Appartement Sunset

39 reviews over Appartement Sunset in het Nederlands

Absoluut geen aanrader

Robin
12-5-2018

Helaas een flinke tegenvaller. Van buitenaf ziet het er erg leuk uit, maar binnenin is het echt niet goed. Badkamer is zeer klein, je moet in de douche gaan staan om de deur dicht te doen voor het toilet. Toilet blijft doorlopen met als gevolg dat het putje overstroomt. Schoonmaak is tijdens ons verblijf niet geweest. De vuilnisemmers puilen uit en je krijgt p.p. 2 handdoeken waar je het een week mee mag uitzoeken. Evenals één rol toiletpapier. Bed kraakt bij elke beweging die je maakt.

Eigenaar/vertegenwoordiging is nergens te vinden. De sleutel hangt bij aankomst op de deur en zo ook weer terughangen bij vertrek. In Agios Nikolaos en omgeving is echt geen fluit te beleven.

Omgeving is qua natuur prachtig. Echter de Griekse eilanden hebben (veel) meer te bieden.

Veel voor weinig!

Merel
5-4-2016

We hadden geluk met ons appartement. Wij waren met vijf personen, dus we kregen het grootste appartement. We hadden twee grote terrassen hadden met veel privacy en genoeg schaduw. Alles was erg schoon, zelfs de badkamer. Er werd veel schoon gemaakt en om de twee dagen werd het beddengoed verschoond. Bij ons appartement waren twee slaapkamers met ieder twee hele brede bedden. Het vijfde bed stond in de woonkamer en kon gebruikt worden als bank. Deze is wel smal en hard, maar daar had ik zelf geen probleem mee. Het zwembad leek wel een privé-zwembad. Alleen als we zelf niet gebruik maakten van het zwembad, waren er af en toe twee jonge meiden (waarschijnlijk nichtjes van de eigenaar). Ook heeft het appartement een prachtig uitzicht op begroeiing en zee.

Naar het dorpje lopen is op loopafstand, maar niet zo dichtbij dat je heen en weer loopt. Dus om boodschappen te doen was het niet ideaal. Wel loop je langs de kust, dus het is wel een mooi stukje om te lopen. Het dorpje is heel klein en pittoresk. Er is niet heel veel te doen, daarvoor kan je beter naar Stoupa. Een echt strand is wel wat verder weg, maar er zit een stukje in de buurt waar ze een zwemplekje hebben gemaakt. Je kan daar niet staan in het water, ze hebben een betonnen platform met een trapje. Zeker een aanrader, want het is een prachtig gezicht met alle rotsen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige uitzicht maakt een hoop goed

vera_kreij
5-7-2015

De minpunten: - De kamer was wat onhandig ingedeeld er stond een derde bed waardoor je weinig ruimte had. - De airco maakte ontzettende herrie - Achterstallig onderhoud, zoals het klemmen van de deur/ kapotte hor/ afzuigkap met tape vastgeplakt - 1 x schoonmaak per week is te weinig (vooral handdoeken en toiletpapier) - Zwembad ligt vlakbij de hoofdweg dus nodigt niet uit

Maar wat ons het meest tegenviel was de gehorigheid van het complex. Het ligt aan de hoofdweg en het verkeer hoor je in je appartement(ook 's nachts als je de airco niet aan hebt) Als de buren thuis zijn hoor je alle geluiden van ze, het praten/hoesten/schuiven van stoelen. Het uitzicht is prachtig en rustgevend en de locatie is ideaal op loopafstand van het plaatsje Agios Nikolaos maar als we dit van tevoren hadden geweten hadden we dit niet geboekt. Ik kan me dan ook niet in de vorige recensies;s herkennen, dat het rustig is. Ja, het is heerlijk rustig als er geen verkeer rijdt en alle buren er niet zijn.

