Vatera

Reviews over Vatera

prachtig strand

Conny
    20-7-2015

Vatera staat bekend om het mooie strand en het is inderdaad ook het mooiste en langste strand van Lesbos. Qua gezelligheid vonden we het er minder als in andere badplaatsen. Maar ja je kunt niet altijd alles hebben dus daarom verbleven wij zelf in Skala Kallonis!

Gereisd Met partner in juni 2015

Rustig gelegen aan het mooiste strand van Lesbos

Ronald van der Wal
    15-2-2014

Vatera is een rusitg gelegen plaats aan een kilomters lang strand. Vee Grieken hebben er hun 2e woning. Geen hoogbouw en geen massatoerisme. Er zijn een paar goede restaurants en je kunt er lekkere traditionele gerechten eten. De grieken zijn erg gastvrij en vriendelijk, totaal geen gepush of iets dergelijks. Goede uitvalbasis om met de auto het eiland te verkennen naar leuke visserdorpjes of bergdorpjes. Bezoekers die op zoek zijn naar drukke cafe's, disco's en veel winkeltjes kunnen beter een andere bestemming kiezen.

Gereisd Met partner in september 2012

Rustige plaats

Janja
    7-11-2008

Vatera ligt aan de rustige kant op Lesbos. De wereld stopt hier zo ongeveer. We verbleven in een mooi hotel: Irini. Luxe zwembad en gelijk aan de zee. Mooie kamers met airco en balkon. Gratis internet in het hotel.

Gereisd Met partner in Fri Nov 07 2008 17:50:02 GMT+0000 (UTC)

vatera is erg rustig

lotte gering
    12-6-2007

vatera is erg rustig. Lang strand wat niet echt goed onderhouden is. Wel prettig fijn kiezel en langzaam aflopend. Heerlijk rustige plekjes te vinden zeker in september. Auto/scooter huren wel aan te bevelen. Ideaal voor rustzoekers

Gereisd Met partner in september 2006
Vatera scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews