Aparthotel Glyfada Beach Villas

Aparthotel Glyfada Beach Villas

7.5Goed

Griekenland, Paxos Island, Longos

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

41 reviews over Aparthotel Glyfada Beach Villas

• 2019
    7DSK family16-11-2019

teleurstellend en niet voor herhaling

lief, klein eiland. grote teleurstelling v.w.b. aparthotel prijs, kwaliteit is veel te hoog en weinig echte service vanuit eigenaren. ligging van het complex is prachtig maar belachelijk stijl om elke dag, een aantal keren, omhoog/ omlaag te lopen!

Doreen Dendias, Eigenaresse, 26-11-2019

Wij willen u bedanken voor het delen van uw mening over Glyfada Beach villas. Het is wel jammer dat u uw eigen naam niet met ons deelt zodat wij uw review op echtheid kunnen controleren en te beantwoorden.

Wij zijn het niet gewend dat gasten hun ongenoegen uiten 3 maanden na thuiskomst. Onze gasten worden altijd geadviseerd hun beklag ter plaatse te uiten zodat wij in staat zijn om uw klachten zo goed mogelijk voor u op te lossen en daarmee teleurstellingen kunnen worden voorkomen. U heeft zich niet met uw klachten bij ons gemeld want anders was dit bij ons wel bekend.

In Augustus worden al onze Nederlandse gasten geboekt via Sunweb reizen. Deze tour operator biedt de gasten een zogenaamd pakketreis aan waarbij vluchten, transfers, accommodatie incl. ontbijt + 10% vroeg boek korting zijn inbegrepen. Wij werken vele jaren met Sunweb en het werkt met zeer goede prijzen.

Waarom volgens u prijs en kwaliteit niet in verhouding staan kunnen wij niet beantwoorden omdat u totaal niet aangeeft waarop deze mening is gebaseerd.

U bent via de website van Sunweb reizen vooraf volledig geinformeerd over de locatie en ligging van ons complex. Glyfada Beach villas heeft 2 club cars (golfkar) in gebruik die o.a. door het personeel worden gebruikt om gasten (op eigen wens) omhoog te rijden mochten zij moeite hebben met de heuvel. Heeft u hier ooit gebruik van gemaakt?

U kent ons als eigenaren niet persoonlijk want u heeft zich niet gemeld met uw klachten en of opmerkingen. Uw mening over het niet verstrekken van service vinden wij niet correct. Wij zijn 2 zeer hardwerkende mensen en samen met al ons personeel proberen wij het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dit wordt door zeer veel gasten wel gewaardeerd.

Wij adviseren u voor uw toekomstige reizen de klachten snel ter plaatse aan te geven zodat hoteliers in de gelegenheid worden gesteld om op snelle en korte termijn uw problemen op te lossen en zo teleurstellingen voor de gast kunnen worden voorkomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8René en Jeanette19-07-2018

Fenomenaal uitzicht.

Prachtig complex waar de geschakelde huisjes mooi verdeeld zijn over een grote olijfgaard, de wandelingen van het huisje naar het strand en ontbijtterras is pittig maar goed te doen. Waar je ook kijkt, het uitzicht is prachtig, overal heb je zeezicht. Beide stranden zijn mooi maar door de grote keien was het moeilijk om in het water te komen. Onze waterschoentjes hebben we versleten achtergelaten. Het eten op het complex is een aanrader, daarvoor hoef je niet naar de dorpjes af te reizen. De zwembaden worden goed onderhouden. Bediening, zowel op het strand als bij het zwembad, is prima. Het complex is mooi, maar wordt op een Nederlandse manier efficiënt gerund. Het echte Griekse "laat maar waaien" gevoel ontbreekt. Persoonlijk vonden wij dit jammer, maar er zullen ook mensen zijn die dit juist waarderen. Laat je hierdoor niet weerhouden, het complex is het bezoeken meer dan waard.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Femke en Andre22-05-2018

Mooiste plekje op aard!

Met tranen in mn ogen verlieten we t adembenemende "Glyfada Beach" afgelopen maandag. We zijn er twee weken geweest en wat was t geweldig! T mooiste plekje op aarde. Prachtig uitzicht! Super huisje en t ontbrak er aan niets. Dorien Spyros en alle medewerkers zorgde ervoor dat je je er echt thuis voelde. Wat een warmte straald er van iedereen af en iedereen is even behulpzaam. Een goed ontbijt iedere ochtend en savonds kon je er ook heerlijk eten. 2 keer per week kun je met een busje mee naar Lakka waar je ook erg gezellig kunt eten. We hebben ontzettend genoten van t begint tot de laatste minuut. We komen zeker nog eens terug. Dank je wel voor alles Dorien en Spyros. 😘

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Catharina22-05-2018

kleinschalig, groen, fantastisch!

