Hotel Kalloni Bay

Meer hotelinfo

59 reviews over Hotel Kalloni Bay

• 8Sander en Anna Wijnveen05-10-2019

Heerlijke vakantie in Kalloni bay

Wij zaten hier de laatste twee weken van September. Kamernummer met balkon en zeezicht zijn 222 tm 230. Hotel is wat gedateerd, maar verder alles prima in orde. Ook de schoonmaak is perfect. Ontbijt in de ochtend zeer smakelijk en gevarieerd. Bedden wat aan de harde kant, maar vraag een topper en je slaapt als een roosje. Restaurantjes en supermarkt op loopafstand, evenals een auto en scooterverhuur. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Kalloni Bay.

• 8Hans Havermans11-07-2019

Na 1 keer heb je Lesbos wel gezien

Hotel ligt op een mooie locatie, groot zwembad met poolbar, redelijk ontbijt, douche is klein en met een douchegordijn, maar dit schijnt te worden gerenoveerd, het strand voor de deur is niet echt uitnodigend, Vlakbij een leuk plaatsje ( Skala Kallonis ) leuk en gezellig plein met leuke restaurants, ook aan het strand, het lekkerste restaurant volgens ons is Caprice , aan het strand, Conclusie : prijs kwaliteit van dit hotel is goed en ook zeer vriendelijk personeel, airco werkt perfekt. Huur wel een auto bij Dimitri in het dorp, betrouwbaar en goed, er is genoeg moois te zien in Lesbos

• 8Ton08-07-2019

relaxed !

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, het strand naast het hotel met bedden en parasols,vriendelijk personeel ,schone kamers goede bedden( en als je het bed te hard vindkrijg je een topper! )mooi zwembad .Een aanrader!!

• 10Marina de Graaf26-06-2019

Zeer tevreden.

fantastisch hotel. Schoon. Eenvoudig maar goed ontbijt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Mooi groot zwembad. Heerlijke lunch bij zwembadbar. Strand ligt aan een baai, dus erg ondiep. Leuk centrum op loopafstand. Een aanrader!!!!

Met vrienden

• 8Inge23-06-2019

Geweldige bestemming

Gezellig rustig familiehotel. Kamers misschien ietwat gedateerd maar alles werkt en is schoon. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en mogelijkheid voor buffet in de avond. Goed eten en dagelijks wisselend menu. Lokatie is prima. Aan t strand en op loopafstand van kalloni bay met restaurantjes en paar winkels. Geen uitgaansbestemming. Uitstapjes per auto zijn makkelijk te doen en nooit echt ver gezien t feit dat kalloni centraal ligt.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Nol15-06-2019

Heerlijke vakantie

Prima standaard hotel t.o.v prijs en kwaliteit. Ontbijt standaard, maar goed., Douches zijn niet best net zoals de harde matrassen en kussens. Waterschoenen zijn aan te bevelen voor de strandliefhebbers. Op 8 minuten lopen een gezellig plaatsje met veel restaurants en wat kleine supermarkten. Dus variatie zat. Avonds is er in het hotel eigenlijk niets te doen dus bleven lekker in het plaatsje wat drinken. op een gezellig terrasjes. Eten en drinken tegen Griekse prijsjes en Griekse gastvrijheid. Wil je wat zien dan moet je een auto huren, Erg leuk om op die manier het eiland te verkennen. Heerlijke vakantie gehad!

• 8Hoge Noorden08-06-2019

Doe wat aan die harde matrassen en ik kom terug!

Prima 3 sterren hotel met vriendelijk personeel. Ik heb ruime ervaring met 3 sterren hotels in Griekenland, dus ik ben goed in staat te vergelijken. Het enige dat echt niet door de beugel kon in dit hotel, was de hardheid van de matrassen op de bedden. Ik had het gevoel op een betonvloer te moeten slapen! Dit had ik van te voren al in reviews gelezen, maar in de praktijk was het nog erger. Gelukkig kreeg ik van het aardige personeel, na een paar slechte nachten, een zachte 'topper' op het beton, waarna het hele probleem opgelost was. Het ontbijt vond ik weinig mis mee. Voor de overige maaltijden liep ik een paar honderd meter naar het charmante vissersdorpje Skala Kallonis. Overige tips: huur een auto bij Dimitris en kom naar Lesbos voor de rust en de natuur, spectaculaire bezienswaardigheden of attracties zijn er niet te vinden.

