Hotel The Kalloni Bay ****

Review geschreven door Janna

Relaxte vakantie

Janna,
15-8-2015

We hebben elf heerlijke dagen gehad in hotel Kalloni Bay, er heerste een relaxte sfeer, het personeel was erg behulpzaam en het was er zeer schoon. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, ook aan schone handdoeken is er geen tekort. Echter is de badkamer erg klein en aan vervanging toe, ook de bedden zijn van slechte kwaliteit. In het dorpje Kalloni, wat op loopafstand ligt en 's avonds gezellig is zijn verschillende restaurantjes waar je lekker kunt eten! Een aanrader is Caprice, hier is het eten net wat beter dan de gemiddelde tavernes!

Als je overweegt naar dit hotel te gaan en je houdt van wat drukte om je heen en veel te zien is het een aanrader een auto/scooter te huren. Er is geen pinautomaat aanwezig in Skalla Kalloni. We hebben een heerlijke vakantie gehad en vinden het een aanrader voor anderen.

Gereisd met partner in augustus 2015
Vorige reviewVorige