Appartement Victor II

Meer appartementinfo

18 reviews over Appartement Victor II

• 7Corry14-07-2013

Tussen de Grieken

Victor 2 is gelegen in een straatje dicht bij het plein(centrum) en het strand. Het uitzicht is op de Griekse overburen . 's Ochtends lekker ontbijten op het balkon waar het dan nog niet zo heet is , en kijken hoe bedrijvig de overburen al zijn . Beneden is de supermarkt van de eigenaar van het app. , Chris kan je voor alles vragen als je iets nodig heb voor het app., een soort receptie in de supermarkt. Het app. is zeer ruim en wordt regelmatig schoongemaakt . De bedden zijn wat hard , maar als je dekens op het matras legt dan is het al een stuk zachter. De keuken en badkamer zijn voldoende ingericht . We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 9Willeke25-05-2013

Prima appartement

Appartement Viktor II in Skala Kallonis is een prima plek. In een straat met het Griekse leven voor de deur. Dus ook veel (blaffende) honden. Goed schoongemaakt, extra handdoeken geen probleem. Gemakkelijk met de mini supermarkt beneden. Zeer vriendelijke eigenaren. Heel dichtbij het pleintje met de restaurantjes en café's. De keukeninventaris mag geen naam hebben, niet voldoende om zelf te gaan koken. Hoeft ook niet, zie tip.

Met vrienden

• 7Yvonne23-09-2011

Leuk appartemente, bijna in centrum

Wij zijn eerst een week in Victor II geweest en daarna nog 2 weken in Victor I. Victor II ligt in een gezellig zijstraatje, kort bij het centrum van Skala Kalonis, Victor I ligt direct in het centrum aan het strandje, op het plein. Prima appartementen

• 9M. Delissen21-06-2011

Gastvrij, mooi appartement, hartje Skala Kallonis

Appartement Victor II wordt gerund door een zeer gastvrij gezin. Bij aankomst voelen we ons direct welkom bij hen en in het dorpje. De één-kamer appartement is groot genoeg voor ons en onze dochter. De kamer kan door een schuifwand gescheiden worden waardoor er twee kamers ontstaan.

Wij zijn 8 dagen in Skala Kallonis geweest. In die tijd is het appartement goed schoon gemaakt en zijn de prullenbakken meerdere keren verschoond. Daarover zijn wij ook zeer tevreden geweest.

Het gezin dat de appartementen runt heeft ook een mini-market die zijn alle dagen van de week open houden. Daar konden we altijd terecht voor vragen.

De gastvrijheid blijkt wanneer we in het dorpje geen geld kunnen pinnen. Daarvoor moeten we naar Kallonis (5 min. met de auto). Een taxi werd niet gebeld, de eigenaar brengt ons er wel even heen. Bij afscheid krijgen we een goede fles Ouzo mee naar huis. Dit zijn slechts twee voorbeelden van hun gastvrijheid en hartelijkheid.

We komen zeker terug

Met jonge kinderen

• 10Pieter02-08-2010

Heerlijke rustgevend

Het appartement ligt ongeveer 50 meter van "het pleintje". De ontzettend aardige eigenaars / buren en de kleinschaligheid geven je het gevoel alsof je tussen de Grieken woont. Appartement is netjes, schoon en voorzien van een goede airco. Helemaal top!

• 8sylvia15-01-2009

heerlijke plek

Tja wat zal ik zeggen,we komen er al meer dan 15jaar dus dat zegt al genoeg.Lieve mensen die alles voor je doen.Heerlijk app.,mooi eiland lekker om met een auto te ontdekken,leuke kleine tavernaatjes waar je heerlijk kunt eten en een gastvrijheid kun je je niet voorstellen.Ook voor kinderen een heerlijke plek,s'avonds geen verkeer op het plein dus veilig voor de kids, ook het water is prima voor kinderen geen golven dus ideaal,heerlijk voor het gehele gezin.

Met jonge kinderen

• 9fred en ina sept 200824-09-2008

Voor herhaling vatbaar

Het app.was ruim,balkon klein.Op tijd schone handdoeken en werden de beeden verschoond. Het app. ligt in het centum.Vooral in het weekend is het er drukker en gezellig.De inwoners van Skala Kalonni komen dan naar het plein om te eten en wat te drinken in één van de restaurants op het plein of aan het strand.Je bevindt je hier nog echt in Griekse sferen het is maar net wat je zoekt.Wij hebben het erg naar ons zin gehad.Een aanrader om te gaan eten is Sampo aan het strand.Er is geen uitgaansleven hebben wij niet gemist.Als je van rust,wandelen,fietsen houdt is Skala Kalonni een aanrader.

• 7familie van der linden02-12-2007

Leuk eiland. Appartement ligt vlak aan zee, gezellig dorpsplein met leuke taverna's. Weinig (keuken)inventaris aanwezig in appartement. Douche met enkel koud water (maar dat was niet zo erg met temperaturen rond de 40 graden).

• 5C. Eckhardt16-09-2007

Leuk app. maar alles minimaal. Heel gehorig en veel last van het geluid van de airco van beneden gelegen minimarkt. Leuke ligging midden in het dorp en dichtbij zee.

• 8N. Nicol23-07-2007

Heel leuk familie maar een beetje weining om te kunnen koken.

Familie

2 tips over Appartement Victor II

• Corry, 14-07-2013

1* Eten bij Sampo aan het strand , daar hebben ze de lekkerste tzaziki ! 2* Een auto huren op het plein bij Dimitri , voor een leuke prijs incl. verzekering .

• Willeke, 25-05-2013

Ga lekker eten bij Terra Mare (zijstraat van pleintje) en Ambrosia (andere zijstraat) Kostas op het plein biedt het voordeel dat hij de bedelende honden en katten wegjaagt. Sampo op het strand is ook goed eten.

1 vraag over Appartement Victor II

• miryam, 24-03-2013

hoe toeristisch is het n(o)u?????

Paar weken geleden een reis geboekt in juli naar Skala Kallonis, victor II. Helemaal ok dacht ik, niet toeristisch, lekker rustig. Kocht ik vorige week een reisgidsje waarin staat dat het een ontzettend drukke toeristische plaats is. stress! dus. Gezien alle beoordelingen en filmpjes op You Tube klopt dat niet, maar ik wil het graag zeker weten ((-;

Is er iemand in Victor II geweest afgelopen jaar, er staan vooral oudere beoordelingen?

Dank

nancy, 13-04-2013

Beste Miryam,het is daar echt niet toeristisch,ik ben er al 6 jaar op rij geweest,het is er eerder te rustig dan te druk. Ik vind het helemaal fantastisch daar,ga er echt heen voor de rust en ontspanning,heerlijk eten ,fijne mensen,echt Griekse sfeer,dus gerust doen en veel plezier.

Henk Henderson, 03-07-2013

Hoi Miryam , Skala Kallonis is een zeer rustig dorp , zeker geen massa-toerisme . Victor 1 en 2 zijn zeker de betere appartementen , zeer vriendelijke eigenaren die alles voor je doen . Uit eten moet je eens doen bij Enigma of Seahorse . Zeer goed . Ik ben er tot op heden al 19 keer geweest op dit eiland en het verveelt nooit . Je hebt wel een auto nodig maar het is overal goed te rijden . Doe ze de groeten van de pelican-man . Heel veel plezier daar . Henk en Ilse

miryam, 20-04-2013

Hallo Nancy,

Bedankt, goed om te horen! Ben ik ook weer gerustgesteld ((-:

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Victor II