Appartement Sophia

Appartement info

0Tonen op kaart

8 Reviews over Sophia

• 10mike dennis22-09-2012

wonderful people and wonderful stay

Chrani is a small seaside village. Everything is 200 mtr walk from Villa Sophia. We have stayed twice in may for two weeks each visit. A real treat. The people are really friendly. Had a big bowl of oranges and tomatoes - grown by the owner - waiting in the kitchen. Also a big bottle of olive oil for cooking.

• 8Astrid30-07-2008

Aanrader

De vakantie in Chrani, appartement Sofia, is ons erg goed bevallen. Chrani is erg klein wat als voordeel heeft dat het rustig en relaxed is. Het is niet erg toeristisch en wij hebben dat als erg prettig ervaren. Appartement Sofia was perfect, al hadden wij wel geluk aan de achterkant te zitten, met uitzicht op zee. De voorkant zit aan een redelijk drukke weg met bijbehorende verkeersgeluiden. Appartement is verder ruim en van alles voorzien. Chrani heeft een mooi lang strand met alle ruimte, zelfs in het hoogseizoen. Om iets van de omgeving te zien is een auto aan te raden, tip: Huur 'm bij Rigatos, die is een stuk goedkoper dan andere. Koroni, Methoni, de bergen en de watervallen zijn de moeite waard. Ook zeezeilen is een aanrader, bij Annika in Agios Andreas, net onder Chrani (areionsail). Goede restaurants zijn Hellas en The Garden.

• 9I.J W. van der Marel19-09-2007

Heerlijk appartement. Prachtig uitzicht op zee. Soms wat rumoeurig door het verkeer. Supermerkets vlakbij. Reataurants goed en ZEER voordelig!!

• 10J.E.C. Wiegerinck08-08-2007

Enig minmuntje is dat er geen pinautomaat in het plaatsje Chrani aanwezig is, je moet hier voor naar een ander dorp, de afstand is voor het ene dorp 5 km en de ander 8 km.

• 8froukje bruinsma22-07-2007

De bovenverdieping is verdeeld in twee appartementen. Ruim en leuk ingericht, alles is aanwezig, je hebt tv in de slaapkamer en airco kun je huren voor 5 euro per dag. De tuin is heel mooi, met palm- en allerlij vruchtenbomen. Het ene app. heeft het balkon aan de kant van de zee, het andere heeft rondom balkon, waardoor je zijzicht hebt op zee. Deze laatste hadden wij. We zaten heerlijk in de schaduw en konden genieten van de lokale bevolking. Want het gebouw staat tussen de 'echte' griekse huizen. De zee is heel dichtbij, ook het centrum en de supermarkt. Het is er heerlijk genieten van de omgeving. De eigenaar is heel vriendelijk, spreekt alleen geen engels, maar is heel gastvrij. Stel je niet te veel voor van de schoonmaak, dit bestaat uit vloer aanvegen en afval emmer legen. De weg is het enige nadeel. Het kan storend zijn, maar luidruchtige medevakantie gangers ook. Dus, boek gerust dit appartement. Het is ons heel goed bevallen.

• 8Marijke16-06-2007

Mooie accomodatie, wij hadden balkons aan drie zijde waardoor je altijd kon kiezen voor zon of schaduw. De drukte van de weg viel ons erg mee. Alles was aanwezig tot het koffiezetapparaat aan toe. De omgeving nodigt uit tot wandelen. Wil je meer ontdekken dan is een auto aan te bevelen. Het eten in restaurant Parthenon is zeer aan te bevelen.

• 8petra17-05-2005

Twee prachtige appartementen, waarvan ons appartement een balkon aan 3 zijden had (met aan 2 kanten zij-zeezicht en 1 kant op de weg kijkt). Altijd schaduw, op 2 uur na (tussen de middag) altijd zon. Ze zijn ruim ingericht, van alle gemakken voorzien (alleen geen airco). Super vriendelijke eigenaar, praat echter Grieks, geen Engels. Een grote maar..... het gebouwtje ligt direct aan de doorgaande kustweg. Het went, maar als je rust wilt, moet je niet boeken voor dit complex! Chrani is een prima plaatsje om te zitten. Ca. 30 minuten rijden van het vliegveld.

• 9Erik & Miranda22-09-2004

Mooie accomodatie met 2 appartementen waardoor het heerlijk rustig is. 1 Appartement met zeezicht en 1 appartement met zijzeezicht. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartement geeft een goede uitvalsbasis om de Peloponnesos te verkennen. Het is gelegen in een rustig dorpje waar het toerisme nog niet echt is doorgedrongen.Hierdoor maak je kennis met het echte Griekenland.Echte aanrader.

Appartement Sophia info

Veilig betalen met