8 vragen over Aparthotel Glyfada Beach Villas

• miffy, 17-03-2017 Rapporteren

terug reis.

wij hebben geboekt maar was even benieuwd naar de terug reis. dan staan we om 12.00 uur al weer op corfu terwijl onze vlucht pas om 17,45 uur gaat.. heeft iemand hier ervaringen mee? wat hebben jullie in de tussen tijd gedaan? mvg Miranda

• Simone de groot, 24-10-2016 Rapporteren

Ervaringen terugreis

Graag wil ik weten hoe de ervaring is met de terugreis. Wij vliegen zondag zeer vroeg terug en zijn bang om op zaterdag al in Corfu te belanden. Aangezien we op de heenreis ook vroeg arriveren en pas eind van de middag op de boot gaan, ben ik bang dat wij veel tijd met reizen en wachten te verliezen. Op zoover staan zeer lovende berichten, maar niets over de reis. Bij voorbaat dank voor reageren. Simone.

• Nieuwhart, 28-09-2016 Rapporteren

Scooter eiland

Wij huren altijd graag scooters, is het een scooter eiland?

• Claudia, 12-04-2016 Rapporteren

Fitness

Is er ook ergens een fitness?

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

• Catharina1960, 15-03-2016 Rapporteren

Loopafstanden

Weet iemand misschien hoe lang/ver het lopen is naar het dorpje Loggos? En is het erg stijl? Is er vanuit Loggos een taxi te huren terug naar Glyfada Beach en wat gaat dat kosten?

• mvd_akker, 01-01-2016 Rapporteren

Aantal dagen boeken

Bij sunweb kan ik alleen maar voor 8 of 15 dagen boeken, wij willen 10 of 11 dagen gaan. Weet iemand hoe je dat kunt regelen ?

• Sharon, 12-02-2014 Rapporteren

Eten

Hallo!

Ik heb bij sunweb geboekt incl. ontbijt, maar kan iemand mij vertellen of de lunch hier toevallig ook bij in zit (gratis) of moet je hiervoor gewoon betalen?

Het lijkt er op uit andere meningen die ik heb gevonden op internet dat dit gratis zou zijn?

Bedankt alvast!

Alex Barneveld Blom, 26-05-2014

Incl. Ontbijt, lunch en diner is optioneel, maar redelijk geprijsd en zeker de moeite waard.

• Yvonne, 23-12-2012 Rapporteren

De reis

Kan iemand mij vertellen hoe de reis naar dit eiland verloopt vanaf het moment dat je op Corfu bent geland. Komt het wel eens voor dat je moet overnachten op Corfu? Ik hoor het graag....

Lambertus_Judith, 11-10-2014

Bij welke reisorganisatie kun je boeken? Is het dorpje vlakbij (lopen) en zijn daar restaurantjes en winkeltjes?

Sabine, 14-03-2013

Je wordt naar de haven gebracht, daar is een hotel aan de overkant vd straat, daar mag je de bagage stallen. Daar ga je lekker op het terras aan de koffie en of lunch, je kunt corfu stad nog inlopen, is niet ver. Namiddag vertrekt de boot naar paxos, duurt iets meer dan een uur. Spiros haalt je daar op en neemt je mee naar Glyfada Beach Villa's. Als je daar aankomt zal je zeker aangenaam verrast worden, het is er prachtig! Maar misschien ga je naar een andere locatie, het eiland is heerlijk!