Appartement Theoxenia

32 reviews over Appartement Theoxenia

• 2018
    10Melanie05-06-2018

Meer dan fantastisch

Super verblijf gehad. Zoveel gastvrijheid krijg je nergens.

• 2017
    9José06-07-2017

Onvoorstelbaar gastvrije accommodatie!

Heel goed: Hartelijke ontvangst, persoonlijke benadering, rustige ligging, kleinschalig, zeer goed uitgebreid ontbijt (met zelfgemaakte gerechten) voor weinig geld, prima studio, schoon, goed zwembad. Niet goed: ik kan het niet bedenken.

• 9Toek07-05-2017

Geweldig!

Top hotel waar zulke lieve mensen werken er en maken overheerlijk ontbijt. Klein rustig dorpje nabij zee, minisuper en restaurantjes. Autohuur om omgeving te verkennen regelen via hotel voor spotprijs. De watervallen op halfuur rijden zeker bezoeken (goede schoenen aan). Warme hartelijke mensen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Nico Marianne Teunissen26-09-2016

Wij gaan zeker nog een keer.

Theoxenia is een absolute aanrader. Vriendelijke familie die geen moeite te veel is. Het is aan te bevelen om het ontbijt er bij te boeken. Het is goed en verder is er einig mogelijkheid in de omgeving. Veel goede restaurants in de directe omgeving. Dichtbij een gezellige kroeg waar je lekker in de tuin van een drankje en goede muziek kan genieten. Chrani zelf is erg klein. Voor een week aan het zwembad is het prima. Wil je meer zien, dan is een auto huren aan te raden. Kan goedkoop in Chrani zelf. Wij gaan zeker terug!

• 8Annemieke28-06-2016

Heerlijke week gehad

voor een appartement zijn we prima verzorgd, in de maand mei hebben de mensen ook nog de tijd voor je, dit appartement wordt gerund door een moeder met twee zoons en niets was te gek om het ons naar de zin te maken. Helaas was het strand nog niet schoongemaakt van keien en zeewier, zodat je nog niet echt op het strand kon liggen. Ik denk dat je hier ook niet in het hoogseizoen moet zijn, maar een prima bestemming in voor/na seizoen. De Griekse gastvrijheid is er nog steeds.

• 9els van megen28-11-2009

fantastische plek

Heerlijke plaats om te relaxen. Voor kinderen is het minder. Auto huren kan je om de hoek. 100 euro p.pw all in.Aanrader om de hele vakantie een auto bij de hand te hebben. Restaurants prima.loopafstand. Strand gaat, heb je helemaal voor jou alleen.Al met al de meeste lof gaat naar de vrouw de huizes met haar zonen.je voelt je er helemaal thuis Wij zijn er 2 keer op reis geweest in de maand mei. HEERLIJK. Ook een heerlijk terras met cafe om de hoek genaamd Mary. Je komt er niets te kort in Chrani

• 9Jeroen, Linda en Anna Lucie11-08-2009

Theoxenia is leuk!

Twee jaar geleden verbleven we in een van de huisjes van Fotis, die zijn inmiddels hard aan onderhoud toe. Zo niet ons appartement in Theoxenia: smaakvol ingericht, fijne bedden, prima badkamer en airco! Er was een babybedje voor onze dochter van 15 maanden. Eigenaresse Evgenia en haar zoons Thanasis en Antonis doen alles om het hun gasten naar de zin te maken en zijn erg vriendelijk. Onze favoriete restaurants blijven Sokrates en de Veranda.

Met jonge kinderen

• 8A. van Zuylen02-10-2008

een aanrader

goed en verzorgd appartementencomplex met een prima gastvrouw. Alles wordt goed onderhouden en goed schoon gehouden. Zee op 50 meter afstand. Strand niet echt voor kinderen om te spelen. Ook het appartementencomplex biedt niet veel voor kinderen, ook niet voor pubers. Het dorp heeft weinig te bieden behalve een aantal eetgelegenheden. Ideale plek om uit te rusten. Koffiezetapparaat werd alsnog geleverd. We hebben nog nooit zo'n goede gastvrouw ontmoet op al onze vaklanties

• 9manon30-09-2008

het is een aanrader

De eigenarese en haar zonen doen er alles aan om je het naar de zin te maken.zeer schoon app. een goed onderhouden zwembad en entree. je kunt elke morgen gebruik maken van een ontbijtbuffet met elke dag weer een verrassing(aan te bevelen). plaats crani heeft een aantal goede restaurants. een auto is noodzakelijk als je wat van de omgeving wil zie. een lekker rustig strand is op loop afstand. kort samengevat het is een aanrader.( niet voor pubers)

Familie

• 7wanda05-07-2008

zeer goede schoonmaak, mooi en klein complex met leuk goed onderhouden zwembad. Helaas erg harde bedden, waardoor lichamelijke klachten zijn ontstaan in onze vakantie. In de weekends en soms 's avonds waren er veel griekse familie en of vrienden in het complex, wat ontzettend lawaaierig was met hard praten wat ze deden nog laat in de nacht en weinig privacy bood. de eigenaresse is heel vriendelijk; wij kregen cake, fruit en gebakjes van haar. de balkons zijn pal naast elkaar en daardoor helaas geen privacy.

Met vrienden

0 tips over Appartement Theoxenia

1 vraag over Appartement Theoxenia

• Anne, 15-02-2017

disco

In een van de oudere reviews werd gesproken over een disco onder de appartementen. Klopt dit?

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad