Appartement Iris

AppartementWeer vandaag28°21°
Appartement Iris

16 reviews over Appartement Iris in het Nederlands

Eigenlijk alleen maar goede berichten.

Familie Brink
26-5-2018

Eigenlijk alleen maar goede berichten. Wat een geweldige plek, pal aan zee, een goed appartement en een ruim balkon. Verder zijn de eigenaars Litsa en Pavlos lieve en gastvrije mensen, die altijd voor je klaar staan. We komen zeker terug.

Fantastische locatie.

KIS
27-1-2018

Wat een fantastische locatie. Aan zee, alle kamers hebben uitzicht op zee.

2 kamer appartement met groot balkon. Goed onderhouden door de zeer gastvrije eigenaars.

Chrani is een klein, rustig niet toeristisch dorp. Met een paar restaurants, bar en 2 winkels. Het strand is rustig, zeker als je wat verder doorloopt.

Erica
28-8-2017

Hartelijk ontvangst. Heerlijk rustig. Appartement was schoon, gedurende weekverblijf extra schoonmaak en linnengoedwissel. Goede restaurants op loopafstand en ook twee supermarkten. Goede locatie voor culturele uitstapjes. Strand met gebruik van ligstoelen. Waterschoenen aanbevolen ivm kiezels. Wij hadden op 2e verdieping hoekappartement. Daardoor geen last van trapgebruik overige gasten.

Prachtig zeezicht

Stel
    1-8-2017

Prachtige ligging direct aan zee.

Heerlijk rustig, maar op loopafstand van restaurant en supermarkt.....was wel wat klimmen voor mensen slecht ter been minder geschikt.

Zeer aardige eigenaar.

Schoonmaak kon beter.

Eenvoudig appartement met mooi uitzicht

S. Hartog
    29-5-2017

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw/eigenaresse.

Het appartement is ruim; echter in de doucheruimte die niet groot is, stond een set schoonmaakspullen die je moest weghalen bij het gebruiken van de douche. De opslag hiervan hoort niet in een doucheruimte thuis en daarvoor dient men een andere oplossing te vinden. We hadden het appartement voor slechts 2 nachten gehuurd, en dit dus niet gemeld bij de eigenaresse.

De keuken bood voldoende serviesgoed etc. Echter wel een tip: neem een goede kurkentrekker mee, want die van het app. stelt niets voor. Zoals al eerder vermeld, ligt dit appartementencomplexje heerlijk rustig.

Oude reviews (archief)

Voor rustzoekers

de Rijke
    26-9-2016

Appartement is puur Grieks, alleen de basics en geen luxe. De ligging is geweldig vlak aan zee met een fantastisch uitzicht. Dre eigenaren zijn enorm lieve mensen, geen moeite is het ze teveel om het je naar de zin te maken. Geen zandstrand, maar via een trapje de zee in. Een bestemming voor rustzoekers, hier kun je heerlijk onthaasten.

Heerlijk.

Karin
    17-9-2016

Leuk klein appartementen complex aan kleine doodlopende boulevard met een paar andere huizen. Heerlijk rustig. Alle appartementen hebben een groot balkon (oost) met uitzicht op zee en het kiezelstrand. Super schoon, basic maar wel met een aparte slaapkamer. Horren aanwezig. De ontvangst is bijzonder vriendelijk en attent. Mevrouw spreekt Engels en meneer Frans.

Chrani is een rustig dorp, geen pinautomaat maar wel 2 kleine supermarkten. Ook een aantal restaurants. Verder weinig te doen. Er is ca 4x per dag een busverbinding naar nabij gelegen plaatsen. Of een auto huren.

Het complex ligt aan het eind van een doodlopende weg en direct aan zee. Gastvrouw is erg hartelijk en behulpzaam, geen moeite is haar teveel.

Simpele maar nette kamers incl. schoonmaak en textiel-wissel.

Een auto is erg handig om het prachtige achterland te bekijken.

In Chrani zelf is niet zoveel te doen maar voor rustzoekers ideaal.

Heerlijk

toossie
    27-6-2016

Een heerlijke vakantie gehad ...ruime appartementen,ruim balkon,,alleen zaten wij in het midden wat dus het nadeel heeft dat je aan allebei de kanten een trap hebt waar mensen naar boven en naar beneden gaan,maar was nu niet echt storend omdat het rustig was.De eigenaresse is een heel gastvrije vrouw en doet zoveel mogelijk om je het naar de zin te maken..Appartementen liggen aan einde straat,,heerlijk rustig dus..neem alleen wel zwemschoenen mee..bijna overal stenen aan de kustrand..al bij al ...een aanrader !!

Super!

Anneke
    15-6-2016

Dé aanrader voor een ontspannen vakantie. De hele omgeving straalt rust en gemoedelijkheid uit. Perfecte ligging van de appartementen, direct aan zee met geweldig uitzicht. Strand (deels kiezels) onder handbereik en in het fraaie achterland kun je heerlijk wandelen in de bergen.Uitstapjes naar bv Koroni en Kalamata zijn prima te doen per lokale bus, wil je meer van de omgeving zien dan is autohuur aan te raden. Litsa en Strattos hebben hart voor hun gasten en voor de accommodatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Iris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iris scoort een 8.95 uit 10 op basis van 17 reviews.