Appartement Sandy Beach

2 reviews over Appartement Sandy Beach in het Nederlands

Nog steeds even geweldig van 2011 t/m 2014

gleferink
19-9-2014

Nog steeds vol lof over deze appartementen aan het plein , boven de ijssalon Pagotelli , dichtbij strand en haven ! In het authentieke Skala Kallonis.

Gereisd Met partner in juli 2014

geweldig fijn

gleferink
2-9-2011

appartement ligt in centrum, aan dorpsplein. En 30 meter van zee (baai). complex wordt ook wel "Natura"genoemd. Aardige eigenaar, die tevens de ijssalon "Pagotelli" runt. Een vakantie vol rust, alles op loopafstand, heerlijk strand, echt grieks en onder de grieken.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandy Beach in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.