Aparthotel Glyfada Beach Villas

Aparthotel Glyfada Beach Villas

7.5Goed

Griekenland, Paxos Island, Longos

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

41 reviews over Aparthotel Glyfada Beach Villas

• 9Claudia07-06-2016

Fantastisch!

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad, We verbleven in The Stone House een apart huisje met mega veel tuin erbij, helemaal privé en zelfs een stukje privé strand. Het uitzicht is adembenemend en de service van Doreen en Spiros en het overige personeel is top. Paxos zelf is prachtig en authentiek, een bootexcursie naar antipaxos is een must. Stukje paradijs op 2,5 uur vliegen van Nederland, De taverne is 4 dagen open en is klein en gezellig met heerlijke homemade gerechten, de andere dagen heerlijk gegeten in de omliggende havendorpjes, loggos, lakka en gaios. Zelf had ik nogal last van de muggen dus ben je hier ook gevoelig voor vergeet dan geen anti-mug mee te nemen. Dikke 10!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10princess08-10-2015

Geweldig!

Een geweldig indrukwekkend mooi park. de huisjes zijn leuk en van alle gemakken voorzien. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken, boodschappen doorgeven en het wordt bezorgd! 2 heerlijke zwembaden, een restaurant met uitzicht op een sprookjesbaai., waar je ook verrukkelijk kan zwemmen en snorkelen. Als je goed loopt en van wandelen houd kan je hier je hart ophalen! Als je slechtlopend bent is het park niet geschikt, de hoogte verschillen zijn er behoorlijk! Buiten dit geen minpuntjes, gewoonweg een geweldig plekje!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Daphne24-07-2015

Prachtig complex!

Glyfada Beach Villa's zijn tegen een sterk stijgende rotshelling gebouwd, en er zijn verschillende niveaus waar de 2 restaurants en de 2 zwembaden zich bevinden. 2 privé-beaches met ligbedden en parasols. Je kunt 4 van de 7 dagen dineren bij het restaurant. De andere avonden is er een pendeldienst naar Lakka of Loggos, dus kun je heerlijk in die havenstadjes eten. Eén avond zul je voor je eigen vervoer moeten zorgen. De service door Dorien en Spiros is fantastisch! Ze regelen op verzoek bootexcursies, auto- of brommerhuur, geven advies voor leuke wandelingen, en zorgen dat de boodschappen die je op een lijstje aan hun geeft, 's middags in je huisje klaar staan. Je wordt door hun werkelijk op en top verzorgd en in de watten gelegd! Kamers worden dagelijks schoongemaakt, handdoekwissel 2x per week. Alles is keurig schoon. Het bedienend personeel is gezellig en vriendelijk. Ga genieten op Paxos, dit complex is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Esther20-07-2015

Droom vakantie

We zijn op veel plekken geweest maar deze vakantie komt echt met stip op nummer 1!!! Wat een prachtig complex! Een droom locatie vlakbij huis. Het uitzicht, de zee, de baai, de huisjes, het eten en als extra de aandacht en extra service die Dorien en Spiros je bieden! Zelfs je boodschappen worden gehaald. Echt ongelofelijk genoten op en buiten het park want ook paxos is adembenemend! Wij gaan volgend jaar absoluut weer.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9andrea kamphuis21-05-2015

Klein Paradijs op Paxos!

Fantastische vakantie gehad hier....Zoek je échte service, persoonlijke aandacht, ontzorgen, hoofd leeg, echt nergens aan hoeven denken alleen maar genieten van zon, zee, prachtige baai, echt Top Eten en een gastvrouw met passie dan moet je hier naar toe. Wij hebben genoten en komen absoluut weer!!!!! Dorien is een topper, lief toegewijd en meedenkend. Alles regelt ze voor je, niets is te veel.....erg fijn!!!! Hier vind je alles wat vakantie 100% geslaagd maakt. Chapeaux!
    Robert & Andrea uit Deventer

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Denise14-05-2015

Wat een fijne plek!

