Sorteren

Reviews over accommodaties in Lesbos

Perfecte appartementen

Peter
    11-10-2018

Perfecte appartementen. Alles wat je maar kunt bedenken is in de keuken aanwezig. 4 pits keramische kookplaat, oven, koffiezetmachine, blender, tafelgrill enz...

Beneden en boven een toilet en boven de slaapkamer met inloopdouche in de badkamer. In de slaapkamer alle deuren met horren en kiep/kantelramen.

Naast entree van het appartement een zitje met twee stoelen en een tafel, zo ook op het balkon op de begane grond en 1e etage. Wat mij betreft het Hilton onder de Griekse appartementen. Eigenaresse en haar moeder zijn enorm zorgzaam en niets is ze te veel. Oma brengt regelmatig verse eitjes en Thalia bakt regelmatig cake waarvan je een stuk krijgt. Hierbij maakt ze gebruik van de oven in appartement 1, op het balkon van appartement 1 staat ook een wasautomaat. Deze wordt gebruikt voor de appartementen was en ook de gasten mogen hier gebruik van maken. Al met al een perfecte vakantie gehad vlakbij het strand.

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt
    1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt.

Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Goed hotel en heerlijk rustig.

Wim
    30-9-2018

Goed hotel, met heerlijke rust. Goed ontbijt.

Minder voor kinderen.

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk fietsen inde omgeving.

Onze 2de keer in dit hotel en het beviel prima.

Lekker eten in de nabij gelegen dorpjes.