Vakantiehuis Kaloni Village

Vakantiehuis Kaloni Village
9,6

73 tips over Vakantiehuis Kaloni Village

Cynthia, 21-6-2018

Regel je auto lokaal (bij dimitris rent a car) google ff en vind hier een email adres. Wij hebben nu voor de 2e keer een auto gehuurd 2 weken voor 450 euro in het hoogseizoen. Goede prijs is mijn ogen.

Een auto is ook echt wel een must als je meer wilt zien van het Eiland en af en toe uiteten wilt. :)

Van den Eynde Erwin, 9-8-2015

Zeker een aanrader voor een fantastische vakantie !!!

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Silvia Houtman, 3-8-2015
auto is misschien wel een must voor het prachtige eiland te verkennen

We hebben een aantal aanbieders voor Kaloni Village voor je op een rij gezet:

Sandra Mincke, 29-7-2015
Proef hun Griekse keuken en geniet van de gastvrijheid van het voltallig personeel !
hilde van de maele, 29-7-2015

Alle kamers zijn gelijkwaardig ingedeeld met een super werkende airco.

Uitstappen zijn zeer gevarieerd maar geen must . Wie kiest voor een rustige vakantie ter plaatse kan gerust wandelen op het het domein zelf kan met de kids een kijkje nemen bij de dieren(paarden,schapen,kippen,konijntjes,...) er is ook telkens een speeltuintje aanwezig. Ook de zee is vlakbij.Bovendien is er per 8 kamers steeds een zwembad aanwezig.

uitstappen die wij maakten:petra,molivos,erosos,scala Kaloni,...

Peter en Joke, 1-7-2015

Als je het leuk vindt om er op uit te trekken, dan is een auto noodzakelijk. Skala Kaloni en kaloni liggen ongeveer op 3,5 km afstand van de lokatie.

Klooster moni liminos

Plaats Agiassos, traditionele tafrelen( verkoop vanuit de auto van groente en fruit..Rond19:00 zit iedereen op het plein. Leuke eetgelegenheden.

Aquaduct in Moria.

Nancy, 20-6-2015

De accommodatie ligt erg afgelegen, een auto huren is aan te raden, vooral als je wat van het prachtige Lesbos wil zien. Kalloni Village ligt perfect centraal op het eiland.

In het restaurant kan je heerlijk eten, maar ga ook eens naar Skala Kalloni, alwaar je ook heerlijk, evt. aan het strand, kan eten.

w_schmidt3, 18-6-2015
Omdat Lesbos vrij groot is waardoor de bezienswaardigheden ver uit elkaar liggen, kun je het beste een auto huren.
Elise en Frank, 7-6-2015
Skala Kalloni is te ver om te lopen, leen een fiets om daar heen te gaan en huur een fiat panda 4 dagen voor 100 euro bij Dimitri in Skala Kalloni, voor een halve tank rij je 4 dagen rond. Eet bij restaurant Iliotropis . km of 6 linksaf doorgaande weg bij hotel. Grandioos!!
Harry, 4-6-2015
Let bij het boeken er op dat je duidelijk een keuze maakt voor souterrain (goedkoper) of 1e etage met balkon. 1e etage iets duurder maar veel mooier. Je doet er wel goed aan een auto te huren daar je overal wat verder vanaf zit.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaloni Village voor je op een rij gezet: