vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Pebble Beach ....Gewoon doen!

Kees Valkenburg,
    6-6-2018

erg gezellig hotel met zeer gastvrije eigenaar op het kiezelstrand

kleine kamers, beetje verouder met name de waterleiding maar zeer schoon

ligt op het strand achter de doorgaande weg herrie valt wel mee

eigenlijk is heet plaats Agios Isidoros. Plomari ligt 3 kilometer verder . Leuk om naar toe te wandelen wel uitkijken! ligt naast een voetbalveld helaas geen voetbal gezien . bezoek ook daarnaast het Ouzo museum !

Het Hotel heeft ook een restaurant waar je goed kan eten en is niet duurder als een ander en is gezelliger in mei omdat in de andere taverna´s niemand zit de regio is rustig met toerisme vooral noord Europese De ander kant op bied leuke wandel routes wees niet bang dat u vluchtelingen tegen kom wij hebben er niet een gezien alleen maar vriendelijke Grieken

Landelijk gelegen en toch alles op loopafstand!

Yvonne,
    1-4-2018

Drie weken verbleven in kleinste studio van Kaliroi en ik heb genoten! Van de rust, landelijke ligging en mooie tuin en toch vlakbij strand (300 meter;-). De 1e (grote of kleine lokale) supermarkt op 10 minuten loopafstand, de 1e taverna's en bushalte vlakbij (ook 300 meter), drukte van Petra op 15 minuten lopen en eigenaren geweldig. Gastvrij en benaderbaar (wonen achter complex) en met hart voor de zaak, de gasten en alle planten! Aanrader voor wie niet in drukte van Petra zelf wil zitten. Alles aanwezig ook, enkel koken in kleinste studio is minder aan te raden, maar volop goede eetgelegenheden in de buurt en uiteraard in Petra zelf en niet duur. Landelijk pareltje en toch alles nabij;-)

Toplocatie!

Ronald en Jacqueline van Dorp,
    15-9-2017

Inmiddels voor een derde keer, drie weken lang op Lesbos bij Gaea Gardens verbleven. Een schitterende, goed onderhouden accommodatie, op een prachtig, groen terrein met veel privacy. Schoon, ruim opgezet, compleet (opvallend veel faciliteiten) en smaakvol ingericht. Op loopafstand van strand (3 minuten) en het mooie dorp Petra (15 minuten; ruime keuze uit taveernes en strand met strandstoelen voor de gasten). Zeer vriendelijke, gastvrije en uitstekend benaderbare eigenaren (Nickos en Sophia Mantanis).

De locatie ligt in de directe nabijheid van een hotel, met zwembad waarvan gebruik kan worden gemaakt (in 'ruil' voor een bestelde consumptie).

En allemaal op een fantastisch eiland. Lesbos - met Gaea Garden's als verblijf - is absoluut een bezoek waard. Wij keren er graag terug!

Gemoedelijk hotel direct aan het strand!

Naomi,
    3-6-2017

Dit hotel is super gezellig en perfect gelegen vlakbij de hoofdstad van Lesbos maar toch in een rustig gedeelte direct aan het strand. Met prachtige zonsopgangen, heerlijk ontbijt en veel faciliteiten en vermaak is dit het perfecte hotel voor natuurliefhebbers die houden van gezelligheid, maar ook waarde hechten aan duurzaamheid. Verwacht daarom eenvoudige kamers, gern luxe, maar wel veel sfeer, service, lekker eten en eigen verbouwde groenten!

Een hotel om zeker eens naar terug te keren

Bonnie,
    31-5-2017

Votsala is een hotel/complex waar je helemaal jezelf kunt zijn. Je kunt er doen en laten wat je wilt, zolang je anderen en de omgeving maar respecteert. Je voelt je er thuis en dat is ook precies wat de eigenaren willen. De kamers vind ik fantastisch! Verwacht geen luxe, geen airco, geen zwembad. Maar dat maakt Votsala juist zo leuk. Het ligt direct aan zee en de ventilatoren en het altijd aanwezige briesje zorgen voor verkoeling.