Hotel aan zeeWeer vandaag19°8°

2008

NIET aan te raden !

Bianca
1-8-2008

Wij waren hier vorig jaar in augustus. Het is ons enorm tegengevallen. Wij hadden deze reis last-minute geboekt.

Korte beschrijving van al onze problemen : 1) KAMERS : geen zeezicht, alhoewel we hiervoor hadden bijbetaald, we hadden wel zicht op een krot van een woning en op een autowrak ! - kamers waren heeeel vuil, overal rest van haren ed. - in badkamer enorm gat in het plafond en blootliggende elektriciteitsdraden 2) PERSONEEL : lui, onvriendelijk, arrogant, onprofessioneel 3) NETHEID : onhygienisch : overal, kamers, toiletten, restaurant, ...)

en nog zoveel meer .. meer info kan u altijd aanvragen op het emailadres : bianca_pieck@hotmail.com

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007

Jos, Melanie, Mick en Angie
10-1-2008

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007. Het is ons erg goed bevallen, zeker met onze kindjes van 2 en 1. Alles lekker bij de hand, ligging direct aan het strand. Klein kinderzwembadje (wel koud water!!!) Alles is erg overzichtelijk waardoor we de kinderen heel goed in de gaten konden houden. De kamer was erg krap, met z'n vieren op 1 kamertje. (3 bedden en een kinderbedje). Nadeel van Lesbos: lange reistijd tussen de verschillende dorpjes, niet ideaal met kinderen. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd anders in januari 2008
2007

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept

mariska en wiesje
14-11-2007

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept.Hotel is rustig gelegen en daardoor is een auto wel noodzakelijk.Er is veel te zien op het hele eiland. Eten was lekker en de discoavonden supergezellig. Kamers waren lekker ruim, aleen de bedden iets te hard, maar al met al was het voor ons een heerlijke vakantie!!

Gereisd met vrienden in november 2007

Een hotel voor een luie vakantie

N. Morijn
7-10-2007

Een hotel voor een luie vakantie.We hebben erg genoten van de Griekse avond.Ook het uitgebreide buffet was elke dag verrassend.Het personeel was spontaan en vriendelijk.Als je van rust en wandelen houd is dit een uitstekende locatie.In het dorpje Tavari vind je alleen het traditionele griekse leven.

Gereisd met partner in september 2007

hotel lag wel erg decentraal (was overigens bekend) warme

W. de Boer
30-9-2007

hotel lag wel erg decentraal (was overigens bekend)

warme hap was telkenmale hetzelfde

Gereisd met partner in september 2007

Weekje Tavari Beach genoten, het is er stil..erg stil. Hadden het geluk van een huurauto, dat heb je ook wel nodig in die omgeving. Je waande er in een Fred Flinstone omgeving...Gelukkig bleek de auto wel van deze tijd te zijn...

Hotel was prima, erg rustig gelukkig..ook qua gasten. Kamers waren prima, niets over te klagen. De bedden verdienen toch wel vervanging, maar overige voorzieningen zijn goed te noemen.

Maaltijden waren o.i ook prima, ruim voorradig en best smakelijk. Je ziet meerdere keren de salade's terugkeren, maar er is genoeg keuze!

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad(je) is aanwezig maar trekt niet echt, er is geen animatie overdag (prettig!!) s'avonds werd er wel wat verzonnen ter vermaak.

Strand is op loopafstand, maar mag de naam eigenlijk niet hebben, je kunt er het zeewater in...that's it. Maar voor een weekje is het met een luchtbedje/strandbed en stevige zwemschoenen op dat strandje best uit te houden.

Al met al een leuke week gehad in Tavari

We zijn geweest van 7 sept

Chris en Erik
22-9-2007

We zijn geweest van 7 sept. t/m 21 sept. 2007. Ideaal hotel voor rust. Auto(huur) noodzakelijk. Zeer goede service, eten gewoon goed, 2x discoavond gehad en 3x filmavond. Goede kamers. Waren nogal afgeschrikt door slechte reacties hier, maar onze ervaring is meer dan positief!! Naaktstrand op Skala Eressos is een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2007

kinderanimatie niet aanwezig excursies gingen niet door werden met taxi op terugweg halverwegen de reis eruitgezet en moesten maar zien wat er verder ging gebeuren dat bleek een bus te zijn die ons een half uur later oppikte al met al eenheel slechte ervaring met neckerman we zijn van plan dit bij radar te melden.

Gereisd familie in augustus 2005

Wij hadden een last minute geboekt van 23-07-07 t/m 30-07-07.Gelukkig gingen we dus met een andere ingesteldheid naar Lesbos. Dit hotel is niet echt een aanrader.Het is afgelegen (maar dit staat wel correct in de boeken)en niet echt een all inclusive. Ik noem dit een "normaal" half pension. Eten zeer ééntonig, s'middags zijn er "snacks" :-) :-), dit is gewoon popcorn en drank is vaak op.... Geen kinderanimatie (wel voor Oostenrijkse klanten)en geen Griekse avonden. Kortom: een verblijf voor maximaal één week en om tot rust te komen :-)

Gereisd familie in augustus 2007

Alles uitstekend, jammer dat het zo afgelegen ligt

Sam
9-8-2007

Alles uitstekend, jammer dat het zo afgelegen ligt.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tavari Beach in Tavari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tavari Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.