Alleenreizend

• 9WNM Fit29-03-2019

In Een woord geweldig

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Met vrienden

• 2018
    7Ellen B15-09-2018

Goed gelegen, standaard hotel

Hotel is super van ligging. Aangenaam zwembad, straat oversteken en je zit aan het strand. Een halve kilometer wandelen en je bent in het dorp, waar je voldoende restaurantjes vindt en enkele bars. Kamer is standaard. Wordt grondig gekuist. Vliegenraam zodat je met raam open kan slapen. Nadeel: september is einde seizoen... dwz dat er bepaalde dranken niet meer voorradig zijn en ze niet meer bijgevuld worden. Ontbijt is een goede standaard. Wat ik miste was vers gesneden fruit. Hele appels en appelsienen waren er wel. Twee weken is lang. We hebben twee maal een auto gehuurd om rond te toeren. Want er is geen animatie aan het hotel, dus het wordt snel saai.

• 4Ben08-09-2018

Nooit meer

Dit hotel wordt door touroperator aangeboden met HP, andere touroperator bood dit hotel alleen met LO. Wij begrijpen nu waarom deze alleen LO aanbied. Het avondeten is een aanfluiting, wij hebben er wel voor betaald maar zijn de meeste avonden uit eten gegaan. Ontbijt is te doen maar houdt zeker niet over. Het hotel ligt rustig en direct aan zee, voor wie rust zoekt een fijne plek. Bedden erg hard, douche erg klein en zeker niet hygiënisch, niet schoon overal kit wat vies is en naden tussen plafond en wanden. Toilet is ook niet fris.
    Personeel over het algemeen vriendelijk, altijd bedden beschikbaar aan het zwembad net als aan de zee. Wij zullen hier zeker niet meer boeken, 1 keer was genoeg. Dit was de eerste keer met touroperator en gelijk de laatste keer, erg jammer! Al met al geven wij het hotel een 5.

14 tips over Hotel Kalloni Bay

• minny, 25-04-2014

In de directe omgeving is het prima fietsen, het is er vlak. Fietsend naar de Messa tempel, en de zoutvlakte, waar je veel flamingo's en ooievaars ziet, geweest. Na een week hebben een scooter gehuurd, waardoor we o.a. naar Petra en de hoofdstad zijn geweest. Houd er rekening dat het kasteel in de hoofdstad een vaste sluitingsdag heeft. Wij kwamen voor de dichte deur in sept. Erg raar. Mooi rustig strand voor dorp Parakila, bij een restaurant gratis ligbedden, mits je wat gebruikt.

• essa, 30-05-2014

auto huren bij rent a car lesbos. auto wordt gebracht en gehaald, en is stukken goedkoper.

• rene, 13-10-2013

In het dorpje zitten een aantal hele goeie restaurants

11 vragen over Hotel Kalloni Bay

• Diana Boonen, 10-09-2017

Zijn hier familie kamers?

Hallo, Zijn hier familie kamers? Of waar de kamers een tussendeur hebben? Gr diana

• Nicole, 21-08-2014

Waterkoker

Hallo, is er een koffiezetapparaat of waterkoker aanwezig op de kamer. Groetjes Nicole

Nicole nijsten, 23-09-2014

Er is geen waterkoker aanwezig.

• Nicole, 21-08-2014

Koffiezetapparaat

Hallo wij vertrekken 8 september naar skalla kalloni bay en ik zou graag willen weten of er een koffiezetapparaat of waterkoker aanwezig was op de kamer. Groetjes Nicole.

Nicole nijsten, 23-09-2014

Er is geen koffiezetapparaat aanwezig

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch