Tijdelijk €25 aanbetaling

Niki

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 7Ruimte

Appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Niki voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Niki

• 8Bianca10-05-2007

Samen met een vriendin ben ik er in 2004 geweest. Het was een van de mooiste vakanties die ik meegemaakt heb. Het was er lekker rustig, absoluut niet toeristisch. En inderdaad een strandje op loop afstand. Aphrodite is op 2 minuten lopen, de eigenaresse is super lief en heeft ons er een beetje wegwijs gemaakt. De zoete broodjes van het supermarktje zijn echt een aanrader!!!

Kortom, voor een rustige vakantie moet je hier echt heen. Wil je de omgeving zien, dan moet je wel even een auto huren! Koroni en Kalamata zijn aanraders om heen te gaan.

Wij hebben het er ontzettend naar ons zin gehad, nadeel is wel dat de eigenaar van Niki geen Engels praat. Dus wil je iets, moet je een beetje Grieks spreken of een taalboekje meenemen.

• 7Francois en Natasja13-02-2006

Wij zijn inmiddels 2 1/2 jaar geleden in Niki geweest. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. Dit ondanks de simpele inrichting, en de enigzins minder gunstige ligging. Het appartement was schoon bij aankomst, service was er eigenlijk niet, maar als er even iemand aanwezig was voor de schoonmaak, was deze wel vriendelijk. Wij willen zeker nog een keer terug komen, wel jammer dat de prijs zo veel omhoog gegaan is nadien. Ach wie weet, komt er nog een keer een aanbieding waar we gebruik van zullen maken. Een tip is wel om een auto te huren, want het openbaar vervoer is niet wat je zegt "je van het".

• 5Anna en Petros07-10-2005

We moesten gedwongen verhuizen van het heerlijke Vasilis (vanwege het springen van de boiler), dus misschien zijn we niet helemaal objectief. We zaten op de tweede verdieping, kamer 4. Mijn bezwaar was : er was geen raam in de slaapkamer, en de balkons waren zo dicht op elkaar , dat het wel de apenheul leek, dus heel weinig privacy. Ook was het winderig en weinig zon. We waren er eind september.

• 8Djuna Bats (10)27-07-2005

Wij zaten op de tweede verdieping (kamer 4; lekker in het zeewindje en alleen 's ochtends vroeg was er zon op het balkon.De weg is wel druk maar daar wen je snel aan. Het is niet ver van het vliegveld dus het duurt niet lang voor je er bent (half uurtje). Er is een leuk klein strandje vlak bij. Vaak waren we de enigen die er zwommen. Het dorpje is best gezellig; er zijn zat restaurantjes. Wij vonden Ellas (met een nederlandse ober) en Aphrodite ( waar een hele lieve mevrouw de baas is) de lekkerste. Aphrodite zit twee minuten lopen van Niki af. Er zijn twee supermarkten. Eén vrij grote en een kleinere maar daar bakt de bazin zelf de warme zoete broodjes. De bus is goedkoop maar je moet wel geduld hebben; je moet er tien minuten van tevoren zijn en dan komt ie 20 minuten te laat. Met de gehuurde auto ging alles een stuk vlugger. Niki heeft maar één nadeel en dat zijn muggen.

• 6yvonne lubben12-06-2005

Hartstikke leuk. We zouden er zo nog een keer heen willen. Niet zo toeristisch gelegen en dat was heerlijk. Bereikbaarheid was niet super. Geen pinautomaten in de buurt. Service was goed. We konden altijd met vragen komen en allerlei excursies volgen.

• 6Julia08-04-2004

Zeer eenvoudige accomodatie. Ligt aan redelijk drukke verkeersweg, wat je eerst niet in de gaten hebt doordat het achter de struiken verscholen ligt. Kan je 's nachts behoorlijk uit je slaap houden... wel mooie tuin.

Appartement Niki info

• Adresgegevens