Appartement

35 reviews over Appartement Paris Village in het Nederlands

Fantastisch, gastvrij complex

Corry
26-6-2016

Paris Villages is een groene oase in Chrani. Kleinschalig, mooie appartementen met veel privacy in een heel mooie tuin, heerlijk zwembad en op loopafstand van zee. De gastvrije eigenaren, Wim (Nederlander) en Angela (Griekse) zullen er alles aan doen om je verblijf tot een onvergetelijke vakantie te maken. Een heerlijke Frappé, verse Jus of iets te eten.... allemaal mogelijk bij de poolbar. Chrani is een klein dorp met een gastvrije bevolking. Het is niet voor niets dat veel toeristen jaarlijks terugkeren naar deze locatie. Binnen de kortste keren voel je je er thuis. Het is heerlijk toeven bij Caribbean Beach Bar aan het strand. Ga heerlijk Grieks eten bij Hellas, drink na afloop een drankje bij Poseidon en geniet! En wil je leuke bruikbare souvenirs (o.a. geweldige gympen) ga dan naar Pierre's Giftshop. Chrani is een prima locatie om per auto de cultuur en natuur van de Peloponnesos te ontdekken.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Groene oase

Ton Haverkamp
30-9-2015

Mooi complex in zeer rustige omgeving. Begin juni was er nog weinig te doen in de omgeving. Eigenaar Wim en zijn vrouw zeer behulpzaam bij allerlei vragen. Jammer dat de bliksem insloeg in de palmboom voor ons appartement. Die moest na 17 jaar verwijderd worden. Appartement is zeer schoon en ruim. WC en douche erg klein (op zijn grieks). Tuin wordt dagelijks onderhouden en zou je in die omgeving niet zo verwachten. Is prachtig. Wegen in dit deel van de Phelopenessos zijn erg slecht. Veel gaten en kuilen. Je moet daar in een comfortabele auto rijden anders krijg je rugklachten. Je kunt wel aan veel dingen merken dat de recessie daar zwaar heeft toegeslagen. Supermarkten wordt weinig in aangevuld.

Mooi complex, zeer gastvrije eigenaren.

Miriam Duif
28-8-2015

Mooi appartementencomplex, Chrani zelf is klein, maar met een huurauto kun je veel zien in de omgeving. Doordat het een bergachtige omgeving is, rijdt je langer over kleine afstanden. Tips qua bezienswaardigheden zijn: Koroni, mooi stadje, Methoni met een prachtig fort, Navarino beach bij Pylos in de buurt, Mystras (byzantijnse opgraving bij Sparta in de buurt, prachtige route door de bergen.) en vlakbij de Polilimnio watervallen (echt heel mooi natuurgebied waar je kunt zwemmen in watervallen. Per toeval kwamen we in Koroni een aankondiging dat er caretta caretta schildpadjes uit zouden komen en naar de zee zouden lopen. We konden daar bij zijn, heel bijzonder. We vonden het appartementencomplex echt heel netjes zoals eerdere schrijvers ook al aangeven. Nette appartementen, deze werden regelmatig schoongemaakt en elke dag werden vuilniszakjes verschoond, goede airco tegen extra betaling, De eigenaren waren heel vriendelijk en gastvrij. Ik heb goede tips van ze gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Paris Village voor je op een rij gezet:

Mooiste plek voor een vakantie in Griekenland!

Marian van Erp
26-5-2013

Wij waren voor de zevende!!! keer in Paris Village en zoals alle vorige keren was het prima in orde! Deze keer was er als bonus Het Griekse Paasfeest, waarbij de gastvrijheid van de eigenaars Wim en Angeliki nogmaals een dikke pluim verdiend. Ons gezelschap bestond uit 4 generaties en zowel de jongste van 5, als de oudste van 87 heeft genoten! Een aanrader voor iedereen die van Griekenland houdt!

Gereisd Met vrienden in april 2013

Mooi complex, Ligt alleen in verkeerde plaats.

Patricia
17-9-2012

Paris Village. Een plek die je gezien moet hebben. Wij hadden de 4/5 pers.appartement. Waren met twee volwassenen en een kind van 3 jaar.Qua ruimte prima te doen, je bent toch voornamelijk buiten. Complex ziet er super verzorgd uit. Elke dag is de tuinman druk in de weer,samen met zijn vrouw. Eigenaren Wim en Angela zijn er elke dag, en Wim maakt heerlijke frappé. Bij het zwembad is het heerlijke zitten, voldoende ligbedden en parasols.

Maar Chrani zelf. Tja daar is weinig te beleven. Er zijn een paar goede tavernes, en idd bij Poseidon kun je heerlijke cocktails drinken,of een lichte lunch verkrijgen. Supermarkt is ruim van assortiment. De weg daarna toe is druk, onvoldoende belicht. En met een kind van drie loop je daar niet prettig. Auto is dus zeker aan te raden!!!
Omgeving is prachtig. Methoni, Koroni, Pylos, Gialova. Allemaal aanraders.

Paris Village. Prima vakantie bestemming. Alleen op de verkeerde plek.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het echte Griekenland aan de kust!

Mark, Mary, Nick en Robin
15-8-2012

Een geweldige vakantie! Je voelt je hier snel thuis!

Dit appartementencomplex telt 16 appartementen rondom een zwembad (+ kikkerbadje) met bar, compleet met speel/kleurhoek en een speeltuintje achter de appartementen met tevens een BBQ plaats waarvan je gebruik kunt maken. De eigenaren Wim (Nederlands) en Angeliki (Angela, Grieks) doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De appartementen zijn luxe ingericht met goed functionerende airco en horren in ramen en deur, lakens, dekens, handdoeken en keukengerei. Om de paar dagen worden de handdoeken verwisseld, de vuilnisbakken geleegd en je bed opgemaakt. Chrani is op loopafstand en heeft diverse restaurants en twee supermarkten. Het strand is op 100 meter afstand en bestaat uit een ruim zandstrand. De gasten waren overwegend Nederlands en Grieks en de sfeer liet gemakkelijk toe om leuk contact met elkaar te leggen, terwijl de locatie en de appartementen voldoende mogelijkheden bieden om je ook in alle rust terug te trekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Een paradijsje in Griekenland.

Sandra
11-8-2012

Schitterend aangelegd complex, de tuin, de appartementen, het zwembad, alles wordt netjes onderhouden. Warm welkom; we vielen met onze neus in de boter, want tijdens ons verblijf werd de 16e verjaardag van Paris Village gevierd. De huisjes bestaan uit 3 kamerappartement op begane grond en op verdieping de 2 kamerappartementen. Ook binnen is alles netjes en goed voorzien. De badkamer is klein, maar funcioneel. Alleen de bedden..... die zijn heel hard. Het gebruik van airco zijn extra kosten. Onze dochters (5 en 8 jaar) hebben zich prima vermaakt in zwembad, speeltuin en ze konden vrij rondlopen in de tuin. Op korte afstand strand en supermarkten. Vanuit Chrani hebben we diverse plaatsen bezocht. Het fort van Methoni is een aanrader, zeer indrukwekkend. We hebben heerlijk gegeten in de haven van Koroni. Voor ons het een accommodatie om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend complex

R de Groot
15-7-2012

Paris Village is een mooi en goed onderhouden appartementen complex. De tuin is erg mooi en wordt goed onderhouden, groot en schoon zwembad. De eigenaren Wim en Angela zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Appartement is groot, schoon en heeft mooi terras, tevens een kluis. Ook is er gratis wifi en is het mogelijk om te internetten tegen een kleine vergoeding. Op +/- 500 meter goed eten bij de Garden (zeer vriendelijk) en voor koffie en een lekker drankje kan je goed terecht in de tuin bij Poseidon die gelegen is naast de Garden. Eigenaar Janis spreekt redelijk Nederlands.

Gereisd Met partner in Mon May 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooie accomodatie

André
19-6-2012

Paris Village is een geweldig fijn appartementen complex met een enorm mooie tuin. De eigenaren zijn heel vriendelijk. De tuinman en zijn vrouw doen er alles aan om het complex zo mooi mogelijk te houden. Het dorp Chrani ligt op enkele honderden meters zo ook de supermarkt. De omgeving is bijzonder mooi en daarom is het zeker aan te raden om een auto te huren voor minimaal 1 week. Wij zijn er 2 weken geweest en hebben er enorm genoten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

uit brabant
19-10-2011

Appartement Paris Village in Chrani (Griekenland). Een super accomodatie, met zeer vriendelijke eigenaren en niet te vergeten de tuinman met zijn vrouw, die er alles aan doen om alles netjes te houden.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paris Village in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paris Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.