Aparthotel Glyfada Beach Villas

Aparthotel Glyfada Beach Villas

7.5Goed

Griekenland, Paxos Island, Longos

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

41 reviews over Aparthotel Glyfada Beach Villas

• 10J. Plat04-08-2010

toplocatie met zeer aangename prettige service

wij voelden ons thuis vanaf dat we aankwamen. we genoten van de rust tussen de olijfbomen en de cypressen. van het wandelen in de prachtige omgeving. de verzorging door Dorien en Spiros was geweldig. we zagen de laatste dag vanaf onze ontbijtlocatie op het strand de dolfijnen nog zwemmen. we komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9peter en erna04-06-2010

mooi appartement

het appartement complex ligt erg mooi tussen de bomen. Doreen en Spiros zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eiland is erg mooi erg groen. Met een scooter is het makkelijk te verkennen. Ook kun je er mooie wandelingen maken. Loggos is een klein visserdorpje wat erg knus is. Met goeie tarvena's. Zeker de moeite waard om dit eiland en naar dit appartement te gaan.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9willem17-01-2010

Top lokatie

Spiros, Doreen en staf zijn zeer behulpzaam en staan altijd klaar. Maand augustus is minder geschikt, omdat opzichtige en schreeuwende Italianen op het het benedenste terras en het strand neerstrijken. Locatie zelf voornamelijk geboekt door Engelsen en Nederlanders. Uitzicht vanuit zwembad en reastaurant is adembenemend mooi

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Julia21-01-2009

Echt geweldig!

Zijn 3 jaar geleden een week naar Glyfada Beach geweest wat echt heel goed is bevallen! Je zit 's ochtends te ontbijten terwijl je over zee kijkt en loop zo via een paadje naar het strand toe! De zee is zo licht blauw dat je verschillende vissen kunt zien zwemmen, het eten is heel lekker en de mensen zijn super vriendelijk! We zijn zelfs nog een paar keer naar Loggos gebracht door de eigenaar zelf, ook erg leuk om aan te raden want dan proef je echt de Griekse sfeer. Het is allemaal wel klein op Paxos maar je krijgt echt een thuis gevoel! Je kunt ook een bootje huren voor een dag of een dagtocht maken op een grotere boot. Anti-paxos is dan erg leuk om naar toe te gaan! In een woord, echt een super plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 9Peter, Saskia en Rianka Mensink30-07-2007

Het was weer fantastisch dit jaar! We hebben genoten van: de omgeving, het thuisgevoel, het weer, de uitzichten, het nieuwe zwembad op een perfecte plaats, de sfeer, het lekkere ontbijt bij de taverne aan zee, de rust, de onderwaterwereld (vergeet je snorkelspullen niet mee te nemen!). Wij komen beslist weer terug.

Gereisd met familie in juli 2007

• 10Rien en Lenie25-07-2007

In een woord SUPER! Wat een rust heerst hier en wat een geweldige accommodatie. Vanuit je bed kijk je zo door de bomen naar de zee, dat is nog eens wakker worden. Ook de service is zijn cijfer meer dan waard, niets is te veel, men staat de gehele dag voor je klaar.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Jessica en Richard11-06-2006

Super vakantiebestemming, wij gaan zeker terug! De service is goed, lokatie prachtig en de rust is oorverdovend. Fantastische bestemming als je lekker wilt uitrusten en bijna geen toerist wilt zien (ga dan wel eind mei/begin juni). De kok(kin) schotelt supergerechten voor en wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding prima! Voor mensen die slecht ter been zijn is het niet zo'n aanrader omdat je wel veel heuveltjes moet lopen.

Gereisd in juni 2006

• 9Jolanda09-11-2005

Het was weer prachtig dit jaar in Glyfada Beach Villas. Een heerlijke vakantie! Service is hier zeer goed, de eigenaar Spiros zorgt voor alles en zorgt ervoor dat je het naar je zin hebt. Vervoer: te voet, per bus, taxi of minibus van de eigenaar alles is mogelijk. Je krijgt zeker waar voor je geld!

Gereisd in november 2005

• 9kim18-07-2004

ik vond het echt geweldig!!! heerlijk gesnorkeld, veel gezien. erg lekker gegeten!!! alles werd voor je geregeld en in tegenstelling tot de andere vonden wij het niet zo duur we hadden meer verwacht. de mensen waren heel aardig. geen lawaaige italianen die mogen er niet meer komen. en een 15 min naar het dorp en 30 trug. verder word alles perfect geregeld. taxi's zijn niet zo duur en verder word je gebracht met het busje. een rondtocht om het eiland is cker de moeite waard. en ook een eigen bootje huren is erg leuk. kortom ik heb genoten!!! thanx kim

Gereisd in juli 2004

Aparthotel Glyfada Beach Villas info