Appartement Victor I

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Victor I

• 8margreet en emma20-09-2013

perfecte ligging

het 1 kamer-appartement heeft voldoende ruimte voor 3 pers. geen luxe maar eenvoudige inrichting, voor ons geen probleem,serviesgoed karig je moet wat vaker afwassen,bijna dagelijks word schoongemaakt.lakens en handdoek-wissel 2 x per w.k. standaard ,maar werd ook vaker aangeboden. vriendelijke beheerster,attent. ligging perfect mooi uitzicht op baai en het gebeuren buiten,strand,haven , zittend op balkon geen verveling gekend. overdag te heet op balkon,geen zon bescherming,zelf parasol gekocht en met ti-strips aan balustrade bevestigd.douchen vaak met koud water en met een waterballet,ook dat went je kunt het niet zo hebben als thuis. ingang appartementen via Cafe Exodus , fijn als je voor het slapen gaat n afzakkertje wilt nemen,geen geluidsoverlast van Cafe gemerkt of van de andere gasten. de afzuiging van restaurant onder App. komt boven dak uit,daardoor vaak de bak luchten geroken als er gebakken werd, de aroma"s waren niet onprettig. aanbevolen voor rust en ligging

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 7Yvonne23-09-2011

Zeer centraal gelegen appartement

Eerst een week in Appartement Victor II geweest, wat even verderop in een zijstraatje ligt, daarna 2 weken in Victor I. Prima appartementen, voor een schappelijke prijs

Gereisd met partner in juli 2004

• 10Steven22-08-2011

Geweldige vakantieplek!

Ontzettend genoten van dit appartement. We hadden ook het hoekappartement, met een geweldig uitzicht en grenzend aan het pleintje. Altijd wat te doen in de avond en daarom top! Je hoeft nooit ver te lopen! Alles is dichtbij. Je hoort in het appartement absoluut geen muziek als de deuren dicht zijn. Verder ook erg schoon en eigenares kan goed Engels! Verder heeft het dorpje geweldige restaurants en het strand is mooi rustig. En pal voor het appartement!

Geweldige plek, dus een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9fred14-07-2011

Prima Plek

Voor de 2e maal naar Skala Kallonis geweest.1e keer in victor II nu in Victor I. Het app.ligt aan zee in het centum,prima ligging,schoon,vriendelijke eigenaren.Als je van rust houdt moet je niet naar Victor I gaan,het is er 's avonds levendig de disco is tot ongeveer 3uur open.Zelf vind ik de disco eigenlijk niet in deze omgeving passen.Uit eten is goedkoop,het is overal wel hetzelfde.Beneden op het plein kan je heerlijk van een kleine hap genieten.Als je goed ter been bent kan je prattige wandelingen maken en fietsen.Alles bij elkaar was her weer geweldig.We gaan volgend jaar beslist terug

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Hannie16-09-2010

Voor herhaling vatbaar!

Een ruim eenvoudig appartement. Het hoekappartement (nr 1) heeft een balkon rondom, met zicht op zee, de haven en het plein. In de avond en nacht kan het rumoerig zijn (1 bar heeft tot 04.00 uur luide muziek), maar met deuren dicht en airco aan geen probleem. Voor de airco betaalden wij geen extra kosten. Wij boekten overigens niet via een reisorganisatie maar ter plaatse voor € 30,-- per nacht. Wij vonden het uitzicht op de bedrijvigheid op het plein en in het haventje geweldig.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Danielle17-07-2010

Eenvoudig & schone plek!

Eenvoudig, grieks appartement. Werd goed schoongehouden. Eenvoudige keuken en badkamer, maar wel netjes. Airco was aanwezig. Wat ons vooral opviel was de gastrvrijheid van de eigenaren. Zij hebben ons enorm geholpen: onze koffers kwamen pas enkele dagen later binnen. De eigenaren lieten ons zelfs in hun eigen supermarkt etenswaren halen, die we pas later hoefden te betalen enz.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Hans en Ineke Simons06-06-2009

na 4 vakantie's nog steeds de mooiste plek.

bij Victor en Effy is echt, heerlijk vakantie vieren.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Maya24-12-2008

GEWELDIG!!!

Dit was de eerste keer dat het uitzicht vanaf het balkon mooier was dan op de foto's van de site waar ik boekte. Eten kost echt bijna niks daar, en dan te bedenken dat de meeste mensen daar het met een paar honderd per maand moeten doen. Flinke fooi uitdelen en je krijgt er een hoop dankbaarheid voor terug. Het zijn ook SUPER vriendelijke mensen!! Advies voor vervoer, scooter huren. Echt idiaal als je het eiland wil verkennen, die smalle dorpsstraatjes rij je zo doorheen.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Tom en Maidy27-09-2007

Gezien het faillissement van Olympia en de onzekerheid over de terugreis hebben wij alsnog een perfecte vakantie gehad. De eigenaren van Victor waren ondanks hun giga financiële strop erg aardig en petje af voor hun gemotiveerdheid om de gasten het naar de zin te maken. Zij hadden al sinds oktober 2006 géén betalingen ontvangen. Na contact met Nederland (SGR) zijn wij toch zoals gepland met Transavia teruggekomen. Wij komen beslist een keer terug. Victoe en Effy bedankt voor een heerlijke 3 weken.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Familie Zoon07-08-2007

Net appartement. Vriendelijke eigenaren, die goed Engels spreken. 2x per week schone handdoeken en beddengoed en daarnaast nog 1x schoonmaak. Lekker ruim met uitzicht op de baai. Klein balkon maar prima om te ontbijten of gewoon met een boek te zitten. Airco aanwezig.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Victor I info