Ik had één van de fantastische en sfeervol ingerichte huisjes op dit ruime en groene complex. Twee kiezelstrandjes, twee tavernes, elke ochtend een heerlijk en uitgebreid ontbijt op het terras direct boven de zee met een serenade van vogelgeluiden en golfjes die op het strand rollen, veel rust en privacy en alles ongelooflijk schoon. De eigenaars Doreen en Spiros én hun personeel verdienen allemaal een dikke vette tien voor de uitstekende zorg, de service en de warme gastvrijheid. ik kom hier vast en zeker en heel graag terug ! Echt een aanrader! Je moet wel echt goed ter been zijn omdat het terrein veel hoogteverschil heeft!

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

9Fam. Mommers22-08-2017

Prachtig ruim park, met aan alle zijden zeezicht.

Kleinschalig.Twee zwembaden, direct aan zee, mooie natuur, ruime en goed onderhouden huisjes. Geweldige service door Spiros en Doreen. Wel steile ligging, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of met een slechte conditie. Het dichtstbijzijnde dorp ligt onder aan de berg, dus de terugweg is steil omhoog. Maar goed te lopen.

• 10Noella15-08-2017

Wauw!

Wat hebben wij een toffe tijd gehad daar! Wat een mooie omgeving!! Dorien en spiros wat een service!! Een dikke tien. Dit is de ultieme plaats om helemaal tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Perfecte plek voor een relaxvakantie31-07-2017

Hele mooie plek met uitstekend personeel/eigenaren

Van begin tot eind word je hier goed verzorgd. Mede-eigenaresse Doreen (Nederlandse) is een oprechte ondernemer. Zij snapt echt hoe het werkt. Niets is te veel, ze werkt zich kapot en altijd tijd voor een praatje. De huisjes zijn keurig ingericht en schoon (dagelijks). Klein minpuntje was de matige airco. Die had wat meer vermogen kunnen hebben. Ja, er is veel hoogteverschil op het, overigens grote, terrein. Dit is overigens ook keurig onderhouden. De restaurantjes/barretjes zijn leuk en voorzagen ons van prima, alles vers, en ook voordelig eten en drinken. Special thanks to Christina en Elektra, de leuke die er iedere dag van 11.00 tot 23.00 waren. Er zijn 2 keurige zwembaden (1 klein, 1 groot) en het kiezelstrand ligt voor de deur. Hier zijn gratis bedjes en parasols te krijgen en je wordt er ook bediend. Neem wel waterschoenen mee. Kiezels lopen niet fijn, zeeegels ook niet... Overall, zeker heen gaan.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Hanneke van Doorn04-07-2017

Dit paradijsje is zonder twijfel 'my happy place'

Glyfada Beach Villas is een mooi vakantiepark. Kleinschalig, superschoon en fantastisch gelegen aan de zee. Tussen olijfbomen en cipressen. De huisjes zijn heel sfeervol ingericht. Het is er heerlijk relaxed en Dorien en Spiros zijn bijzondere lieve mensen. Paxos is een prachtig eiland met leuke dorpjes. Niet heel erg toeristisch. Hopelijk blijft dat altijd zo. Wij wandelen veel en hebben alle bijzondere plekken op het eiland gezien. Lopend kom je op plekken waar je niet met een auto of scooter kan komen. En dat is zo de moeite waard! Wij zijn er nu voor de 3e keer geweest en als het aan mij ligt boek ik zo weer voor 2018.

• 8Fons de Haan25-06-2017

Goed verzorgde accomodatie maar wel vervoer nodig

Het is een mooi en vriendelijk complex met ongeveer 16 studio's / huisjes, alleen voor mensen die wat moeite hebben met klimmen en dalen is dit complex absoluut NIET geschikt!! Verder een goede keuken tegen normale prijzen met vriendelijke bediening. Alles ligt in het groen, dus er zijn veel muggen aanwezig en daar moet men rekening mee houden! De badkamers in de beach villa's zijn erg klein! Elke morgen werden wij op een niet fijne mannier wakker door de "buurmannen" die met 2 bladblazers ruim een uur te keer ging, dus ook tijdens het ontbijt, en dat vonden wij niet plezierig!

• 10Esther13-09-2016

paradijsje

Voor tweede keer geweest en wederom genoten! Alles is goed en zoooo mooi. Dit vind je bijna nergens. Prachtig, rust, service en heerlijk eten! Volgend jaar wederom geboekt, nu gaan de kids ook mee.

Gereisd met partner in juli 2016

Aparthotel Glyfada Beach Villas info