2015

We verbleven 3 weken in huisje nr. 4, een heerlijk ruim en heel privé en schoon huisje. De eigenaar Tassos is heel vriendelijk en heel behulpzaam. We kregen een fles zelfgemaakte rode wijn en mochten aardbeitjes plukken naast ons huisje. Hij is veel in de tuin bezig. De keuken is van alles voorzien,goed warm koffiezetapparaat, waterkoker, thermoskan, wok en pannen, bak- en grilloverntje, voldoende borden, glazen en bestek. Het bed ligt prima en er is voldoende kastruimte. Goede badkamer met bad en douche en voldoende warm water. Groot terras met ochtendzon (met parasol) met grandioos uitzicht op de tuin, het dorpje, de zee en de bergen. Achter het huisje olijfboomgaarden en linksaf loop je zo de bergen in waar je uren de prachtigste wandelingen kunt maken over weggetjes en zandpaden langs de olijfboomgaarden naar kleine bergdorpjes en de Vigla canyon met zijn watervalletjes. Rechtsaf is een supermarkt met redelijke prijzen, die ma. - wo. - en vrijdag prima bruin brood heeft .

Gereisd Met partner in Mon May 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust en comfort, fantastische plek

Rob
4-7-2013

Voor Griekse begrippen een fantastisch appartement, ruim, schoon, goed onderhouden, met een volwaardige keuken met nieuwe moderne pannen, koffiezetter, waterkoker en goede koelkast. Fijne badkamer met bad en douche, goede bedden. En groot terras met prachtig uitzicht

Gereisd Met partner in juni 2013

vakantie paradijs voor rustzoekers

m.buurma
1-7-2013

Prachtig groot huis met 2 grote terrassen, wij hadden de maisonnette, in een mooie tuin met veel privacy en schitterend uitzicht over de baai. Om de dag wordt er schoongemaakt en het linnengoed gewisseld. De eigenaar, thassos, is erg vriendelijk en behulpzaam, verse groenten uit de tuin en hij maakt erg lekkere wijn. Een fles water in de koelkast bij aankomst en bloemen op de terras tafel. Heerlijk zwembad, glasheldere zee en gratis zonnebedjes en parasols bij caribbean beach, heerlijke frappe en bediening op het strand. Ook kun je er lekker lunchen. Een auto is een must, in chrani regelen of via de hostess, want er is heel veel moois te zien en te beleven, de peloponnesos is eigenlijk een open lucht museum. Aanraders: methoni, de watervallen, markt in kalamata, mystras en sparti, de mani en messini. Rond toeren en genieten. Prachtig weer, veel groen en kleur en vriendelijke mensen. To chorio is echt voor rustzoekers, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2013

Een aangenaam verblijf in To Chorio

Petra vd Veen
19-8-2011

Het complex is kleinschalig en heerlijk rustig. Alle huisjes zijn vrijstaand en dat is heerlijk. Er is een groot terras waar je heelijk ruim kunt zitten. Eigenaar ( Tassos) is aarige man waar je totaal geen last van hebt. De tuin is verzorgd en we kregen tomaten, paprika's en komkommer uit eigen tuin. HEERLIJK! Zwembad is heerlijk op temparatuur en lekker ruim. Dorpje Chrani is heel relax. Genoeg eettentjes. Al met al een aanrader om hier enige tijd te verblijven!

Gereisd Met partner in augustus 2011

een heerlijke zomervakantie

rene69
12-7-2011

To Chorio, hier verbleven van 27 juni tot 11 juli 2011. Een ruim appartement, badkamer iets minder,wastafel vrij laag gemonteerd voor nederlandse begrippen.gedurende het hele verblijf veel last van muggen,vliegen en ander vliegende fauna,'s avonds buiten zitten en op je balkon genieten van de ondergaande zon was er helaas niet bij! Eigenaar erg vriendelijk,zwembad ideaal.De supermarkt en strand waren op loopafstand. Schoonmaak was keurig verzorgd,net als de reisleiding van Ross holidays !

Gereisd Met partner in juni 2011

Super relaxed

snoekie10
3-7-2011

Hier verbleven van 13 juni t/m 27 juni (veel te kort) en het prima naar ons zin gehad. Rustig Grieks dorp met zeer veel eetgelegenheden waaruit je kan kiezen. Plaatsje zelf erg rustig, geen bars of disco's. Aan te raden restaurants: Parthenon,The Garden,Hellas en voor een drankje drinken de tuin van Posiedon (naast The Garden). Erg vriendelijke mensen in het dorp en iedereen groet je beleeft. Strandbedden en parasol gratis bij Chrani Cafe, 800 mtr links van het appartement. Ook het eten daar erg lekker (bediening op het strand en goedkoop).

Zeer goede uitvalsbasis naar bezienswaardigheden (Olympia,Mistras,etc)

Echt aan te bevelen, eigenaar Thassos heeft alles goed onder controle, prachtig zwembad, zeer goed onderhouden tuin, en bij vragen of klachten kan je altijd bij hem terecht. Appartement zeer goed, groot en schoon.

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijk rustig

Diarto
20-7-2010

Weekje heerlijk gezeten hier. Jammer dat het weer niet zo goed was, bijna elke dag bewolking.. Mooi groot, schoon zwembad en mooie ruime kamers. Weinig op aan te merken!

Enige nadelen zijn dat dorpje niet echt heel gezellig is en ook heb ik een betere Griekse keuken gehad dan in Chrani. Ook ligt het zwembad vlak naast een weg, zodat je overdag je nog wel eens kan ergeren aan de voorbij rijdende auto's.

Al met al echt super appartement!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Echt een prachtige plek

Jan
15-7-2010

Huize To Chorio is mooi gelegen,met uitzicht op zee en bij helder weer kijk je naar stoupa.Het huis en zwembad worden goed verzorgd door lieve en behulpzame schoonmaakster.Hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen deze woningen aanbevelen.Als je rechtsaf gaat bij de woningen ben je binnen een paar minuten bij 2 supermarkten 1 kleine maar zeer goed.Een paar honderd meter verder bevinden zich de restaurantjes en auto verhuurders.Ook is hier een leuke souvenierswinkel met hele leuke hebedingetjes.Linksaf bij de woningen bevinden zich een 3tal beachbars ,wel een stukje lopen langs soms drukke weg of over het strand.Vermeld moet ook nog het heerlijke zwembad met beneden douce,wc en kleedruimte alles brandschoon en netjes.Zou zeggen zeker doen

Gereisd Met partner in juni 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement To Chorio in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement To Chorio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.