Villa Kalloni Beach

Meer villainfo

9 reviews over Villa Kalloni Beach

• 2018
    8M. van Kuilenburg25-09-2018

Geweldig voor een ontspannen vakantie!

Tot nu toe de beste accommodatie die we zijn tegen gekomen in Griekenland. Villa en omgeving worden heel goed bijgehouden (dagelijks) door de beheerder Aggelos (topper!). Het privézwembad is echt heerlijk, daarnaast heeft de villa zowel boven als beneden een terras en zijn er 2 slaapkamers en badkamers aanwezig. De keuken is ook prima met grote koel/vriescombinatie, magnetron, oven, broodrooster, speciaal koffieapparaat en afwasmachine. In de villa is een wasmachine aanwezig inclusief strijkplank -en ijzer. Airco in de slaapkamers + woon-eetkamer. Grote satelliettelevisie + dvd-speler. Kortom, veel positieve dingen! De schoonmaak van de villa is goed, maar kan nog wel wat beter. Daarnaast wat klein onderhoud in de villa dat voor verbetering in aanmerking komt (bv. het bankstel en de eethoekstoelen). In de badkamer is wel wat kalkaanslag aanwezig. Maar over het algeheel een prima accommodatie om 15 dagen heerlijk te relaxen.

Met vrienden

• 2017
    9Sylvia03-07-2017

Prachtige Villas , super mensen , Fantastisch geha

Alles is echt super daar , eigen zwembad prachtig huisje !! Hele lieve mensen erbij geweldige ontvangst . Een heerlijke relax plek , met veel privacy

• Oude reviews

10ilse_sylvia17-08-2016

Fantastisch!

Voor de vierde keer in Kalloni Beach Villas geweest. Geweldige villa waar het aan niets ontbreekt. De foto's kloppen precies hoe het is. De villa is geweldig ingericht met complete keuken met alle benodigde apparatuur. Dit jaar zijn er zelfs nieuwe topmatrassen gekomen(voor de bedden boven) omdat de bedden (zoals in heel griekenland wat hard waren) . De beheerder Aggelos zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt, en verrast je regelmatig met wat extra's bv bij aankomst een taart,fruit, wijn als welkom. Iedere morgen wordt het zwembad schoongemaakt en het terras om je villa wordt netjes schoongespoten.Iedere dag schoonmaak met uitzondering van zondag. Eventuele problemen worden meteen opgelost, bij ons waren de zenders van de tv verdwenen en 's middags stond er meteen iemand om het in orde te maken. Je kan ook altijd bij vragen terecht bij Hotel Pasiphae wat achter de villas ligt. Het dorpje ligt 5 minuutjes met de auto van de villas , waar je heerlijk kunt eten bij Caprice of Sampo. Skala Kalloni is een perfecte plaats, centraal gelegen op het eiland om het eiland te verkennen. Kortom wij hebben weer een geweldige vakantie gehad in Kalloni Beach Villas!

• 5Dodo217-05-2016

flinke tegenvaller

Prettig centraal gelegen, helaas geluidsoverlast van feesten in de omliggende hotels en de brom van de zwembadzuivering. Ruim huisje, wel donker beneden (villa 4). Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak met bleek is niet erg milieuvriendelijk en niet van deze tijd, zeker niet middenin een natuurgebied. De gras- en zandtuin met onnatuurlijke struiken is levenloos en past totaal niet in de omgeving. De beloofde luxe valt tegen: de cv staat uit en wordt ook niet op verzoek aangezet, ondanks een paar koude dagen, de airco deed het ook niet), de bedden zijn keihard, de jacuzzi stinkt, de douchekop beneden was en bleef kapot, het aanrechtblad was erg beschadigd en vies, de satelliet-tv heeft 400 zenders maar vrijwel geen bruikbare, zeker geen BVN (ondanks het merendeel aan Nederlandse gasten), de wc ging kapot, de bank is verschoten door zweet, etc.

Beheerder Angelo is een soort "little brother is watching you". Zodra je buitenkomt, is hij daar en wil praten (wat moeilijk gaat); wil je even zwemmen, komt hij terwijl je zwemt de blaadjes met zijn netje weghalen, etc. Hij is constant bezig met het weghalen van de paar blaadjes in de verder kale tuin, maar beloofde oplossingen voor problemen in het huisje worden niet uitgevoerd.

Echt belachelijk was dat je na een lange reis eerst op de foto moet, nog vóór je het huisje binnengaat, en direct op Facebook staat met foto en naam. Ook later zijn ongewenst foto's gemaakt en geplaatst. Deze zijn pas na de reis na een klacht bij de eigenaar verwijderd.

• 10Sylvia Jager 15-07-2015

kalloni Beach Villa's

Fantastisch daar , mooi huis prachtig zwembad. Angelos de manager is fantastisch! ! Staat 24 uur klaar. Kan me geen betere plek bedenken.

• 10Arthur Mol15-07-2015

Best place on Lesbos

Erg luxe villa's waar het je aan niets ontbreekt, heerlijk prive zwembad en jacuzzu op je slaapkamer, keurig schoon, aanrader!

• 10Dick v Amerongen29-04-2015

Prachtige plek!

