Hotel The Kalloni Bay ****

Review geschreven door Ben

Nooit meer

Ben,
8-9-2018

Dit hotel wordt door touroperator aangeboden met HP, andere touroperator bood dit hotel alleen met LO. Wij begrijpen nu waarom deze alleen LO aanbied. Het avondeten is een aanfluiting, wij hebben er wel voor betaald maar zijn de meeste avonden uit eten gegaan. Ontbijt is te doen maar houdt zeker niet over. Het hotel ligt rustig en direct aan zee, voor wie rust zoekt een fijne plek. Bedden erg hard, douche erg klein en zeker niet hygiënisch, niet schoon overal kit wat vies is en naden tussen plafond en wanden. Toilet is ook niet fris.

Personeel over het algemeen vriendelijk, altijd bedden beschikbaar aan het zwembad net als aan de zee. Wij zullen hier zeker niet meer boeken, 1 keer was genoeg. Dit was de eerste keer met touroperator en gelijk de laatste keer, erg jammer!

Al met al geven wij het hotel een 5.

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl