Géén boekingskosten

Appartement Paris Village

GriekenlandPeloponnesosChrani

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Paris Village voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 36 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

36 Reviews over Paris Village

• 9Francois28-08-2019

Wat een ontzettende leuke plek om je vakantie door te brengen. De appartementen zijn uitstekend verzorgd en er heerst een ontzettende gezellige sfeer op het complex. De eigenaren zijn ontzettend aardig, helpen je waar nodig en hebben leuke tips om dingen te ondernemen. Onze kinderen hebben zich ook ontzettend vermaakt in de twee zwembaden. In het dorpje zelf zijn een paar restaurant waar je lekker kunt eten (vooral Socrates is erg lekker) en een restaurant maar een auto is wel erg handig om de omgeving te verkennen. Wij gaan zelden twee keer naar dezelfde plek maar hier komen we sowieso nog een keer terug.

• 10Corry26-06-2016

Fantastisch, gastvrij complex

Paris Villages is een groene oase in Chrani. Kleinschalig, mooie appartementen met veel privacy in een heel mooie tuin, heerlijk zwembad en op loopafstand van zee. De gastvrije eigenaren, Wim (Nederlander) en Angela (Griekse) zullen er alles aan doen om je verblijf tot een onvergetelijke vakantie te maken. Een heerlijke Frappé, verse Jus of iets te eten.... allemaal mogelijk bij de poolbar. Chrani is een klein dorp met een gastvrije bevolking. Het is niet voor niets dat veel toeristen jaarlijks terugkeren naar deze locatie. Binnen de kortste keren voel je je er thuis. Het is heerlijk toeven bij Caribbean Beach Bar aan het strand. Ga heerlijk Grieks eten bij Hellas, drink na afloop een drankje bij Poseidon en geniet! En wil je leuke bruikbare souvenirs (o.a. geweldige gympen) ga dan naar Pierre's Giftshop. Chrani is een prima locatie om per auto de cultuur en natuur van de Peloponnesos te ontdekken.

• 8Ton Haverkamp30-09-2015

Groene oase

Mooi complex in zeer rustige omgeving. Begin juni was er nog weinig te doen in de omgeving. Eigenaar Wim en zijn vrouw zeer behulpzaam bij allerlei vragen. Jammer dat de bliksem insloeg in de palmboom voor ons appartement. Die moest na 17 jaar verwijderd worden. Appartement is zeer schoon en ruim. WC en douche erg klein (op zijn grieks). Tuin wordt dagelijks onderhouden en zou je in die omgeving niet zo verwachten. Is prachtig. Wegen in dit deel van de Phelopenessos zijn erg slecht. Veel gaten en kuilen. Je moet daar in een comfortabele auto rijden anders krijg je rugklachten. Je kunt wel aan veel dingen merken dat de recessie daar zwaar heeft toegeslagen. Supermarkten wordt weinig in aangevuld.

• 10Miriam Duif28-08-2015

Mooi complex, zeer gastvrije eigenaren.

Mooi appartementencomplex, Chrani zelf is klein, maar met een huurauto kun je veel zien in de omgeving. Doordat het een bergachtige omgeving is, rijdt je langer over kleine afstanden. Tips qua bezienswaardigheden zijn: Koroni, mooi stadje, Methoni met een prachtig fort, Navarino beach bij Pylos in de buurt, Mystras (byzantijnse opgraving bij Sparta in de buurt, prachtige route door de bergen.) en vlakbij de Polilimnio watervallen (echt heel mooi natuurgebied waar je kunt zwemmen in watervallen. Per toeval kwamen we in Koroni een aankondiging dat er caretta caretta schildpadjes uit zouden komen en naar de zee zouden lopen. We konden daar bij zijn, heel bijzonder. We vonden het appartementencomplex echt heel netjes zoals eerdere schrijvers ook al aangeven. Nette appartementen, deze werden regelmatig schoongemaakt en elke dag werden vuilniszakjes verschoond, goede airco tegen extra betaling, De eigenaren waren heel vriendelijk en gastvrij. Ik heb goede tips van ze gehad.

• 10Marian van Erp26-05-2013

Mooiste plek voor een vakantie in Griekenland!

Wij waren voor de zevende!!! keer in Paris Village en zoals alle vorige keren was het prima in orde! Deze keer was er als bonus Het Griekse Paasfeest, waarbij de gastvrijheid van de eigenaars Wim en Angeliki nogmaals een dikke pluim verdiend. Ons gezelschap bestond uit 4 generaties en zowel de jongste van 5, als de oudste van 87 heeft genoten! Een aanrader voor iedereen die van Griekenland houdt!

• 7Patricia17-09-2012

Mooi complex, Ligt alleen in verkeerde plaats.

Paris Village. Een plek die je gezien moet hebben. Wij hadden de 4/5 pers.appartement. Waren met twee volwassenen en een kind van 3 jaar.Qua ruimte prima te doen, je bent toch voornamelijk buiten. Complex ziet er super verzorgd uit. Elke dag is de tuinman druk in de weer,samen met zijn vrouw. Eigenaren Wim en Angela zijn er elke dag, en Wim maakt heerlijke frappé. Bij het zwembad is het heerlijke zitten, voldoende ligbedden en parasols.

Maar Chrani zelf. Tja daar is weinig te beleven. Er zijn een paar goede tavernes, en idd bij Poseidon kun je heerlijke cocktails drinken,of een lichte lunch verkrijgen. Supermarkt is ruim van assortiment. De weg daarna toe is druk, onvoldoende belicht. En met een kind van drie loop je daar niet prettig. Auto is dus zeker aan te raden!!!
    Omgeving is prachtig. Methoni, Koroni, Pylos, Gialova. Allemaal aanraders.

Paris Village. Prima vakantie bestemming. Alleen op de verkeerde plek.

• 9Mark, Mary, Nick en Robin15-08-2012

Het echte Griekenland aan de kust!

Een geweldige vakantie! Je voelt je hier snel thuis!

Dit appartementencomplex telt 16 appartementen rondom een zwembad (+ kikkerbadje) met bar, compleet met speel/kleurhoek en een speeltuintje achter de appartementen met tevens een BBQ plaats waarvan je gebruik kunt maken. De eigenaren Wim (Nederlands) en Angeliki (Angela, Grieks) doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De appartementen zijn luxe ingericht met goed functionerende airco en horren in ramen en deur, lakens, dekens, handdoeken en keukengerei. Om de paar dagen worden de handdoeken verwisseld, de vuilnisbakken geleegd en je bed opgemaakt. Chrani is op loopafstand en heeft diverse restaurants en twee supermarkten. Het strand is op 100 meter afstand en bestaat uit een ruim zandstrand. De gasten waren overwegend Nederlands en Grieks en de sfeer liet gemakkelijk toe om leuk contact met elkaar te leggen, terwijl de locatie en de appartementen voldoende mogelijkheden bieden om je ook in alle rust terug te trekken.

• 9Sandra11-08-2012

Een paradijsje in Griekenland.

Schitterend aangelegd complex, de tuin, de appartementen, het zwembad, alles wordt netjes onderhouden. Warm welkom; we vielen met onze neus in de boter, want tijdens ons verblijf werd de 16e verjaardag van Paris Village gevierd. De huisjes bestaan uit 3 kamerappartement op begane grond en op verdieping de 2 kamerappartementen. Ook binnen is alles netjes en goed voorzien. De badkamer is klein, maar funcioneel. Alleen de bedden..... die zijn heel hard. Het gebruik van airco zijn extra kosten. Onze dochters (5 en 8 jaar) hebben zich prima vermaakt in zwembad, speeltuin en ze konden vrij rondlopen in de tuin. Op korte afstand strand en supermarkten. Vanuit Chrani hebben we diverse plaatsen bezocht. Het fort van Methoni is een aanrader, zeer indrukwekkend. We hebben heerlijk gegeten in de haven van Koroni. Voor ons het een accommodatie om zeker nog eens terug te keren.

• 10Jack Fussell06-08-2012

Wonderful vacation experience

Off the beaten path of the normal tourist this location offers so many things. The villas are well equipped and the property sits as an oasis in the rocky landscape. The pool is perfect for the whole family. There is a nice beach located within a 5 minute walk. The owners are on property and always willing to answer questions and offer advice on local sites. The nearby villages provide excellent views into Greek life and there is a notable absence of overly tourist type attractions.

• 9R de Groot15-07-2012

Schitterend complex

Paris Village is een mooi en goed onderhouden appartementen complex. De tuin is erg mooi en wordt goed onderhouden, groot en schoon zwembad. De eigenaren Wim en Angela zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Appartement is groot, schoon en heeft mooi terras, tevens een kluis. Ook is er gratis wifi en is het mogelijk om te internetten tegen een kleine vergoeding. Op +/- 500 meter goed eten bij de Garden (zeer vriendelijk) en voor koffie en een lekker drankje kan je goed terecht in de tuin bij Poseidon die gelegen is naast de Garden. Eigenaar Janis spreekt redelijk Nederlands.

Appartement Paris Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kotti Area, 24010