Géén boekingskosten

Glyfada Beach Villas

Aparthotel
GriekenlandPaxos IslandLongos

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Glyfada Beach Villas voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

46 Reviews over Glyfada Beach Villas

• 10Diana van Oosten07-07-2022

Een fantastisch miniresort, zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer schoon. Een park waar je echt tot rust komt. Wij hebben het park en het personeel als fantastisch ervaren. Wij komen zeker terug en zullen het ook iedereen aanraden. Ook het eten is hier zeer aan te raden.

• 9Monique24-08-2021

Paradijsje!

De verwachtingen waren hoog gespannen maar de accommodatie was nog mooier dan op de foto’s. Alles keurig onderhouden, zeer rustig dus zwembad vaak voor ons alleen. Huisje brandschoon met super bedden. Zoals eerder gemeld, liggen de huisjes tegen een erg steile helling dus goed ter been is wel handig ook al brengt Dorien je met liefde omhoog. Complimenten aan Dorien, Helen en Anastasia, altijd vriendelijk en behulpzaam, zo hoort vakantie te zijn!

• 9Jim Schrijn10-08-2021

Fantastisch en we willen zeker terug.

Prachtig miniresort, op een heuvel in de buurt van havenplaatsje Loggos. Heerlijk rustig, alleen minder geschikt als je slecht ter been bent. Wij hadden een studio bovenaan in de buurt van de receptie, ook waar de ingang is. Hoogte verschil van strand tot onze studio ongeveer 35 meter, er waren golfkarretjes aanwezig en op verzoek werd je van strand waar ook restaurant was naar boven gebracht.Uitstekende verzorging en service van Doreen en Spiros.

• 7Karin10-08-2021

Te steile ligging

Veels te steile ligging, was vreselijk elke dag zo te klimmen.Locatie ligt wel mooi. Ontbijt was echt basic, elke dag hetzelfde en niet uitgebreid.Restaurant boven ( diner ) en beneden ( ontbijt en lunch ) Kaart is hetzelfde maar als je boven gegrilde kip besteld krijg je heel wat anders dan beneden. Erg vreemd.Badkamer veels te klein in studio, te klein emmertje voor toiletpapier. Eten is goed maar soms te weinig. Eigenaar Spiros zei niet veel, Dorien sprak vnl met vaste klanten. Goede reis wensen kon er niet meer vanaf, kregen de rekening en moesten die bij de bediening afrekenen. En weg was ze. Geen bonuspunten!!

• 7Karin van Cleef10-08-2021

We hadden er meer van verwacht

Wij waren er 2 weken en dat is te lang voor zo een klein eiland.De studio waar wij verbleven was klein. De badkamer was te klein.Er zaten 2 kleine haakjes op de wand voor de handdoeken. We kregen maar 2 x per week schone handdoeken, vond ik erg weinig. Eigenaresse deed in begin aardig maar nadat we een klacht over eten hadden zei ze niet veel meer. Haar man zag je sporadisch en hij zei ook niet veel. Tijdens EK geen moeite gedaan om restaurant leuk aan te kleden met vlaggetjes waardoor we de volgende keer lekker in een kroegje tv hebben gekeken. Grote tegenvaller was het hoogte verschil waardoor je enorm moest klimmen om naar het strand of weer terug naar je kamer te gaan. Bediening was top ! Laatste dag dat we Dorien spraken nam ze niet eens afscheid. Teveel geklim( aanslag voor je knieën )dorpje 20 min klimmen verderop, te klein saai eiland. Wij komen niet meer terug. Locatie is mooi maar na 1 week heb je het wel gezien.

• 7DSK family16-11-2019

teleurstellend en niet voor herhaling

lief, klein eiland. grote teleurstelling v.w.b. aparthotel prijs, kwaliteit is veel te hoog en weinig echte service vanuit eigenaren. ligging van het complex is prachtig maar belachelijk stijl om elke dag, een aantal keren, omhoog/ omlaag te lopen!

Doreen Dendias, Eigenaresse, 26-11-2019

Wij willen u bedanken voor het delen van uw mening over Glyfada Beach villas. Het is wel jammer dat u uw eigen naam niet met ons deelt zodat wij uw review op echtheid kunnen controleren en te beantwoorden.

Wij zijn het niet gewend dat gasten hun ongenoegen uiten 3 maanden na thuiskomst. Onze gasten worden altijd geadviseerd hun beklag ter plaatse te uiten zodat wij in staat zijn om uw klachten zo goed mogelijk voor u op te lossen en daarmee teleurstellingen kunnen worden voorkomen. U heeft zich niet met uw klachten bij ons gemeld want anders was dit bij ons wel bekend.

