Appartement Villa Vasso

6.1Voldoende

Griekenland, Lesbos, Skala Kallonis

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 565p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.1Voldoende

• 6.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Villa Vasso

• 8Piet de Putter23-09-2008

prima appartementen

Prima appartementen en mooie tuin,viel reuze mee na het lezen van de vorige reacties.Ook de eigenaar en perzoneel waren vriendelijk en er werd elke dag behalve zondag netjes schoongemaakt.Het zwembad is niet groot,maar je kan er even in opfrissen als het te warm is,verder netjes.Weinig last van het verkeer gehad,ook al zaten we aan de voorkant,daar heb je 's middags schaduw op je balkon.Het enige nadeel,maar daar dat licht aan de reisorganisatie,is dat de transferbus je er aan het voetbalveld uitzet,dan moet je nog 350 meter lopen met je koffer.We hebben het er prima naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2008

• 5Wout en marianne23-09-2007

Het schoonmaken was zeer slecht ,de badkamer niet schoon beschillemde kitnaden cementsluier op de vloer,vieze wc borstel,enin het lege app,naast ons werd verhuurd aan een dame die alleen snachts werkte en om een uur of 6in de morgen thuis kwam om dan te gaan telefoneren op een nogal luide toon dus daar hadden wij veel overlast van . U moet dit complex uit het bestand halen want het voldoet niet aan de verwachtegingen, en daarin waren wij niet alleen.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Susan Aanraad10-09-2005

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! goed appartement, maar het klopt inderdaad wel dat je geen kamer beneden aan de straatkant moet hebben... Zwembad was heerlijk en alles werd goed bijgehouden. Beddengoed en handdoeken werden 2x per week verschoond en iedere dag werd je bed opgemaakt en de prullebakken geleegd. Weinig op aan te merken dus, alleen de hand wil af en toe 's morgens vroeg wel eens blaffen...

Gereisd in september 2005

• 7Barbra van Esch19-07-2005

Na alle slechte beoordelingen op deze site te hebben gelezen waren wij best wel bang voor wat we aan zouden treffen. Het viel ons reuze mee. Appartementen waren schoon en werden elke dag schoongemaakt. Zwembad was schoon en hadden we voor ons alleen. Ligging is prima binnen 5 minuten ben je in het centrum en op het strand. Wij hadden appartementen aan achterzijde met uitzicht op het zwembad en die waren prima je hebt dan de zon tot 20.00 op je balkon staan. Douchen is idd even wennen omdat je de douchekop vasthoudt maar als je een keer je kleding hebt natgespoten weet je dat je daar de volgende keer op moet letten. Conclusie: prima appartement, prima prijs.

Gereisd in juli 2005

• 1Lydia en Hans Meuwese21-06-2005

Wij ,mijn man en ik hebben nog nooit zo'n vieze bende gezien als in Villa Vasso. Er lag dik stof op de vloer, er werd een derde bed weggehaald en je wilt niet weten wat voor viezigheid daar onder lag en dan dat roestige derde bedje , echt niet te geloven. Er lagen nog haren van de vorige gastbewoners in de douchebak en wastafel. In de gootsteen lag allemaal zand ,in het keukenkastje was het beschimmeld, er was 1 mes 1 vork ,voor 2 personen. De douche hing op de douchekraan voor het raam. Het zwembad was het enige wat goed was. Wij hebben geklaagd bij de hostess en gezegd dat wij daar geen minuut langer wilden blijven , wij kregen toestemming om naar appartement Aegeon te verhuizen wat ons prima is bevallen. Villa Vasso krijgt van ons een dikke onvoldoende !!!

Gereisd in juni 2005

• 7marijke de groot09-05-2005

Goede plek voor een rustige vakantie. Buren zijn veel schapen en koeien. Keurig onderhouden en er werd volop opgeknapt. Studio niet echt groot maar als het goed is ben je buiten en kom je er om te slapen. Goede bedden. Ruim balkon. Douche is te doen maar zoals het hoort warm water via zonnecollectoren. Zwembad in orde. Eigenaar en familie zijn vriendelijk. Prijs/kwalitiet o.k De hond is volgens mij een pitbull maar zit in een hok.Niks echt negatief.Mooi Uitzicht en zonsondergang

Gereisd in mei 2005

• 8helga konings25-10-2004

Prachtige Ligging, met uitzicht op het zwembad en de bergen. Als je echter een appartement aan de straatkant hebt, dan heb je de hele dag geen zon en vaak de wind op het balkon

Gereisd in oktober 2004

• 4oprechte liefhebber van Lesbos17-09-2004

We zijn begin mei 2004 geweest en men was gewoon niet klaar voor het seizoen. 1 x schone handdoeken gekregen in 1 week. Zwembad nog leeg. Overal verfblikken, lege dozen en gereedschap. 't leek wel een bouwplaats. 's Nachts werden we wakker gehouden door de blaffende en piepende hond van de eigenaar. Amper warm water. Bij TUI in Nederland had men begrip voor onze teleurstelling. Dat kan niet helemaal gezegd worden van de hostess ter plaatse.

Gereisd in september 2004

• 6Teleurgestelde gast16-09-2004

Dit jaar in april/mei twee weken geweest. Kregen we een hok van 3 bij 3 aangeboden, werd gelukkig een kamer zoals in de gids staat. Eigenaar/beheerder moest nog zwembad schuren, verfen en vullen. Douchen is waterballet, keukenspullen (waterkoker, koffiezetter) kun je vinden bij de Engelse gasten.

Gereisd in september 2004

• 8Sander20-01-2004

Net complex van 2 gebouwen van 2 hoog 1 bij de weg en 1 (wij) bij het zwembad Ruime app Volgens de gids met airco In de praktijk slechts 4 met airco Warm water is er hooguit s avonds (na veel zon) Na lang zeuren kan dat anders Dank aan hostess van De Jong Onze hostess van Hint hebben we alleen op een foto gezien De badkamer is klein en wordt een zwembad bij het douchen. De douchekop denkt dat hij boven een bak hangt van 15x15 terwijl het een bakje is waar je zeepje in vastklemt als het valt Het water loopt slecht weg en meurt het putje uit Het keukentje is klein zonder keukengerei 2 keer p/wk schone handdoeken Erg weinig wanneer je regelmatig een dijk nodig hebt om te voorkomen dat het water uit de badkamer je kussen bereikt Dan hangt er nog een TV zonder ontvangst De balkons zijn ruim, de bedden wat hard maar goed en het uitzicht vrij Het zwembad is onverwarmd (TIP warmer dan de douche)

Gereisd in januari 2004

Appartement Villa Vasso info