Vakantiehuis Akrogiali Messinia

1 review over Vakantiehuis Akrogiali Messinia in het Nederlands

Ruime villa Aura Spot

Yolande van der Linden
13-7-2017

Groot huis met volledig ingerichte keuken. Fijne bedden en een ruim terras met een schitterend uitzicht over de zee. in de nabij gelegen dorpjes een aantal goede restaurants. De eigenaar is vriendelijk en hulpvaardig. Mooi zandstrand op 1 km afstand. In de omgeving is er veel natuurschoon te zien en liggen de ruïnes van Mystras, de grotten van Pyrgos Dirou en Ancient Messini binnen rijafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Akrogiali Messinia in Akrogialion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Akrogiali Messinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.