Hotel Shine Studios

5 reviews over Hotel Shine Studios in het Nederlands

Incredible....!!

Arie verhoeven,
13-1-2018

Dit is wat je noemt gastvrijheid, heerlijk omgeving, mensen eten....etc. Het ontbreekt me aan de superlatieven om dit onder woorden te brengen.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beter dan fantastisch

Alie,
13-1-2018

Mensen hadden gevoel voor entourage, presentje in de koelkast, er behulpzaam en vriendelijk. Maar 4 appartementen maar ontzettend goed verzorgd. Ieder appartement had zijn eigen sfeertje. Kortom, perfect

Gereisd met partner in september 2017

Super verblijf

Hertveldt,
9-7-2017

We verbleven voor de 2°maal in Shine Studios.( zie eveneens mijn vorige beoordeling van 2016). Terug was alles keurig verzorgd en vooral niks defect. De erg vriendelijke eigenaren verwennen je iedere dag met een Griekse lekkernij: fruit, groenten en zelf gebakken cake. De vriendelijke en gastvrije eilandbewoners verwachten jullie, dus: Ga op vakantie naar het mooie en rustige Skala Kallonis , je vind er nog het ECHTE Griekenland

Gereisd met partner in juni 2017

Super studio

CHARLES HERTVELDT
1-7-2016

Het is een comfortabele, schone en rustig gelegen studio op loopafstand van Skala Kallonis. Dorp met bakker, minimarket en restaurants op loopafstand. Het is onze 19-de vakantie in Skala en de 30-ste in Griekenland en zo een accomodatie hebben we nog nooit gehad: alles keurig verzorgd en vooral niks defect. Erg vriendelijke eigenaren die je iedere dag verwennen met een Griekse lekkernij: fruit, groenten en zelf gebakken cake. Jammer dat eerst de economische crisis en nu de vluchtelingencrisis en de daarbij horende negatieve berichtgeving het toerisme fel heeft verminderd. De vriendelijke en gastvrije eilandbewoners kunnen daar niks aan doen, dus: Ga op vakantie naar het mooie en rustige Lesbos.

Gereisd met partner in juni 2016

Rust, mooie tuin, heerlijk balkon, super goed bed en van alle gemakken voorzien. Elke dag wat lekkers als je thuiskomt gemaakt door Vasso. Dagelijks schone handdoeken en om de dag schone lakens

Gereisd met partner in juni 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Shine Studios voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shine Studios in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shine Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.