Hotel Lintzi

HotelKleine hotelsWeer vandaag30°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Lintzi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lintzi in het Nederlands

Alleenreizend

Zeer gastvriendeljk hotel op top locatie

E. Rietveld
5-10-2017

Hotel Lintzi in Arkoudi is een mooi en fijn hotel; luxe kamers met boxspring bedden, veel kastruimte, heerlijke badkamer, het echtpaar wat het hotel runt is zeer vriendelijk en gastvrij; altijd een geïnteresseerd praatje met je maken. Tegenover het hotel een heerlijk restaurant van dezelfde familie waar je voor een kleine prijs geweldig kan eten. Arkoudi met zijn mooie strand in een baai ligt op nog geen 10 minuten lopen! Het verblijf in dit hotel is voor mij een zeer fijne ervaring geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lintzi in Arkoudi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lintzi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.