Hotel The Kalloni Bay

1 review over Hotel The Kalloni Bay in het Nederlands

Top 🏝🍺

Frank t H,
24-8-2018

Heerlijke vakantie gehad . Ligging van het hotel is perfect je bent met 20 stappen op het strand en je bent zo bij het dorpje. Het personeel is erg vriendelijk en niks is te veel. Het ontbijt is uitstekend en wordt tot op het laatst bij gevuld. Is het een raader? Zeker als je een rustige vakantie wil en niet te veel toerisme .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kalloni Bay in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kalloni Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.