Appartement Kaloni Village

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
Appartement Kaloni Village
9,7

Bij Kaloni Village op Lesbos geniet je van je vakantie in je eigen appartement. Het personeel staat altijd klaar om je te helpen. Elk groepje van 6 appartementen heeft een eigen zwembad. Vlakbij zit ook een rustig strandje. Het ontbijt is goed geregeld en je kunt hier ook dineren. Een auto is wel handig om het eiland te ontdekken.

Contact

281 reviews over Appartement Kaloni Village in het Nederlands

Jessica
2-7-2018

Wat een fanstische vakantie hebben we gehad. Nog nooit personeel gehad dat zo gastvrij was. Ideaal met kinderen, want met hen wordt enorm rekening gehouden: je kan al vanaf half 6 avondeten, met het schoonmaken van het huisje houden ze rekening met slaaptijden ed. Het zwembad heb je bijna voor je alleen (heerlijk!), de locatie direct aan zee (met bedjes) is top. Een stukje verderop is het strand wel wat lekkerder, want er ligt heel veel wier en het strand bestaat uit kiezels. Auto is een must. Wanneer je halfpension neemt dan krijg je een dagmenutje voorgeschoteld bestaande uit voorgerecht, hoofdgerecht en soms een nagerechtje. Zeer goede kwaliteit. Als vegetarieer mag je van de kaart kiezen. Nadeel is dat je dan bijna elke dag pasta/of pizza eet (ook erg lekker trouwens, maar hier zouden ze wel iets meer rekening mee kunnen houden). Huisje is schoon en van alle gemakken voorzien. Ik weet zeker dat we hier nog eens terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Geweldige Griekse Gastvrijheid (3G) - aanrader!

Emile
28-6-2018

Perfecte plek om te verblijven. Uiterst vriendelijk personeel, mooie accommodatie, zeer gastvrij en ideaal voor (rustzoekende) gezinnen met kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Geweldige vakantieplek

Erik, Caroline & Juliëth
25-6-2018

Heerlijke plek om vakantie te hebben en te genieten van de rust en de natuur. De accommodatie is prima. Lekker ruim, netjes schoon en alles, inclusief wasmachine voor handen. (alleen wel harde bedden). Zwembad is heerlijk, mooie tuin en heel gezellig en vriendelijke personeel. Ontbijt is wat ons betreft uitgebreid en lekker. Ook het restaurant om 's avonds te eten is heerlijk en niet duur. Alhoewel in het centrum van Stala Kallonis de prijzen ook aantrekkelijk zijn. Wel is een auto een aanrader gezien de afstand van de accommodatie naar de "bewoonde" wereld. Maar juist daarom is het een heerlijke rustige plek, puur genieten!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Tjingo

Op vakantie met (bijna) de luxe van thuis.

Peter
10-6-2018

Het beste appartement waar we tot nu toe verbleven zijn. Het is ruim, schoon en compleet. Voorzien van o.a. een grote oven en koel/vriescombinatie. Ook koken op een keramische kookplaat met 4 pitten is weer eens iets anders dan wat je normaal tegenkomt. Airco in woonkamer en slaapkamer en dit is bij de prijs inbegrepen. Ook de gehele dag warm water. Het personeel is allemaal even vriendelijk en niets is hen te veel. De zwembaden welke per 5 huisjes aanwezig zijn worden ook goed onderhouden. Tenslotte is ook de aanwezige wasmachine (in het appartement) een geweldige extra.

Fantastische vakantieplek

Ida
5-6-2018

Heerlijke vakantieplek, prachtige luxe huisjes met een heerlijk zwembad en prachtige tuin. Weer met open armen ontvangen en niets is teveel gevraagd door het lieve personeel. Heerlijk ontbijt!

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig, zeker als je geen vakantiestress wil.

Vera en Bert van Dam
27-5-2018

Een auto is absoluut noodzakelijk als je iets van het eiland wilt zien. Het park ligt afgelegen maar wel centraal. Rust en vooral het uiterst vriendelijke personeel en een heel complete accommodatie. En een uitstekend restaurant van het complex zelf waardoor je niet buiten de deur hoeft te gaan eten.

Een heerlijk verblijf op Lesbos in Kalloni Village

Jeroen en Ivonne
23-5-2018

Mooie, schone villaatjes met airconditioning. Prachtige goed onderhouden tuin. Meerdere schone zwembaden met ligstoelen en grote parasols. Populair bij vogelaars (in mei). Eten in het restaurant is van uitstekend niveau (Grieken kwamen ook elke avond eten). Hartelijk, en ook zeer professioneel personeel. Ligging vlak aan zee met een rustig strandje, parasols en een bescheiden pier. Auto is noodzakelijk omdat dit resort niet grenst aan een dorp of stad.

Fantastisch, zeker weer

Rob en Corrie
18-5-2018

Geweldig bungalowpark, prachtige volledig uitgeruste bungalows,6 zwembaden en veel groen. Zeer hulpvaardige en lieve mensen die het park runnen. Schoonmaak uitstekend en in het restaurant wordt met al je wensen rekening gehouden. Uitstekende keuken en ruime kaart. Ook een goed uitgangspunt voor vogelspotters. Strand op 100 meter. Een aanrader, maar het is wel handig om een huurauto te nemen om wat meer van het eiland te zien

Om tot rust te komen

M. Peters
11-5-2018

Wij hebben direct een auto gehuurd op het vliegveld, en naar het resort gereden. Aangekomen kregen we direct een diner aangeboden en daarna werden we naar ons grote appartement gebracht. Verse bloemen op tafel, slaapkamer met grote kastenwand, kamer met bankbed en complete keuken, badkamer met bad en wasmachine. Bijna privé zwembad omdat het nog rustig was. Ontbijt voldoende keus, met elke dag een andere variatie van hartige en zoete bakplaat. Stoelen bij het restaurant zaten niet lekker, maar personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Goede wifi, gratis. Lesbos goed kunnen verkennen door de centrale ligging met de huurauto. De breedte van de straten in de dorpjes zijn wel smal, waardoor een rit wel avontuurlijker wordt. Ook google maps heeft een andere mening over wat nog een bereidbare weg is dan wij in de praktijk hebben ervaren! Geen overlast gehad van vluchtelingen.

Perfect vakantieadres

Berry en Anita
9-5-2018

Prachtig verblijf met voor elke 5 huisjes een eigen zwembad . Mooi gelegen aan de baai van Skala Kallonis . Verzorging en behulpzaamheid van al het personeel was top . Van schoonmakers tot bedrijfsleider tot bediening . Het eten en ontbijt was ook erg goed ,zeker vergeleken met restaurantjes in de buurt . Kortom een perfecte vakantie gehad . Bedankt team Kaloni village

Gereisd Met partner in april 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaloni Village in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaloni Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.