Villa Kalloni Beach

Villa
Villa Kalloni Beach
8,4

9 reviews over Villa Kalloni Beach in het Nederlands

Geweldig voor een ontspannen vakantie!

M. van Kuilenburg,
25-9-2018

Tot nu toe de beste accommodatie die we zijn tegen gekomen in Griekenland. Villa en omgeving worden heel goed bijgehouden (dagelijks) door de beheerder Aggelos (topper!). Het privézwembad is echt heerlijk, daarnaast heeft de villa zowel boven als beneden een terras en zijn er 2 slaapkamers en badkamers aanwezig. De keuken is ook prima met grote koel/vriescombinatie, magnetron, oven, broodrooster, speciaal koffieapparaat en afwasmachine. In de villa is een wasmachine aanwezig inclusief strijkplank -en ijzer. Airco in de slaapkamers + woon-eetkamer. Grote satelliettelevisie + dvd-speler. Kortom, veel positieve dingen! De schoonmaak van de villa is goed, maar kan nog wel wat beter. Daarnaast wat klein onderhoud in de villa dat voor verbetering in aanmerking komt (bv. het bankstel en de eethoekstoelen). In de badkamer is wel wat kalkaanslag aanwezig. Maar over het algeheel een prima accommodatie om 15 dagen heerlijk te relaxen.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles is echt super daar , eigen zwembad prachtig huisje !! Hele lieve mensen erbij geweldige ontvangst . Een heerlijke relax plek , met veel privacy

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

ilse_sylvia
17-8-2016

Voor de vierde keer in Kalloni Beach Villas geweest. Geweldige villa waar het aan niets ontbreekt. De foto's kloppen precies hoe het is. De villa is geweldig ingericht met complete keuken met alle benodigde apparatuur. Dit jaar zijn er zelfs nieuwe topmatrassen gekomen(voor de bedden boven) omdat de bedden (zoals in heel griekenland wat hard waren) . De beheerder Aggelos zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt, en verrast je regelmatig met wat extra's bv bij aankomst een taart,fruit, wijn als welkom. Iedere morgen wordt het zwembad schoongemaakt en het terras om je villa wordt netjes schoongespoten.Iedere dag schoonmaak met uitzondering van zondag. Eventuele problemen worden meteen opgelost, bij ons waren de zenders van de tv verdwenen en 's middags stond er meteen iemand om het in orde te maken. Je kan ook altijd bij vragen terecht bij Hotel Pasiphae wat achter de villas ligt. Het dorpje ligt 5 minuutjes met de auto van de villas , waar je heerlijk kunt eten bij Caprice of Sampo. Skala Kalloni is een perfecte plaats, centraal gelegen op het eiland om het eiland te verkennen. Kortom wij hebben weer een geweldige vakantie gehad in Kalloni Beach Villas!

Gereisd met partner in juni 2016

flinke tegenvaller

Dodo2
17-5-2016

Prettig centraal gelegen, helaas geluidsoverlast van feesten in de omliggende hotels en de brom van de zwembadzuivering. Ruim huisje, wel donker beneden (villa 4). Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak met bleek is niet erg milieuvriendelijk en niet van deze tijd, zeker niet middenin een natuurgebied. De gras- en zandtuin met onnatuurlijke struiken is levenloos en past totaal niet in de omgeving. De beloofde luxe valt tegen: de cv staat uit en wordt ook niet op verzoek aangezet, ondanks een paar koude dagen, de airco deed het ook niet), de bedden zijn keihard, de jacuzzi stinkt, de douchekop beneden was en bleef kapot, het aanrechtblad was erg beschadigd en vies, de satelliet-tv heeft 400 zenders maar vrijwel geen bruikbare, zeker geen BVN (ondanks het merendeel aan Nederlandse gasten), de wc ging kapot, de bank is verschoten door zweet, etc.

Beheerder Angelo is een soort "little brother is watching you". Zodra je buitenkomt, is hij daar en wil praten (wat moeilijk gaat); wil je even zwemmen, komt hij terwijl je zwemt de blaadjes met zijn netje weghalen, etc. Hij is constant bezig met het weghalen van de paar blaadjes in de verder kale tuin, maar beloofde oplossingen voor problemen in het huisje worden niet uitgevoerd.

Echt belachelijk was dat je na een lange reis eerst op de foto moet, nog vóór je het huisje binnengaat, en direct op Facebook staat met foto en naam. Ook later zijn ongewenst foto's gemaakt en geplaatst. Deze zijn pas na de reis na een klacht bij de eigenaar verwijderd.

Gereisd met partner in mei 2016

kalloni Beach Villa's

Sylvia Jager
15-7-2015

Fantastisch daar , mooi huis prachtig zwembad. Angelos de manager is fantastisch! ! Staat 24 uur klaar. Kan me geen betere plek bedenken.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Best place on Lesbos

Arthur Mol
15-7-2015

Erg luxe villa's waar het je aan niets ontbreekt, heerlijk prive zwembad en jacuzzu op je slaapkamer, keurig schoon, aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

Prachtige plek!

Dick v Amerongen
29-4-2015

Wat een fantastische accomodatie en een hele mooie omgeving. Soort Wet Land met veel bijzondere vogels

Gereisd met partner in april 2015

Prachtig plekje

Julie
26-8-2014

4 villa's op een terrein met een prachtig uitzicht op de bergen! Angelos is heel behulpzaam. elke dag, behalve zondag, schoonmaak v d villa's en dagelijks v h zwembad. Heerlijke strandbedjes rond het zwembad. Alles is in de keuken aanwezig maar je kan zo lekker uit eten dat wij eigenlijk nauwelijks zelf gekookt hebben. Het huisje is niet helemaal ingesteld op zulke kleine kinderen maar ondanks dat was het fantastisch. Het is gewoon met iets meer aanpassen. De wentel trap is een beetje eng en het zwembad is direct toegankelijk maar Angelo's had daarvoor direct een oplossing. (Kinderen zijn 5/2/1 jaar ) Restaurant Gabrice js inderdaad goed en daar hebben wij veel gezeten en daar hebben we geen dag spijt van gehad. Ik denk wel dat een auto heel handig is want het eiland is erg mooi om te bezichtigen. Het strand bij de villa's is op loopafstand en laag water met een heerlijk zandstrand. We kwamen de laatste dag een schildpad in de prachtige tuin tegen! Prachtige plekje op lesbos

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Helemaal geweldig!

Frank
18-6-2013

Wat een fantastische accommodatie! Vier villa's met elk een privé zwembad. Royale, moderne huiskamer met open keuken met vaatwasser, oven, magnetron, broodrooster, waterkoker, nespresso apparaat (inclusief cups), koelkast (inclusief water) en vriezer. Twee slaapkamers met elk een badkamer (een met douche en een met jacuzzi). Drie keer per week schoonmaak; een overvloed aan handdoeken. Een hartelijk welkom met wijn en verse bloemen. Dagelijkse schoonmaak van het zwembad door vriendelijke gastheer Angelo. Deze villa's liggen op een kleine tien minuten lopen van het centrum van het dorp Skala Kallonis. Rondom een pleintje is een tiental taveernes te vinden (waarvan Caprice zeer aan te bevelen is evenals Sampo - beide aan het water). De crisis heeft ook hier toegeslagen: een aantal winkels en restaurants is opgehouden te bestaan. Al met al zijn de villa's en het dorpje van harte aan te bevelen evenals geheel Lesbos: een rustig eiland waar in twee weken genoeg te ontdekken valt.

Gereisd met partner in juni 2013

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kalloni Beach in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kalloni Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.