Appartement
Appartement Andriotis Studios

We hebben een aantal aanbieders voor Andriotis Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Andriotis Studios in het Nederlands

Heerlijke plek

Bianca
2-7-2018

Er zijn enkele twee persoons studio’s en enkele huisjes, totaal 8 eenheden. De huisjes zijn super lux ingericht en liggen in de zeer goed onderhouden ruime tuin. De studio’s zijn aan de voorkant gelegen en zijn ruim voldoende groot voor twee personen. Ze zijn voorzien van een waterkoker, klein beetje keukengerei en een koelkast. Een balcon en goed werkende airco! Het zwembad is zeer schoon en rustig. Verder zijn de eigenaren er elke ochtend en avond te vinden, om schoon te maken, de tuin te onderhouden en beschikbaar voor vragen of een praatje. Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. Het voelt als thuiskomen! In Skala Loutron is er niet veel te doen, je hebt er een restaurant en een leuk klein haventje aan een pleintje. Je bent overigens zo in Mitilini of bij een mooi stand.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Andriotis Studios in Skala Loutron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Andriotis Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.