Aparthotel Glyfada Beach Villas

Aparthotel Glyfada Beach Villas

7.5Goed

Griekenland, Paxos Island, Longos

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

41 reviews over Aparthotel Glyfada Beach Villas

• 9Caroline24-09-2013

Dit is echt GENIETEN!

Spiros en zijn vrouw Dorien weten wat nodig is om van een vakantie iets bijzonders te maken! Een prachtige locatie, ruime huisjes in een sfeervolle omgeving, adembenemend uitzicht waar je kijkt. Het is even klimmen en afdalen naar het restaurant voor de lunch en het ontbijt, maar wat je dan krijgt maakt het de moeite waard; alles is zeer smaakvol klaar gemaakt, en altijd voldoende. En dat uitzicht..... Lekker relaxen aan het zwembad of op het prachtige strand, heerlijk! Heb je iets nodig, je hoeft het maar te vragen en het wordt geregeld: boodschappen of een taxi, het boeken van een excursie. Ga lekker met het busje mee naar Loggos of Lakka, en vergeet vooral niet naar Gaios te gaan, lekker vanaf een terrasje naar de boten te kijken. Wat het voor ons compleet heeft gemaakt is een boottocht rond het eiland en naar Anti-Paxos, een stukje paradijs.Het is dat we niet twee keer naar hetzelfde plekje gaan, maar hier gaan we wellicht een uitzondering voor maken, absoluut een aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2013

• 10vos17-09-2013

Paradijselijke plek

Een prachtig complex. Idyllisch gelegen aan de baai van Glyfada. Het ontbijt en de lunch worden vlak bij het strand geserveerd. Drie keer per week kan er worden gedineerd bij het zoutwaterzwembad (geweldig uitzicht. Twee keer per week kun je 's avonds gebruik maken van de gratis taxidiensten (heen en terug) van de eigenaar Spiros. De ene keer naar Loggos en de andere keer naar Lakka. Dorien de vrouw van de eigenaar doet er alles aan om het je naar te zin te maken. Bij haar kun je een auto, scooter of bootje huren. Al het personeel is uitermate vriendelijk en voorkomend. Ga hier vooral naar toe als je houdt van rust, ruimte, schone en mooie accommodatie, vriendelijke mensen en een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Henk de Weert10-07-2013

Paradijselijk!

Dit is wat een vakantie moet zijn! Zon, zee, (prive)stranden en geweldige eigenaren Spiros, Dorien en kleine Dimitris. Zij maakten onze droomvakantie waar. Vooral de 2e week in het Stonehouse heeft ons diep geraakt en het enthousiasme van het personeel en de gedrevenheid om iedereen het naar de zin te maken. Een perfecte locatie op een van de mooiste Griekse eilanden.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10leentje05-07-2013

FANTASTISCH!!!!

Het was een geweldige vakantie!!! prachtige omgeving,mooi hotel lekker eten aardig personeel....echt ik heb geprobeerd om een min puntje te zoeken maar dat is me niet gelukt in 1 woord GEWELDIG!!!! tot volgend jaar.

Gereisd in januari 2013

• 10johan02-07-2013

paradijs

glyfada beach is geweldig ! Dorien en Spiros maken dat je je helemaal thuis voelt en hun geweldige medewerkers maken het compleet! Wat een service en en wat een heerlijk eten! Dank je wel Spiros,Dorien,Vaida,Sigida, Cookie and the help!And tina!

Gereisd in juni 2013

• 10Sabine14-03-2013

Droomstek!

In juli 2012 wederom naar GBV geweest en weer enorm genoten! Het is er zo mooi en relaxed, echt een aanrader! Onze kinderen (pubers) vinden her hier zo fijn dat we ze bijna nergens anders meer mee naar toe krijgen...en wij vinden dat helemaal niet erg dus 2013 is ook alweer geboekt, we verheugen ons er nu al weer op. Schitterende locatie, heel aardige en hulpvaardige eigenaren en er komen leuke mensen, een heel prettige rustige sfeer, wat wil je nog meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Esther07-10-2012

Idyllisch!

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n idyllische locatie meegemaakt tijdens mijn vakantie. Het park is prachtig gelegen, tussen de (naald-)bomen, aan de zee. Tijdens je ontbijt waan je je in het paradijs, zoals je over de zee kunt uitkijken. Hetzelfde gevoel bekruipt je bij het diner aan het zwembad (eveneens uitzicht op zee). De huisjes zijn zeer sfeervol ingericht en worden iedere dag schoongemaakt. Dorien en Spiros zijn zeer vriendelijk en doen werkelijk alles voor je - je voelt je nooit een 'nummer' als je hier te gast bent. Het park heeft een klein prive-strandje met strandbedden waar het nooit druk wordt. Als je buiten de heetste maanden zit dan kun je hier ook heerlijk wandelen. Ik was hier in augustus en dat was helaas iets te heet - zelfs de wandeling naar het dorpje Loggos was nauwelijks te doen ivm de hitte en de steile klim en afdaling. Verder was het wel opvallend dat het park, hoewel het helemaal vol zat, toch nog steeds rustig oogde. Nooit een gevoel van drukte gehad.

Alleen gereisd in augustus 2012

• 10willem10-09-2012

Niet verder zoeken, boeken

Dit is een fantatische plek, als je op rust bent gesteld. Dit is inmiddels de 8-ste vakantie bij hen.Uitzicht vanaf o.a. de terassen is adembenemend mooi. Spiros en Doreen zijn gastheer en gastvrouw op de achtergrond. Bij problemen komen ze direct naar voren en lossen alles soepel op.

Gereisd met partner in september 2012

• 10sabine hammer21-11-2011

Geweldige stek!

Glyfada Beach Villas was echt een geweldige ervaring. Het is een prachtige stek, ligt heel erg mooi en prachtige stranden erbij. Wij vonden het echt een bijzondere ervaring om daar te zijn. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, genoeg leeftijdsgenoten in de buurt. Elke dag een partijtje waterpolo, zwemmen, spelletjes, kortom reden om weer terug te gaan in 2012! Verder op Paxos een paar gezellige dorpjes en je kunt er heerlijk wandelen. Bootje huren is ook zeker de moeite waard. Hou je van zon, zee, strand en rust dan is dit echt een droomstek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Familie Nieland25-07-2011

Verrassend mooie plek

De accomodatie is prima, mooie nette schone huisjes met genoeg ruimte. De eigenaren zijn vriendelijke behulpzame mensen. Zwembaden zijn heerlijk en genoeg plaatsen om te zonnen en te relaxen. De accomodatie ligt aan een prachtige ruime baai met leuke mogelijkheden tot watersport. Ontbijt is verder goed verzorgd met voldoende keuze aan beleg, avondeten bij de Taverne vonden wij weinig keus op de menukaart hebben. Het eiland is verder prachtig, hoewel het echt klein is, we hadden de hele week een auto maar in 2 dagen heb je het echt helemaal gezien, er zijn verder weinig tot geen bezienswaardigheden dus je moet echt gaan voor zon zee strand. Paxos heeft ook weinig om te winkelen maar wel leuk om 's avonds langs de kleine haventjes te wandelen en van de prachtige jachten met hun personeel te genieten. Ook een aanrader om met een huurbootje een dag het eiland rond te gaan en zeker niet te vergeten het geweldige mooie Anti Paxi dit is het paradijs!! Mooie zandstranden en een super taverne!!

Gereisd met partner in juli 2011

Aparthotel Glyfada Beach Villas info