Villa Taverna Vafios

1 review over Villa Taverna Vafios in het Nederlands

Fantastische plek

corrie_meijer
29-6-2015

We hebben twee fantastische weken gehad in Vafios Villa. wat een geweldige lokatie en supermooi huis. Omringt door de bergen, de rust, de vogelgeluiden en met het uitzicht op Molivos was het erg genieten voor ons.

Veel privacy, er staan in totoaal twee huisjes die vergenoeg van elkaar afstaan zodat je geen last van elkaar hebt.

Met de auto ben je in een paar minuten in Molivos of op het strand van Petra.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Taverna Vafios in Vafios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Taverna Vafios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.