Lesbos

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

vakanties Lesbos

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

Prachtig terras aan de voorkant met uitzicht op ze

Walda,
    6-9-2018

Met 2 stellen allebei een 2kamerappartement op de begane grond geboekt, een prachtig terras !

De eigenaren zijn lieve mensen, je voelt je echt gast bij ze.

Locatie is uitermate gunstig, op 5 minuten vanaf het gezellige centrum.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super vakantie!

Vanessa,
    12-5-2018

We zaten in Molivos Castle (naast Molivos Villa's) en we hebben een top vakantie gehad! Wat een mooie locatie! Onze kinderen hebben elke dag gebruik gemaakt van beide zwembaden. Heerlijk rustig en prachtig uitzicht. 's Avonds genieten van de zonsondergang en overdag het eiland verkennen of gewoon bij het zwembad liggen. Het appartement was prima in orde. De keukeninventaris was was beperkt, maar we hebben ons prima gered. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. De wasmachine was een uitkomst! De bedden waren wat hard, maar ach... we hebben prima geslapen. Met onze huurauto (aanrader!) hebben we een groot deel van het eiland verkend. Verschillende keren gegeten op het terras van het zwembad bij de Villa's en dat was meer dan prima! Heerlijk eten voor niet al te veel geld. Kortom, wij hebben enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima!

Henk Jan van den Heuvel,
    13-2-2018

Voor mij was dit een super hotel. Prima ligging en hele vriendelijke mensen. Het ontbijt was perfect, daar kon je wel de hele dag op teren.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Ingrid,
    8-7-2017

Redelijk schoon. Verouderde badkamer met kapotte douchedeur. Horren voor de ramen was heerlijk. Ligging tussen Molivos en Petra dus wel vervoer nodig want lopend was het zeker drie kwartierer. Er is een mooi zwembad en ook van het zwembad van Molivos Village mocht je gebruik maken.

Gereisd met partner in juni 2017

Hier wil ik nog eens heen!

Ellen,
    8-7-2017

Hotel Michaelia ligt vlak bij t cenrum van het gezellige authentieke dorpje Petra aan de weg langs de zee. Via een kadetrapje kun je een duik in zee nemen. Het echte strand is ong. 5 minuten lopen.

Petra en sowieso het eiland Lesbos is een prachtige vakantiebestemming waar je je ook als solo reiziger heel welkom voelt.

Door de verhalen over vluchtelingen is het toerisme afgenomen. Dit is jammer want die verhalen in de media geven een totaal verkeerd beeld. Je merkt daar niets van. Mijn advies: Ga erheen en geniet!!!

Gereisd alleenreizend in januari 2017