Appartement Ilaira

8Fantastisch

Griekenland, Peloponnesos, Chrani

Op vakantie geweest naar Ilaira?

8Fantastisch

• 8.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Ilaira

• 0conny de kramer29-09-2010

superligging

Wij zijn net terug van een weekje daar, het app. ligt supermooi en is groot en goed uitgerust.Er lagen nederlandse boeken en tijdschriften op de kamer en bij aankomst kregen we gelijk wat te drinken aangeboden. Minpunt de veel te kleine douche met te krappe douchegordijn er voor. En we hebben maar 1x schone handdoeken gekregen tijdens de week en moesten zo 4 dagen met dezelfde handdoek douchen. Chrani is rustig maar er zijn genoeg restaurantjes zoals Hellas, Sokrates en onze favoriet The Garden. Met onze huurauto hebben we prachtige uitstapjes gemaakt, de omgeving is een groot openluchtmuseum.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Johan & Anita07-08-2010

Prachtige plek om uitstapjes te maken.

Aansluitend bij de bevindingen van de gasten van 7-7-10, wij vonden het een leuk appartement, met horren voor raam en deur, netjes en groot genoeg, relaxte sfeer. Uitzicht over zee met een lichte golfslag. Hebben heerlijk gegeten bij Hellas, the Garden en Sokrates. Is wel aan te raden om een auto te huren, want er is veel te bekijken, o.a. waterval, archeologische site oud Messini, Olympia, bad- en haven plaatsjes Bergtochtjes en natuurlijk nog Mani, waar je vanaf je terras de bergen kunt zien. Mooie tocht door de bergen naar de grotten en Mystras en dan ook nog een heerlijk klein strandje voor de deur. Vergeet de waterschoentjes niet. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8J.J. Erkamp07-07-2010

Prachtig gelegen Complex.

Ziet er verzorgd uit, 2x per week schoon beddengoed en 3x per week schone handdoeken. Aardige eigenaar en schoonmaakster Vania is ook TOP ! Complx is minder geschikt voor mensen met loop problemen. Naar het strand vanaf de plek waar wij zaten was 32 treden (zeezijde beneden ). Naar het zwembad vanaf de plek waar zaten moet je ook nog 3 trappen op van ongeveer 24 treden. Naar het complex toe vanaf de hoofdweg, ga je eerst naar beneden asfalt en dan steil omhoog ongeveer 50 meter onverhard + parkeerplaats is ook onverhard. De supermarktjes Zamboukoz en Petros liggen vlak tegenover elkaar75 meter links vanuit de zijstraat. Wel op letten ze rijden nog steeds erg hard! Gezellige bar voor ons was de Poseidon Bar van Jannis gelegen 2e straat links na S"markt Petros en Restaurant Hellas was ook dit jaar weer onze thuishaven om lekker en goedkoop te eten. Excursies gingen niet door, omdat er te weinig mensen in hotels en appartementen zaten. Jammer!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Ad en Ria19-06-2009

rustig gelegen

App. Ilaira is zeer rustig gelegen je zou niet verwachten dat de toegang achter de afrastering ligt. Maar eenmaal op het kleinschalig app. complex ben je dit snel vergeten. De app. zijn goed ingericht alles is er ruim voldoende en je wordt ontvangen met een fles wijn en een fles water in de koelkast.En voor de lunch ben je aan het zwembad voordeliger uit dan dat je het zelf maakt. De Bulgaarse Vania doet alles wat je ook maar wil en er is een heel relexte sfeer aan het zwembad. De ligging is ook heel gunstig en als je wat huiswerk gemaakt hebt weet je dat chrani niet veel voorstelt, maar dat is zeker geen belemmering, wat eten betreft zijn er goede restaurantjes en wat onze voorkeur verdiende was ELLAS typisch Griekse sfeer. Wel is Chrani gunstig gelegen voor het maken van tripjes, vergeet zeker de watervallen niet.

Gereisd met partner in juni 2009

Appartement Ilaira info