Reviews over Tavari

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007

Jos, Melanie, Mick en Angie,
    10-1-2008

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007. Het is ons erg goed bevallen, zeker met onze kindjes van 2 en 1. Alles lekker bij de hand, ligging direct aan het strand. Klein kinderzwembadje (wel koud water!!!) Alles is erg overzichtelijk waardoor we de kinderen heel goed in de gaten konden houden. De kamer was erg krap, met z'n vieren op 1 kamertje. (3 bedden en een kinderbedje). Nadeel van Lesbos: lange reistijd tussen de verschillende dorpjes, niet ideaal met kinderen. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!!!

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept

mariska en wiesje,
    14-11-2007

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept.Hotel is rustig gelegen en daardoor is een auto wel noodzakelijk.Er is veel te zien op het hele eiland. Eten was lekker en de discoavonden supergezellig. Kamers waren lekker ruim, aleen de bedden iets te hard, maar al met al was het voor ons een heerlijke vakantie!!

Een hotel voor een luie vakantie

N. Morijn,
    7-10-2007

Een hotel voor een luie vakantie.We hebben erg genoten van de Griekse avond.Ook het uitgebreide buffet was elke dag verrassend.Het personeel was spontaan en vriendelijk.Als je van rust en wandelen houd is dit een uitstekende locatie.In het dorpje Tavari vind je alleen het traditionele griekse leven.

hotel lag wel erg decentraal (was overigens bekend) warme

W. de Boer,
    30-9-2007

hotel lag wel erg decentraal (was overigens bekend)

warme hap was telkenmale hetzelfde

We zijn geweest van 7 sept

Chris en Erik,
    22-9-2007

We zijn geweest van 7 sept. t/m 21 sept. 2007. Ideaal hotel voor rust. Auto(huur) noodzakelijk. Zeer goede service, eten gewoon goed, 2x discoavond gehad en 3x filmavond. Goede kamers. Waren nogal afgeschrikt door slechte reacties hier, maar onze ervaring is meer dan positief!! Naaktstrand op Skala Eressos is een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Tavari scoort een 6,1 uit 10, op basis van 15 reviews