Wat een fantastische accomodatie en een hele mooie omgeving. Soort Wet Land met veel bijzondere vogels

• 9Julie26-08-2014

Prachtig plekje

4 villa's op een terrein met een prachtig uitzicht op de bergen! Angelos is heel behulpzaam. elke dag, behalve zondag, schoonmaak v d villa's en dagelijks v h zwembad. Heerlijke strandbedjes rond het zwembad. Alles is in de keuken aanwezig maar je kan zo lekker uit eten dat wij eigenlijk nauwelijks zelf gekookt hebben. Het huisje is niet helemaal ingesteld op zulke kleine kinderen maar ondanks dat was het fantastisch. Het is gewoon met iets meer aanpassen. De wentel trap is een beetje eng en het zwembad is direct toegankelijk maar Angelo's had daarvoor direct een oplossing. (Kinderen zijn 5/2/1 jaar ) Restaurant Gabrice js inderdaad goed en daar hebben wij veel gezeten en daar hebben we geen dag spijt van gehad. Ik denk wel dat een auto heel handig is want het eiland is erg mooi om te bezichtigen. Het strand bij de villa's is op loopafstand en laag water met een heerlijk zandstrand. We kwamen de laatste dag een schildpad in de prachtige tuin tegen! Prachtige plekje op lesbos

Met jonge kinderen

• 10Frank18-06-2013

Helemaal geweldig!

Wat een fantastische accommodatie! Vier villa's met elk een privé zwembad. Royale, moderne huiskamer met open keuken met vaatwasser, oven, magnetron, broodrooster, waterkoker, nespresso apparaat (inclusief cups), koelkast (inclusief water) en vriezer. Twee slaapkamers met elk een badkamer (een met douche en een met jacuzzi). Drie keer per week schoonmaak; een overvloed aan handdoeken. Een hartelijk welkom met wijn en verse bloemen. Dagelijkse schoonmaak van het zwembad door vriendelijke gastheer Angelo. Deze villa's liggen op een kleine tien minuten lopen van het centrum van het dorp Skala Kallonis. Rondom een pleintje is een tiental taveernes te vinden (waarvan Caprice zeer aan te bevelen is evenals Sampo - beide aan het water). De crisis heeft ook hier toegeslagen: een aantal winkels en restaurants is opgehouden te bestaan. Al met al zijn de villa's en het dorpje van harte aan te bevelen evenals geheel Lesbos: een rustig eiland waar in twee weken genoeg te ontdekken valt.

3 tips over Villa Kalloni Beach

• Frank, 18-06-2013

Tips: bezoek Molivos met het kasteel, het haventje en een prachtig winkelstraatje (Agora). Bezoek ook het kasteel van Mythilini evenals de winkelstraat Ermou. Neem ook een kijkje in Petra (strand!) en breng een bezoek aan het klooster Limonos. En verder gewoon genieten van de taveernes en de natuur van Lesvos!!!

• Arthur Mol, 15-07-2015

Neem je eigen Nespresso koffiepads mee, erg duur daar..

• Dick v Amerongen, 29-04-2015

Vlakbij een enig dorpje,met leuke restaurantjes. Het haventje is een leuke plek

3 vragen over Villa Kalloni Beach

• dedijk, 15-07-2014

Wie kan mij vertellen

Hallo, nog een vraag, wie kan mij vertellen of de villa's gehorig zijn. Dacht dat ze vrijstaand waren. Hoop na het lezen van de goede beoordelingen op een positief antwoord. Zijn al aan het zoeken voor volgend jaar

Vast bedankt

Dick v Amerongen, 29-04-2015

Zijn helemaal niet gehorig! Wij waren er met alleen volwassenen,met kinderen zal het anders zijn. Het blijft een prachtige plek

• Martin, 02-09-2013

Ligging Kalloni beach villas

Zijn deze huizen alle 4 vrijstaand, of staan ze per 2 rug aan rug ?

Ilse en Sylvia, 08-01-2014

De villas staan niet losstaand maar inderdaad rug aan rug.Je hebt wel meer dan voldoende privacy behalve wanneer je de voorste villa hebt want daar lopen de andere gasten langs wanneer zij naar hun villa lopen.Er zit wel een grote tuin om dus ze lopen niet vlak langs je.

• Dedijk, 01-07-2013

Kaloni Beach Villa

Las op een review op trip-advisor.nl dat in het naast gelegen hotel vaak life-music gespeeld wordt tot 3 uur in de nacht. Volgens deze review zou je er erg veel overlast van hebben. Is dit bij jullie bekend/hebben jullie dit ook gehad?

Ilse en Sylvia, 08-01-2014

Hallo, Wij hebben dat ook gelezen over die muziek overlast.Wij hebben afgelopen zomer (juni) ook in Kalloni Beach Villa gezeten en totaal geen overlast gehad van muziek.Er is 1 x een trouwerij/bruiloft feest geweest in Hotel Pasiphae maar om nou te zeggen dat je daar overlast van hebt is erg overdreven.

Henk, 03-07-2013

Beste Fam.de dijk , ik kom al 19 jaar in Skala Kalloni maar heb hier nooit meegemaakt dat er overlast is van muziek . Er is zelfs geen discotheek . Het enige cafe met harde muziek is het rock-cafe , maar dit cafe is bij het pleintje en zeker niet tot diep in de nacht . Ga koffie drinken bij Argo op het plein en eten bij Enigma aan het eind van de straat . Doe ze de groeten daar van de pelican-man . Groeten Henk en Ilse

Kamiel, 14-07-2013

Enigma en zijn buurman zijn al twee seizoenen weg..,...

Villa info

• Aantal personen2 tot 4