Gereisd Met partner in juni 2015

Heerlijk appartement, maar,,,

gert
3-11-2013

Heerlijke accommodatie, de studio,s hebben een prachtig uitzicht over zee en omgeving, de inrichting is eenvoudig , Maar,zo aan het einde van de maand sept , zijn er veel dingen stuk, waaronder, deuren klemmen,kastjes stuk ,3 dagen geen warm water, hordeur stuk, lastig, er zijn veel muggen,en 1 keer in de week schoonmaken, is niet voldoende,wc papier moet je zelf opruimen.maar toch,, Heerlijk ,zwembad,en rust,,geen radio, tv,en internet . alleen,, geniet, van de prachtige omgeving,

Gereisd Met partner in september 2013

perfecte rustige ligging met heerlijk privézwembad

Ineke19
14-8-2013

goeie ruime 3kmr.app. met groot terras en uitzicht op olijfbomen met tussendoor de zee. Goede bedden, 2 x per week verschoning , voldoende handdoeken .Prijs/kwaliteitsverhouding prima Rustige omgeving met wandel/fietspad langs de kust van Agios Nikolaos naar Stoupa. Haventje met supermarkt en restaurantjes op 10 min. lopen. Fiets of auto een must als je de omgeving wilt bekijken. Strand op 30 min. lopen met douche , restaurantje en strandstoelen (eur.2,50) en parasols.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

zwartenzwager
9-8-2013

leuk app. alles wat nodig was is aanwezig, lekker rustig schoon vlak bij zee agios nikolaos is leuk vissersdorpje waar je heerlijk uit eten kunt, zeer vriendelijke mensen geen massa toerisme, het moet mooi zo blijven zoals het nu is wel veel last gehad van muggen

Gereisd Met partner in juli 2013

Na 5 keer hebben we Sunset wel gezien

tomenriet_2
8-10-2012

Ligging en omgeving is niks mis mee. We waren hier nu voor de 5e keer en dan raak je op bepaalde dingen wel een beetje uitgekeken. Omdat we bijna iedere avond in Stoupa gingen eten hebben we besloten om volgend jaar in Stoupa iets te boeken. Wel zullen we natuurlijk het mooie uitzicht missen en de heerlijkheden bij Vasilis Hidden Garden, maar ja daar kunnen we dan wel weer een keertje op de scooter naar toe. We draaien de boel gewoon een beetje om.

Gereisd Met partner in Thu Sep 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartementencomplex (je)

Joop en Anke
29-7-2012

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk rustig gelegen. Werd twee keer in de week schoongemaakt en schone bedden. Heerlijk zwembad! Strandje op loopafstand. Fantastisch uitzicht (op de 1e etage). Agios Nikolaos is een klein rustig vissersdorpje met weinig winkeltjes, maar voldoende voor de boodschappen. Lekkere eetgelegenheden (niet heel veel). Kortom voor de rustzoeker een fantastische bestemming! Voor herhaling vatbaar! Er zijn erg leuke excursies te maken. De Peloponessos is een wonderschoon stuk Griekenland!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Voor herhaling vatbaar!

Gerard en Nelly
27-11-2011

Sunset ligt tegen een boomgaard aan. De weg die aan de voorkant loopt heb je weinig last omdat je aan de achterkant van het complex verblijft. Het uitzicht is top (uitzicht op zee) mits je in een studio zit, anders kijk je tegen de boomgaard aan. Het schoonmaakpersoneel woont ook in het complex met kinderen maar zijn niet echt hinderlijk aanwezig. Het dorpje is nog authentiek; leuke restaurantjes langs de haven of iets verder gelegen. De bevolking is erg vriendelijk. In het dorp een kleine supermarkt aanwezig maar voorbij Stoupa een hele grote supermarkt genaamd Katarina's. Het is een prachtig wandelgebied vooral in de omgeving van Kardamili. Goede bergschoenen en GPS is wel handig. De bustijden zijn Grieks; weinig tot helemaal:-)) niet dus huur een auto of scooter. Wel opletten want je komt veel mountainbikers tegen. Marga de reisleidster is top, staat altijd voor je klaar. En tenslotte: een fijne vakantie maak je zelf maar alle ingrediënten zijn hier al aanwezig.

Gereisd Met partner in september 2011

Een hele mooie plek op en een hele mooie omgeving.

martien
6-7-2011

Wij waren eind mei begin juni in app. Sunset dat ligt aan een doorgaande weg waar je geen last van hebt. Verbleven in 3 kamer appm,heel mooi en heel veel ruimte en groot teras met uitzicht op tuin en olijfbomen. Er is ook een heel lekker zwembad. Van uit sunset kan je via pad naar Agios Nicolaos lopen waar je lekker kan eten en drinken,loop ook eens door en rond het vissers plaatsje er is genoeg te zien,je kan ook via het fietspad naar stoupa lopen of de andere kant langs de zee en hele mooie rotsen naar Trachilia. Het verblijf op de Mani en sunset was voor ons super.

Gereisd Met partner in Thu May 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunset in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.