Sorteren

vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Geweldig en we blijven terug komen

Ekke Plasschaert
    16-6-2018

Heel heel goede ligging het kiezel ligt op 100 meter van het appartement Dionyssos lig t in Molivos het centrum is op nog geen 100 . Molivos is een gezzig dorp met leuke winkelstraat en leuke restaurantjes. Bij de haven zitten leuke restaurantjes. Molivos is alleen voor mensen die slecht ter been en mensen met kleine kinderen die nog in een buggy zitten zijn lastig om dat Molivos op een berg is gebouwd en het is veen klimmen en dalen en de winkelstraat bestaat uit kinderkopjes.

Lesbos is een gezellig eiland waar veel is te zien en de bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laat je niet afschrikken door de media over de vluchtelingen ja ze zijn er ben ik eerlijk over maar je ziet ze niet en je hebt er dus ook geen last van. Wij komen er al jaren en waren er ook het eerste jaar van de vluchtelingen en toen hadden we er ook geen last van.

Mijjn reisadvies is kom lekker naar Lesbos en geniet van dit heerlijke eiland .

Echt een prima adres voor een Gezonde vakantie

Bert Luikinga
    11-6-2018

Na aankomst wordt je naar het appartement gebracht waar je een goed werkend koelkastje, een haarföhn, een tv en een kluisje aantreft. Kortom met een badkamer met douche (geen natte vloer), toilet en wastafel helemaal compleet voor een fijne vakantie. En de hele dag warm water beschikbaar!!

Onze kamer was gelijkvloers en gaf door de extra buitenschuifdeur een veilig gevoel.

Het hotel Malemi heeft Organic in haar naam staan. Dit betekent dat diverse producten door henzelf worden bereid: zoals jams , honing, yoghurt etc.

Toch is er ook een minpuntje:

Achter het heerlijke zwembad worden in de aangrenzende weide (?) een aantal dieren gehouden die aan het "organic" geen toegevoegde waarde geven terwijl de huisvesting slecht is (veel te weinig schuilmogelijkheden tegen de zon) en onvoldoende hygiëne. Ook de volières bij de kinderspeeltuin kunnen wel een wekelijkse schoonmaakbeurt hebben.

We hebben genoten, goed eten,prachtig zeezicht

Paul en Maria
    10-6-2018
    Alle kamers prachtig zeezicht. Eten heerlijk en veel variatie. Lieve bediening oa Fotini en de manager Dimitri liep het vuur uit zijn sloffen, was vriendelijk en zeer behulpzaam. Klein minpuntje is de WiFi op de kamer die was soms afwezig.
Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1750 reviews