vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Heerlijk rustig, luxe nieuw appartement

W.D. van Dijk,
    20-11-2017

Prima appartement, alleen het bed is matig. Ligging op loopafstand van strand en taverna's. Strand en taverna's zijn vooral ingesteld op lokale toeristen. De eigenaar/beheerder en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. In de bar bij het zwembad maken ze een beperkt menu, maar van zeer hoge kwaliteit.

Mooi gelegen locatie,zeer vriendelijke eigenaar!

Connie,
    20-9-2017

Het is maar net waar je tevreden mee bent,voor 2/3 sterren kan je natuurlijk niet al te veel luxe verwachten!! Wijzelf hebben 12 dagen bij Vasillis en zijn familie doorgebracht en hebben genoten! Wel is het even wandelen naar Molivos,maar wij houden wel van een blokje om,dus voor ons geen enkel probleem. Gezien de afstanden naar bezienswaardigheden zou ik zeker een huurauto aanraden.Verder niet vergeten te genieten met een boekje aan het heerlijke zwembad met dito uitzicht!!

Prima verblijf.

AWS,
    11-8-2017

Marianthi is een prima hotel. Vooral een mooie ligging en een rustige locatie. De eigenaar Vasilis en zijn broer Christos zijn zeer gastvrij. Wij hadden een tweekamerappartement. De inrichting is simpel en kan wel een lik verf gebruiken. De keukeninrichting is minimaal. Voor ons was de afstand naar het centrum, 20 minuten lopen niet zo'n heel groot punt. Maar het is denk ik wel fijner om een scootertje te huren. Hebben wij niet gedaan en hebben steeds gelopen.

De "badkamer"is piepklein, en mag wel vernieuwd worden. Verkalkte douchekop en minder schoon douchegordijn.

Schoonmaak is wel oké, kan beter. maar ja. Linnengoed en handdoeken worden op tijd verwisseld. En als je ernaar vraagt krijg je sowieso schone handdoeken.

Wat ik wel vervelend vond, was dat elke ochtend om 07.00 uur een oude pick-up wagen aan kwam rijden. Werden wij dus wakker van, en ook schapen met bellen hebben ons wel s uit de slaap gehaald.

Tijdens ons verblijf lag er steeds veel zand in het zwembad en ook het zwembadwater oogde niet schoon. Wij hebben daarom weinig/ nauwelijks gebruik gemaakt van het zwembad

Heerlijke plek in het mooiste straatje van Molyvos

Marianne Keehnen,
    3-7-2017

De naam van het appartementen complex voelt mysterieus. De ligging in het mooie marktstraatje is verrassend rustig. Het grote appartement is ruim en heel schoon. Yorgos is een rustige en zeer vriendelijke gastheer die altijd voor je klaar staat als je hem nodig hebt. Top plek voor een mooie prijs.

prachtig uitzicht!

Janneke,
    9-9-2015

huize Eleni is een superappartement, wij waren met 2 personen maar is zó groot, dus met 4 zou zeer uitstekend zijn! er is een maartje...je moet ontzettend klimmen vanaf de kade, want Eleni ligt pal onder het kasteel, maar dat hadden wij er wel voor over, en een beetje beweging is altijd goed. mensen die slecht ter been zijn, of mensen met een baby zou ik niet aanraden om hier heen te gaan, maar de rest wel!!! echt super!