Camping Kastraki

• 7.5Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

4 Reviews over Kastraki

• 8Rick en Karen22-08-2017

Heerlijke camping, direct aan zee

Camping Kastraki is een heerlijke camping, direct aan een prachtige azuurblauwe zee. Een fijn en rustig strand ligt direct voor de camping. Vanaf de hele eerste rij heb je een prachtig zicht op de zee. Er zijn wel veel zee-egels, dus waterschoenen zijn aan te raden. De camping zelf is heel netjes aangelegd, een van de nettere campings in Griekenland die wij gezien hebben. De plekken zijn wel klein (maar ook dat zien we in Griekenland niet veel anders). Het sanitair is wat aan de oude kant, maar altijd schoon. Douchen met muntjes van 20 cent, af en toe werkt het muntjessysteem niet. Verder is de camping van alle gemakken voorzien: goede (en gezellige) bar, minimarket met o.a. brood en gratis vriezers en koelkasten. Het personeel is vriendelijk (al ligt het er wel aan wie je treft). De ligging van de camping is ideaal, dicht bij bijvoorbeeld Naupolion, Epidaurus en Korinthe. Elke ochtend een heerlijke verfrissende duik in de prachtige zee, je bent er met een minuutje vanaf je plaats.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9ang03-04-2013

poly kalo

wraia topothesia kai paralia. ligo akrivo alla leipoun oi ellinarades kati pou aksizei na plirwseis.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Rob18-03-2011

Vreselijke camping

Superkleine plaatsen, torenhoge prijzen. Sanitair is redelijk, maar als je zelfs voor een koude douche moet betalen ( op één van de duurste campings die we in Griekenland hebben bezocht) houdt het voor mij op.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Jan08-12-2010

Mooie camping op leuke locatie

Camping Kastraki is vlak en ligt direct aan zee. Het strand bestaat uit (grote) kiezels. Het terrein is netjes, ook het sanitair is, zeker voor Griekse begrippen, keurig. Het stadje Tholo met mooi zandstrand ligt op loopafstand. Heel mooie omgeving. Ga een dagje met de boot naar de eilanden Ydra en Spetses. Als je geluk hebt zie je ook nog dolfijnen. Absoluut een mooie camping die zeker een bezoek waard is.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Kastraki info