Hotel The Kalloni Bay

Neckermann
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel The Kalloni Bay in het Nederlands

FIJN HOTEL, EEN AANRADER!

Gerda
9-6-2012

Hotel Kalloni Bay is een hele fijne plek om te verblijven! Het ligt aan de rand, op loopafstand (5 á 10 min.) van het dorpscentrum. Je kunt over het strand wandelen of over de rustige weg die er naast loopt. Het dorp heeft een fijne, gemoedelijke sfeer. Er zijn meerdere (goedkope) restaurantjes en supermarktjes. Het haventje is kleurrijk en gezellig. Het dorp ligt vlakbij de zoutpannen, een natuurgebied wat erg bekend en geliefd is bij vogel-observeerders. Er verblijven hier dus ook veel vogelaars. Sowieso is de natuur in de hele omgeving van het dorp erg mooi. Fietsen (veel op onverharde paden) is er leuk en genieten, net als wandelen!

Het hotel heeft zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid (ook een warme afdeling) en erg lekker!! Je kunt zowel binnen als buiten aan tafeltjes zitten. De kamers zijn prima (incl. badkamer met douchegordijn tot aan de vloer).

Dit hotel laat je GENIETEN van je vakantie! Ook als alleenreizende!! Boek maar snel...

Gereisd alleenreizend in mei 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kalloni Bay in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kalloni Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.