Appartement Villa Vasso

2008

prima appartementen

Piet de Putter
23-9-2008

Prima appartementen en mooie tuin,viel reuze mee na het lezen van de vorige reacties.Ook de eigenaar en perzoneel waren vriendelijk en er werd elke dag behalve zondag netjes schoongemaakt.Het zwembad is niet groot,maar je kan er even in opfrissen als het te warm is,verder netjes.Weinig last van het verkeer gehad,ook al zaten we aan de voorkant,daar heb je 's middags schaduw op je balkon.Het enige nadeel,maar daar dat licht aan de reisorganisatie,is dat de transferbus je er aan het voetbalveld uitzet,dan moet je nog 350 meter lopen met je koffer.We hebben het er prima naar ons zin gehad.

Gereisd Met partner in september 2008

Imerti

Sanne
31-8-2008

Villa Vasso heet nu Imerti Hotel. Ik ben er afgelopen juni geweest en ik vond het er aardig goed eruit zien. Je hebt 2 appartementencomplexen. 1 waar de engelsen in zitten en 1 voor de nederlanders. Mijn kamer zat aan de weg, wat reuze meeviel met lawaai. Onze kamer werd bijna elke dag schoongemaakt, nieuwe handoeken enz. De keuken was klein en niet veel aan maar je gaat toch elke dag ergens anders eten. Ik heb geen schimmel aangetroffen of iets in die richting. Douchen is even wennen zonder douche gordijn of iets anders, maar na het douchen doe je het raampje open en binnen een paar uur is het droog, en je hebt ook gewoon warm water. Het balkon was ook perfect en lekker groot. Het zwembad hetzelfde, met een mooi uitzicht op de bergen. En wij hadden het zwembad meestal helemaal voor ons zelf. Het centrum + baai van Skala Kolloni is op loopafstand en heel gezellig. Een perfecte locatie om lekker tot rust te komen! Villa Vasso/Imerti is nu helemaal gerenoveerd, en echt een aanrader!

Gereisd Familie in juni 2008
2007

Het schoonmaken was zeer slecht ,de badkamer niet schoon .

Wout en marianne
23-9-2007

Het schoonmaken was zeer slecht ,de badkamer niet schoon beschillemde kitnaden cementsluier op de vloer,vieze wc borstel,enin het lege app,naast ons werd verhuurd aan een dame die alleen snachts werkte en om een uur of 6in de morgen thuis kwam om dan te gaan telefoneren op een nogal luide toon dus daar hadden wij veel overlast van . U moet dit complex uit het bestand halen want het voldoet niet aan de verwachtegingen, en daarin waren wij niet alleen.

Gereisd Met partner in september 2007

2005

villa vasso heeft 2 gebouwen

Fam Vermeulen
23-10-2005

villa vasso heeft 2 gebouwen. die van de engelsen is een stuk luxer.daar hebben we de 1e week gezeten,de laatste 2 in de andere.na veel gebaren,want de eigenaar kan geen engels,kregen we een goed bed erbij voor onze zoon.de eigenaar is te beroerd om de toeristen gedag te zeggen. als ze weg zijn komt hij 30 seconden later om te kijken of ze niets hebben achtergelaten wat hij eventueel kan gebruiken.het is er wel lekker rustig en het zwembad is goed.ondanks het slechte appartement hebben we 3 heerlijke weken gehad.het is een prachtig eiland met mooie baaien,bergen,bossen,waterbronnen en noem maar op.in skala kalloni kan je heerlijk zwemmen en goed eten.ze hebben ook een bakker waar je heerlijke broodjes kunt kopen.meer weten,meel ons.

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! goed maar je

Susan Aanraad
10-9-2005

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! goed appartement, maar het klopt inderdaad wel dat je geen kamer beneden aan de straatkant moet hebben... Zwembad was heerlijk en alles werd goed bijgehouden. Beddengoed en handdoeken werden 2x per week verschoond en iedere dag werd je bed opgemaakt en de prullebakken geleegd. Weinig op aan te merken dus, alleen de hand wil af en toe 's morgens vroeg wel eens blaffen...

Gereisd Anders in september 2005

Na alle slechte beoordelingen op deze site te hebben waren

Barbra van Esch
19-7-2005

Na alle slechte beoordelingen op deze site te hebben gelezen waren wij best wel bang voor wat we aan zouden treffen. Het viel ons reuze mee. Appartementen waren schoon en werden elke dag schoongemaakt. Zwembad was schoon en hadden we voor ons alleen. Ligging is prima binnen 5 minuten ben je in het centrum en op het strand. Wij hadden appartementen aan achterzijde met uitzicht op het zwembad en die waren prima je hebt dan de zon tot 20.00 op je balkon staan. Douchen is idd even wennen omdat je de douchekop vasthoudt maar als je een keer je kleding hebt natgespoten weet je dat je daar de volgende keer op moet letten. Conclusie: prima appartement, prima prijs.

Gereisd Anders in juli 2005

Wij ,mijn man en ik hebben nog nooit zo'n vieze bende als

Lydia en Hans Meuwese
21-6-2005

Wij ,mijn man en ik hebben nog nooit zo'n vieze bende gezien als in Villa Vasso. Er lag dik stof op de vloer, er werd een derde bed weggehaald en je wilt niet weten wat voor viezigheid daar onder lag en dan dat roestige derde bedje , echt niet te geloven. Er lagen nog haren van de vorige gastbewoners in de douchebak en wastafel. In de gootsteen lag allemaal zand ,in het keukenkastje was het beschimmeld, er was 1 mes 1 vork ,voor 2 personen. De douche hing op de douchekraan voor het raam. Het zwembad was het enige wat goed was. Wij hebben geklaagd bij de hostess en gezegd dat wij daar geen minuut langer wilden blijven , wij kregen toestemming om naar appartement Aegeon te verhuizen wat ons prima is bevallen. Villa Vasso krijgt van ons een dikke onvoldoende !!!

Gereisd Anders in juni 2005

Goede plek voor een rustige vakantie

marijke de groot
9-5-2005

Goede plek voor een rustige vakantie. Buren zijn veel schapen en koeien. Keurig onderhouden en er werd volop opgeknapt. Studio niet echt groot maar als het goed is ben je buiten en kom je er om te slapen. Goede bedden. Ruim balkon. Douche is te doen maar zoals het hoort warm water via zonnecollectoren. Zwembad in orde. Eigenaar en familie zijn vriendelijk. Prijs/kwalitiet o.k De hond is volgens mij een pitbull maar zit in een hok.Niks echt negatief.Mooi Uitzicht en zonsondergang

Gereisd Anders in mei 2005
2004

Prachtige Ligging, met uitzicht op het zwembad en de bergen

helga konings
25-10-2004

Prachtige Ligging, met uitzicht op het zwembad en de bergen. Als je echter een appartement aan de straatkant hebt, dan heb je de hele dag geen zon en vaak de wind op het balkon

Gereisd Anders in oktober 2004

We zijn begin mei 2004 geweest en men was gewoon niet voor

oprechte liefhebber van Lesbos
17-9-2004

We zijn begin mei 2004 geweest en men was gewoon niet klaar voor het seizoen. 1 x schone handdoeken gekregen in 1 week. Zwembad nog leeg. Overal verfblikken, lege dozen en gereedschap. 't leek wel een bouwplaats. 's Nachts werden we wakker gehouden door de blaffende en piepende hond van de eigenaar. Amper warm water. Bij TUI in Nederland had men begrip voor onze teleurstelling. Dat kan niet helemaal gezegd worden van de hostess ter plaatse.

Gereisd Anders in september 2004

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Vasso in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Vasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.