Hotel The Kalloni Bay

Hotel The Kalloni Bay
7,7

47 reviews over Hotel The Kalloni Bay in het Nederlands

Vriendelijk personeel en goede service. Kamer netjes, douche erg klein. Eten minder variatie dan wij gewend zijn maar prima. Wij vonden de omgeving wat tegenvallen maar heeft ws te maken met onze voorkeur. Weinig winkeltjes, wel diverse restaurantjes. Strand: bedjes te huur, soms zelf met ''piepschuim'' doosjes die je drankjes (flesjes water) wat koeler houden. Luchtbedjes etc zijn hier te huur. Zee vlakbij hotel wel veel algen, geen idee hoe dat verderop was. Ruim en fijn zwembad bij het hotel.

Gereisd met partner in september 2012

gezellig

Natasja
3-2-2013

Augustus 2012 zaten wij in Kalloni Bay. Leuk gezellig familie hotel. Simpel met goed eten. Ontbijt was uitgebreid genoeg. Zou zo weer naar hetzelfde hotel toegaan.

Alleen vind ik Lesbos geen bijzonder eiland. En er is niet veel te doen of zien. En het hotel ligt ook nog eens in een uithoek van het eiland.

Geweldig hotel!

Henriette en partner
29-9-2012

Hotel Kalloni Bay is een fantastisch hotel. Alles klopt hier gewoon. Vriendelijk personeel, goede service, goed ontbijt en nette, schone kamers. Iedere dag werd deze schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Douche was enigszins verouderd, maar wel goed en schoon. Iedere dag met doucen voldoende warm water! We hadden halfpension geboekt en hebben hier geen spijt van. Gevarieerd echt Grieks eten en de professionele, vriendelijke houding van de ober, zorgde ervoor dat je je echt een gewaardeerde gast voelde. Ook een heerlijk groot zwembad met (in ieder geval in september) voldoende ligbedden. Ligging t.o.v. Skala Kallonis is goed (5 minuten lopen) en ook voor uitstapjes op het eiland ligt het hotel centraal. Zelf hebben we ook veel gewandeld en gefietst, want ook daar is dit gebied voor geschikt. Een bijzonder mooi natuurgebied. Wij kijken terug op een hele fijne vakantie en mochten we nog een keer teruggaan naar Lesbos, dan zeker naar dit hotel! Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Super

Ron
16-9-2012

Gewoon super, echt aardige mensen, service was super, belangstelling voor alles, min puntje, het bed (maar mag eigenlijk geen betekenis hebben )

Ook wij zaten bij het Engelse echtpaar, met het huren van de ligstoelen, ook super, goede service.

Verwacht zeker geen druk uitgaans leven, in Skala Kallonis! Want het is er erg rustig , wel goed en goedkoop eten, en een prettige & gezellige sfeer.

Voor rust en ontspanning een aanrader.

Volgend jaar weer!

Yvonne
8-9-2012

Onze kamer was (op het veel te harde bed na) helemaal top! Onze kamer zag er fris, opgeknapt uit!. Ook onze badkamer zag er fris en vernieuwd uit. Alleen de douchebak is erg klein en ondanks het douchegordijn, was het na iedere wasbeurt een waterballet. Maar hier maakte we ons, vanwege het putje in de badkamer niet al te druk om. Nadat ik bij de receptie aangaf, dat ik niet kon slapen vanwege het bed, hebben ze er middels diverse dekens op het matras, alles aan gedaan om het comfortabeler te maken. En toonde zowel de schoonmaaksters, als de diverse mensen van de receptie meerdere malen interesse in mijn nachtrust :-) De service ligt erg hoog in het hotel! Bij de zwembadbar was Kosta weer aanwezig, om ons van dienst te zijn. Wat een geweldige ober/barman. Hij is een echte aanwinst voor het hotel!

We hebben de hele vakantie weer aan het strand gelegen bij Ron & Barrl...wat zijn het toch een lieve mensen. Dit was zeker niet ons laatste jaar, dat we hier zijn geweest!!! Een echte aanrader!

