• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Mooi Hotel sanitair gedateerd.

Math
    14-9-2018

Het hotel ligt niet in het centrum van Petra dit is 10 minuten lopen. Het strand via de korte weg (vraag bij hotel) is iets korter. Hotel is schoon, bedden goed, sanitair gedateerd. Je hebt maar een kleine badkamer met een kleine douche maar het voldoet. Ontbijt is goed verzorgd soms wat langer wachten als je rond 9.00 gaat maar ja het is vakantie. Het personeel is allervriendelijkst. Twee grote zwembaden niet verwarmd maar dat hoeft in de zomer ook niet. Voldoende bedjes die zijn wel hard. Tip leg er een luchtbedje van 4 euro op en je slaapt als een roos.

Autohuren in het dorp 35-40 euro per dag goedkoper dan bij reisleidster (65 euro pd). Eten is bijna overal goed check trip advisor voor goeie recensies.

Er is geen bar in het hotel wel een poolbar waar je eenvoudige dingen kunt eten.

's avonds moet je het dorp in als je nog wat vertier wilt.

Fantastisch, ik zeg: tot mei 2019!!

Joep kolsteren
    11-9-2018

Kan niets iets slecht vinden, geweldige familie hotel met een ontzettende lieve familie die er alles aan doen om het iedereen naar hun zit te maken!! Let op als je er bent geweest ga je zeker terug komen.

Super chill. Voor herhaling vatbaar.

Karin + Niels
    8-9-2018

Acropol heeft een fantastische ligging. Bovenop de berg met mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar met zijn vrouw die de appartementen schoonmaakt. Om de 3 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Heerlijk zwembad. En terras aan zwembad met zitjes om even wat te drinken is ook fijn. Voor ons zeker voor herhaling. Het dorp is ook super leuk met heerlijke eettentjes.