Appartement Studio Imerti

8 reviews over Appartement Studio Imerti in het Nederlands

Top vakantie!

Ellen Drost Wams
25-8-2016

Heerlijke vakantie in goede sfeer ! Dorp 400 meter aansluitend strand! Geweldige eigenaars! Personeel verder top! Harde werkers, heel goed voor de gasten! Gaan zeker terug!

Fantastisch hotel

M.j. Slosser
29-6-2016

Heel mooi hotel, bijzonder aardige mensen.

De broers runnen het met heel veel plezier, word goed schoongehouden ze staan altijd voor je klaar.

Jammer dat door de negatieve berichtgeving in de pers over de vluchtelingen er weinig toeristen waren.

Gewoon gaan! Prachtig eiland vriendelijke mensen, die op ons zitten te wachten.

Absoluut Geweldig

Manon
31-8-2015

Absolute aanrader! Samen met mijn vriend ben ik 15 dagen naar Imerti geweest. We gaan normaal niet terug naar oude bestemmingen, maar Imerti wordt zeker een uitzondering! Al veel van de wereld gezien, binnen en buiten Europa en ook al meerdere Griekse eilanden bezocht, maar nog nooit zulke goede eigenaren gezien. De service is absoluut geweldig, ze doen echt alles om je een heerlijke vakantie te bezorgen en staan altijd voor je klaar om te helpen, maar ook voor een praatje en grapje als je dat wilt.

De kamers zijn ruim genoeg, erg schoon en zien er mooi en nieuw uit. Een prima, groot bed. Ligt goed! Elke dag wordt er schoongemaakt, de vaat gedaan en de handdoeken vervangen. Douche was enige minpunt, had nog een douchegordijn, maar die wordt deze winter opgeknapt. Koken beperkt mogelijk, maar waarom zou je dat doen? Elke dag voor minder dan €25 gegeten inclusief fooi en een veel te volle buik.

Skala Kallonis is erg leuk, de mensen vriendelijk en de centrale ligging perfect!

Prima locatie.

Stephan Nijland
2-8-2015

11 dagen hebben wij mogen logeren in een studio. Redelijk balkon voor twee personen, Super schoon en verzorgt interieur. Keuken gerei is beperkt, voldoende voor je eigen ontbijt. Leuke locatie met op loopafstand bakker en diverse restaurantjes. Voor de eigenaar is niks te veel wanneer je hem iets vraagt en is super behulpzaam. Zij regelde voor ons een scooter huren. Handdoeken en beddenlakens worden met regelmaat verschoond . Wij hebben van deze periode genoten en komen graag nog eens terug naar Imerti en zijn gastvrijheid !

Super locatie

Moon
27-7-2015

Twee weken hebben wij in een modern ingerichte studio gelogeerd.

Vriendelijk personeel en eigenaar. Studio is niet groot maar werd super schoongehouden. 2 x p week bed verschoond en mocht je afwas hebben werd die ook gedaan. Douche is is iets aan de te kleine kant .

Handdoeken werden om de dag verschoond .Groot balkon . Prima en uitgebreid ontbijt .( buffetvorm)

iets te klein voor 3 weken

J & Y, amsterdam
31-8-2011

3 x per week verschoning en elke dag schoonmaak naar wens, met sommige medewerkers is het inderdaad handen en voeten communicatie, maar let wel je zit in het buitenland. Wij zaten ook aan de straatkant en ja er werd wel eens geraced, ik zat liever daar dan aan het zwembad en had geen last van lawaai. Let eens op de schapen smorgens om 0600, dan vergeet je andere geluiden. Ik miste wel een extra hangkast.

Douche en toilet gewoon super. Geen onvriendelijk mens te bekennen daar. In heel Skala niet trouwens.

Niet meer naar dat appartement.

Joy
30-6-2011

Prima opgeknapt appartement.

Zeer slechte verzorging; minimaal gepoetst.

In 1 week geen verschoning van bedlakens en handdoeken.

Erg onvriendelijke man aan de receptie.

Weinig huishoudelijke voorzieningen in appartement.

Verzoek voor rustig appartement is niet aan tegemoet gekomen,

in een verder leeg appartement complex.

Geluidsoverlast van auto's, brommers.

Helaas, geen aanrader

Margaretha
24-6-2010

Op het eerste zicht lijkt het een prachtige accomodatie. Een mooie website die veel belooft en een luxueus aandoede lounge met receptie en ontbijtruimte. Jammer genoeg kom je, als je geboekt hebt via een nederlandse touroperator, niet in het luxueuze gedeelte bij het zwembad, maar in het voormalige Villa Vasso. Dit gebouw op z'n grieks opgeknapt. De kamers zijn fris geschilderd, de badkamer is klein en oud, het keukengedeelte is minimaal, zonder verlichting, met een oude rammelende koelkast en slechts voor 2 personen bestek e.d. Kookplaatje met één grote en één kleine kookplaat, wel koffiezetapparaat en elektrische waterkoker. Krakende bedden. Balkon aan de straatkant. De rustige weg is uitvalsweg voor de strandtenten waar veel (plaatselijke) jongeren komen en dus 's nachts een racebaan (geluidsoverlast). Skala Kalonis stelt niets voor.

Het zwembad werd heel slecht schoongehouden. De receptie werd bemand door de eigenaresse die alleen grieks spreekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Studio Imerti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio Imerti in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio Imerti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio Imerti scoort een 8.74 uit 10 op basis van 10 reviews.