Vakantiehuis Marita Hotel Polichnitos

Vakantiehuis Marita Hotel Polichnitos

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Marita Hotel Polichnitos in het Nederlands

Een paradijsje in "the middle of nowhere"

Hetty van Dijk
8-8-2017

Een prachtig gelegen (park Natura 2000) vakantiehuis, dat bestaat uit 6 compleet ingerichte studio's. Geheel of per studio te huur. Op verzoek ontbijt. Vriendelijke eigenaar, die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Spreekt weinig Engels, maar conversatie gaat z.n. via zoon of schoondochter per telefoon. Zwembad, balkon, badkamer, wifi, airco, bureautje, koelkast, tv, verwarming. De inrichting is basic, maar alles is er. Schoon! De eigenaar verkoopt desgewenst lokale organische producten uit eigen tuin. Op 1-2 km afstand 2 eenvoudige restaurants aan zee. Op ca. 6 km afstand een dorp met supermarkt en meerdere restaurants. Op 12 km afstand het grootste = langste (9km) zandstrand van Lesbos, Vatera Beach.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Marita Hotel Polichnitos in Skala Sykamias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Marita Hotel Polichnitos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.