Mooie, gezellig hotel

Monique en John
14-8-2012

Wij zijn net terug van een gezellige vakantie in kalloni bay, wij hebben het prima naar ons zin gehad gezellige mensen, mooi zwembad, aardige barman Costa, het dorpje is heel gezellig met vele restaurants, bij het kerkje heb je Amfora met typische griekse gerechten voor 7 euro heb je een heerlijke maaltijd, personeel super vriendelijk,aan de zee heb je het restaurant sampo,ook heerlijk eten, aan de zee kan je strand bedjes huren bij Ron en Berrl een super vriendelijk engels echtpaar, je krijgt bij je bedjeeen opblaas kussen , koelbox en kemmen om je handdoek vast te zetten, en de lunch en natuurlijk ook het avond eten bij restaurant Paradise die wordt gerund door George en zijn familie lieve mensen, kaloni bay is een aanrader, het dorpje petra en molyvos is zeker een aanrader je kan een auto huren , maar Petra is ook goed per scooter te doen,ook de Olimpic Mountains is heel mooi je kan zo naar de andere kant van het eiland rijden,wij hebben een super vakantie gehad, tip boeken.

Gereisd met partner in juli 2012

Geweldig hotel vriendelijk personeel.

rolien en andries
2-8-2012

Hotel ligt op een geweldig mooi punt.Heel vriendelijk personeel ,schoon ,mooi zwembad.

Aan de overkant van de weg ligt de zee.Iets verderop een leuk strandje dat door engelse man en vrouw wordt beheerd.Super vriendelijke mensen.

Geweldige vakantie!

Bram en Tessa
25-7-2012

De accomodatie is goed, alleen de douches zijn niet helemaal in orde. Dit kwam door de bezuinigingen en het nieuwe management is ons verteld. Het zwembad is super en heel schoon. Het hotel ligt naast de zee en maar op 5 minuutjes van het gezellige centrum van Skala Kalloni.

Wij hebben alleen ontbijt en logies geboekt, maar hebben 1 keer gegeten bij het hotel zelf. Onze tip; pak geen halfpension, want in het centrum is voldoende (goedkoper en lekkerder) eten te krijgen. Het ontbijt daarentegen was goed en zeer uitgebreid.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn dit oprecht en je merkt dat dit niet gespeeld is.

Het eiland en het hotel zelf zijn heel rustig, dus ideaal om helemaal te ontspannen en relaxen.

De sfeer binnen het hotel is geweldig, wij hebben nog nooit zoveel contact gehad met andere vakantiegangers.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

Goed hotel op 'n perfecte locatie!

Marcel
23-7-2012

Boven de ingang van 't hotel hangt 'n bord...

"Je komt hier binnen als gast en vertrekt als vriend"!

Nou, dat klopt!

Geweldig personeel. : )

Het is 'n goed gezellig hotel, rustig gelegen, vlak aan het strand.

Kamers zijn schoon. Lekker zwembad met pool-bar.

We hadden half-pension, ontbijt en diner waren goed! Ruime keuze.

Skala Kalloni ligt op 10 min. lopen. Dat is 'n klein maar gezellig vissersdorp met 'n aantal restaurantjes.

Je kan makkelijk fiets, scooter of auto huren.

Taxi's zijn niet duur.

Lesbos is 'n mooi eiland en de inwoners zijn heel gastvrij en heel aardig.

We hebben daar 'n heerlijke tijd gehad en komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2012

lekkere vakantie

Gerard en Marijke
11-6-2012

Wat een goede vakantie , lekker gefietst, een autotje huren en ook nog lekker uitrusten op het strand of bij het mooie zwembad.

Elke dag schoon beddengoed en schone handoeken.

Een goed ontbijtbuffet en heel leuk en goed personeel

Gereisd met partner in mei 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kalloni Bay in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kalloni Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.