Hotel The Kalloni Bay

1 review over Hotel The Kalloni Bay in het Nederlands

Superleuk

Saskia,
8-7-2017

Kamers aan de tuinzijde zijn best koel en je kan er heerlijk rustig zitten op het zitje buiten. Mooie tuin waar je op uitkijkt vanaf je balkon / zitje, echt genieten.

Met drie op de kamer is het wat aan de krappe kant. De bedden nemen ongeveer de hele kamer in beslag. Maar wij zaten grootste deel van de dag op het strand of bij het zwembad, om te slapen prima.

Ontbijt altijd netjes verzorgd en van alles te krijgen. Avondeten deden we in het dorpje aan het strand, stukje lopen maar goed te doen.

Auto huren is zeker aan te raden op het pleintje van Skala Kallonis. Leuke dorpjes om te bezoeken en mooie stranden om even te stoppen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kalloni Bay in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kalloni Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.