In Augustus worden al onze Nederlandse gasten geboekt via Sunweb reizen. Deze tour operator biedt de gasten een zogenaamd pakketreis aan waarbij vluchten, transfers, accommodatie incl. ontbijt + 10% vroeg boek korting zijn inbegrepen. Wij werken vele jaren met Sunweb en het werkt met zeer goede prijzen.

Waarom volgens u prijs en kwaliteit niet in verhouding staan kunnen wij niet beantwoorden omdat u totaal niet aangeeft waarop deze mening is gebaseerd.

U bent via de website van Sunweb reizen vooraf volledig geinformeerd over de locatie en ligging van ons complex. Glyfada Beach villas heeft 2 club cars (golfkar) in gebruik die o.a. door het personeel worden gebruikt om gasten (op eigen wens) omhoog te rijden mochten zij moeite hebben met de heuvel. Heeft u hier ooit gebruik van gemaakt?

U kent ons als eigenaren niet persoonlijk want u heeft zich niet gemeld met uw klachten en of opmerkingen. Uw mening over het niet verstrekken van service vinden wij niet correct. Wij zijn 2 zeer hardwerkende mensen en samen met al ons personeel proberen wij het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dit wordt door zeer veel gasten wel gewaardeerd.

Wij adviseren u voor uw toekomstige reizen de klachten snel ter plaatse aan te geven zodat hoteliers in de gelegenheid worden gesteld om op snelle en korte termijn uw problemen op te lossen en zo teleurstellingen voor de gast kunnen worden voorkomen.

• 8René en Jeanette19-07-2018

Fenomenaal uitzicht.

Prachtig complex waar de geschakelde huisjes mooi verdeeld zijn over een grote olijfgaard, de wandelingen van het huisje naar het strand en ontbijtterras is pittig maar goed te doen. Waar je ook kijkt, het uitzicht is prachtig, overal heb je zeezicht. Beide stranden zijn mooi maar door de grote keien was het moeilijk om in het water te komen. Onze waterschoentjes hebben we versleten achtergelaten. Het eten op het complex is een aanrader, daarvoor hoef je niet naar de dorpjes af te reizen. De zwembaden worden goed onderhouden. Bediening, zowel op het strand als bij het zwembad, is prima. Het complex is mooi, maar wordt op een Nederlandse manier efficiënt gerund. Het echte Griekse "laat maar waaien" gevoel ontbreekt. Persoonlijk vonden wij dit jammer, maar er zullen ook mensen zijn die dit juist waarderen. Laat je hierdoor niet weerhouden, het complex is het bezoeken meer dan waard.

• 10Femke en Andre22-05-2018

Mooiste plekje op aard!

Met tranen in mn ogen verlieten we t adembenemende "Glyfada Beach" afgelopen maandag. We zijn er twee weken geweest en wat was t geweldig! T mooiste plekje op aarde. Prachtig uitzicht! Super huisje en t ontbrak er aan niets. Dorien Spyros en alle medewerkers zorgde ervoor dat je je er echt thuis voelde. Wat een warmte straald er van iedereen af en iedereen is even behulpzaam. Een goed ontbijt iedere ochtend en savonds kon je er ook heerlijk eten. 2 keer per week kun je met een busje mee naar Lakka waar je ook erg gezellig kunt eten. We hebben ontzettend genoten van t begint tot de laatste minuut. We komen zeker nog eens terug. Dank je wel voor alles Dorien en Spyros. 😘

• 10Catharina22-05-2018

kleinschalig, groen, fantastisch!

Ik had één van de fantastische en sfeervol ingerichte huisjes op dit ruime en groene complex. Twee kiezelstrandjes, twee tavernes, elke ochtend een heerlijk en uitgebreid ontbijt op het terras direct boven de zee met een serenade van vogelgeluiden en golfjes die op het strand rollen, veel rust en privacy en alles ongelooflijk schoon. De eigenaars Doreen en Spiros én hun personeel verdienen allemaal een dikke vette tien voor de uitstekende zorg, de service en de warme gastvrijheid. ik kom hier vast en zeker en heel graag terug ! Echt een aanrader! Je moet wel echt goed ter been zijn omdat het terrein veel hoogteverschil heeft!

• 9Fam. Mommers22-08-2017

Prachtig ruim park, met aan alle zijden zeezicht.

Kleinschalig.Twee zwembaden, direct aan zee, mooie natuur, ruime en goed onderhouden huisjes. Geweldige service door Spiros en Doreen. Wel steile ligging, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of met een slechte conditie. Het dichtstbijzijnde dorp ligt onder aan de berg, dus de terugweg is steil omhoog. Maar goed te lopen.

Aparthotel Glyfada Beach Villas info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

• Adresgegevens
    Loggos, 49082