Appartement Vicky

Appartement Info

Meer appartementinfo

6 reviews over Appartement Vicky

• 5e. Rietveld25-05-2008

ONGESCHIKT!!!! Geen toezicht bij de huisjes waardoor het mogelijk was dat er huisjes werden gebruikt door dames met klantgerichte bezigheden in de avonduren!!!!!! Overlast van pooiers en dames die luidruchtig om 06.00uur thuis komen, onderling luidruchtig ruzie maken en waarschijnlijk illegale praktijken beoefenen. Past absoluut niet naast het gebruik voor tourisme!!!!

• 7Monique09-08-2007

net als Petra & Tom...(Hallo!!) wel wat moeten lopen door die wegwerkers; Vicky pubert nog wat maar papa Jan was alleraardigst en behulpzaam. Er werd in het dorp flink gefeest; daar hadden wij in het apt. geen hinder van....elk nadeel hep... Al met al heerlijk genoten en .. eten doe je bij the Seahorse, MiMi's en Homeros!!!! Zalig!!!

Met vrienden

• 6petra vonk27-07-2007

We zijn zojuist (juli 2007) teruggekeerd van een fijne vakantie op Skala Kaloni. Maar onze ervaringen met Vicky's bungalows zijn niet zoals wij van Griekenland gewend zijn. Toen we aankwamen was er niemand. We moesten zelf maar een kamer pakken waar een sleutel opzat. Pas na 1 1/2 dag kwam Vicky op bezoek. Niet om ons welkom te heten, maar om ons de les te lezen over het airco-gebruik. Toen we later last kregen van een keverplaag was Vicky hierover niet aanspreekbaar. Als ze ons in de buurt zag, draaide ze om en liep snel weg. De eigenaar: papa Vicky, was wel aardig, maar sprak slecht Engels. En verse tomaatjes: niet gezien! Wel was de weg naar de bungalows nog steeds opgebroken, zodat we erg ver met onze bagage moesten sjouwen. Waar andere appartementhouders zorgden voor sjouwers met steekkarren voor de koffers, was hiervoor bij Vicky niets geregeld.

• 1Max26-06-2007

De pas gewitte bungalows maakten een goede indruk, een eigen patio met mooi uitzicht maar het interieur van de kamer (nr 2) was sinds eind jaren 70 niet veranderd. Retro is in! 30 euro per nacht. Bereikbaarheid werd opeens belemmerd door (ongemelde) wegwerkzaamheden.Eerste dag een kleine kakkerlak in keukenblok aangetroffen. Veel chloor en schoonmaak artikelen gekocht om de boel enigszins wat frisser te maken. Toilet was vies.De tweede dag de grote broer (Arnie) in de gootsteen aangetroffen die opdrukoefeningen aan het doen was. Volgens de verhuurder komen de kakkerlakken uit de velden onder de deur door de kamers in. Arnie heeft naar ons vermoeden niet alleen een eigen sleutel maar ook een gereserveerde parkeerplaats. Wij waren na de ontmoeting met Arnie binnen 7 minuten vertrokken uit de bungalow op zoek naar acco elders. Zeer geschikt voor avonturiers en natuurliefhebbers.

• 1Max25-06-2007

De pas gewitte bungalows maakten een goede indruk, een eigen patio met mooi uitzicht maar het interieur van de kamer (nr 2) was sinds eind jaren 70 niet veranderd. Retro is in! 30 euro per nacht. Eerste dag een kleine kakkerlak in keukenblok aangetroffen. Veel chloor en schoonmaak artikelen gekocht om de boel enigszins wat frisser te maken. Toilet was vies.De tweede dag de grote broer (Arnie) in de gootsteen aangetroffen die opdrukoefeningen aan het doen was. Volgens de verhuurder komen de kakkerlakken uit de velden onder de deur door de kamers in. Arnie heeft naar ons vermoeden niet alleen een eigen sleutel maar ook een gereserveerde parkeerplaats. Wij waren na de ontmoeting met Arnie binnen 7 minuten vertrokken uit de bungalow op zoek naar acoo elders. Zeer geschikt voor avonturiers en natuurliefhebbers.

Anders

• 8Martine en Remco18-08-2004

Ook wij hadden kamer nummer 1!! Enige nadeel van een kamer aan de weg: de vuilniswagen komt ieder ochtend om 6 uur langs om de containers te legen, als je een lichte slaper bent kan het zijn dat je hier wakker van wordt. Verder een uitstekende ervaring daar. Door de dikke muren hadden wij binnen weinig last van de warmte. Geen eigen zwembad bij de appartementen, maar gebruik van het zwembad van Vasso Villa, 50 meter verderop. Netjes onderhouden en goede schoonmaak. Wij kregen zelfs iedere dag vers fruit en tomaten uit de moestuin van de eigenaar van de appartementen!! (een erg vriendelijke man die nauwelijks engels spreekt, maar er alles aan doet om (het zij met handen en voeten) elkaar toch te begrijpen)

Anders

0 tips over Appartement Vicky

0 vragen over Appartement Vicky

Appartement info

• AdresSkala Kallonis Lesvos 81107(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website