Wat een geweldige tijd hebben wij gehad op Paxos, te gast bij Dorien en Spyros (Spiros?) Zo welkom, Zo mooi en Zoveel meer dingen die het samen perfect maakte. Ik noem: - Prachtig park met overal een ander prachtig uitzicht -via de prachtige tuin met velen olijfbomen- op zee - Rustig gelegen en je hoeft maar te knipperen en je wordt ontzien in alles wat je mogelijk zelf zou willen regelen, echter niets geforceerd - Voor deze prijs.. Echt? Waar is het addertje....? - Heerlijk eten! - Wij verbleven ik de Stone House, wat een plekje.. - Het restaurant ligt op een locatie die er voor zorgt dat je heel langzaam eet.. :-) - Het eiland lijkt bijna onaangetast door toeristen, wat een verademing. - Dorien geeft gratis Huwelijksadvies! :-) - Ach en nog zoveel meer.... Als je een rustvakantie wilt op een prachtig eiland en daarbij wilt verblijven op een van de mooiste plekjes, waar je je zo welkom voelt aldaar.. niet twijfelen!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Moni09-08-2014

HEAVEN

fantastische week gehad, Spiros en Dorien zorgen voor alles. Als je wilt uitrusten is deze plek zeker aan te bevelen. Het ligt wat afgelegen maar je kunt via een pad door de vallei een leuk vissers plaatsje bezoeken. Als je ergens naar toe wil is een taxi zo gehuurd of je kan met de bus van glyfada village. De huisjes liggen op/tegen een steile heuvel , dus je moet enigszins wel goed te been zijn. Maar het voordeel is dat je een fantastisch uitzicht hebt vanaf je balkon. Er zijn 2 stranden waarvan 1 in de middag erg druk wordt omdat de strandbedjes gratis zijn en er inderdaad wel wat luidruchtige badgasten tussen kunnen zitten. Er zijn 2 restaurants op dit strand met bediening. Het andere strandje is heel rustig maar geen strandbedjes, restaurants en bediening. Een aanrader is om zwemschoentjes mee te nemen, het zijn kiezelstranden en in zee ook grote kiezel/keien.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9marieke29-07-2014

parel in europa!

GVB is een kleinschalig complex op een geweldige plek tussen de olijfbomen direct aan zee! doordat er maar 16 huisjes zijn, blijft het intiem en relatief rustig.Internationaal publiek, van stelletjes tot gezinnen.Voor kinderen (6+) is het ook heel leuk. Ontbijt is heerlijk en wordt geserveerd op het terras direct aan zee (zelfs dolfijnen gezien).Op de lunch-en diner kaart staan heerlijke gerechten, helaas ook een paar waar aan geschaafd kan worden. De eigenaren zijn zeer gastvrij, niks is te gek, alles kan! Zelfs boodschappen worden voor je gedaan!! Paxos is een heerlijk eiland met lieftallige dorpjes, zonder schreeuwerig toerisme!GVB is een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Alex Barneveld Blom26-05-2014

Paradijsje met zoveel extra's.

Schitterend complex, schoon, verzorgd
    Uitzicht is er overal, fantastisch Het eiland is klein, maar met superieure plaatsjes, longos met zijn fantastische restaurant aan de haven, Lakka met zijn sfeervolle baai met leuke haven en de hoofdstad Gaios en en al gezelligheid. Zoveel gastheer/vrouwschap kom je zelden tegen, van exploitant tot personeel, vriendelijkheid en gastgerichtheid troef. De prijs/ kwaliteitsverhouding is prima, waar voor je geld, meer dan dat, het eten is uitstekend, zowel het ontbijt als de menukaart het is meer dan prima.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Lisette04-10-2013

Geweldig!!!

Wij hebben een geweldige tijd gehad. De gastvrijheid van Dorien en Spiros zijn geweldig. Het uitzicht is niet normaal, zo mooi!! Alles is er gewoon weg super. Je hoeft er maar iets te vragen en het word voor je geregeld! Zelfs de boodschappen worden voor je deur gezet als je daarom vraagd. Wij hebben een bootje gehuurd voor 1 dag, en dat is zeker een aanrader. Alles is zo schoon en het peroneel allemaal erg vriendelijk. Echt een topper. Dorien en Spiros, we willen jullie hartelijk danken. Liefs Peter en Lisette

Gereisd met vrienden in september 2013

Aparthotel Glyfada Beach Villas info