Agios Nikolaos

Reviews over Agios Nikolaos

Genoten, fantastisch

Fam. Kemp
    17-6-2018

Super genoten in appartement litsa. Wij zaten in appartement nr 4 . Ruim balkon, ruim appartement. Goede matrassen. Mooi uitzicht en rustig gelegen. Aanrader wel een auto. Voor kinderen weinig te doen dus je moet wel kinderen hebben die zich zelf kunnen vermaken. Zwembad is niet heel groot maar is schoon en voldoet prima!Tot nu toe genieten we volop. Tip Hidden garden om te eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi plaatsje

Jan
    24-8-2015

Lekker wandelen en natuurlijk eten langs de gezellige haven. Vooral Grieken en een paar toeristen dus echt Grieks. Goede tavernes en een paar supermarktjes In de avond haven afgesloten voor auto's Behalve de supermarktjes geen winkeltjes

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastische plek, zou zo terug willen

Xtel
    26-9-2014

Agios Nicolaos is een klein vissersdorpje met zo'n 6 restaurantjes waar je overal heerlijk kunt eten. Stoupa is wat toeristischer maar wij vonden Agios Nicolas leuker, klein maar zeer gezellig. Er zijn 2 supermarktjes en 1 bakker maar geen andere winkels om te shoppen wat voor ons ook niet hoeft.

Gereisd Met partner in september 2014

klein knus gezellig havenplaatsje

Ineke19
    14-8-2013

Uitstekende bestemming voor wandelaars, fietsers, zonaanbidders en vakantiegangers die er met een auto op uit trekken en van de Griekse cultuur en natuur houden. Buiten gezellige terrasjes en restaurantjes rond de haven is er buiten het dorp een disco die alleen in het hoogseizoen geopend is in het weekend. Bij de haven is ook een supermarkt.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar fijn

A & B
    4-6-2012

Karakteristiek plaatsje met vriendelijke bevolking en een leuk haventje met 's morgens om 9 uur vismarkt. Genoeg terrasjes en restaurantjes en Stoupa op loopafstand van ca 35 minuten via mooi wandelpad langs de kust.

Gereisd Met partner in mei 2012
Agios Nikolaos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 21 reviews