Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 60 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Kalloni Bay

• 9Sander en Anna Wijnveen24-09-2022

Charmant hotelletje

Centraal gelegen op het grote eiland Lesbos. Alles wat je nodig hebt is in de buurt. We zijn er nu voor de vijfde keer geweest, en nog steeds aan het ontdekken. Erg fijn hotel om weer terug te komen. Personeel ook helemaal geweldog

• 8Sander en Anna Wijnveen05-10-2019

Heerlijke vakantie in Kalloni bay

Wij zaten hier de laatste twee weken van September. Kamernummer met balkon en zeezicht zijn 222 tm 230. Hotel is wat gedateerd, maar verder alles prima in orde. Ook de schoonmaak is perfect. Ontbijt in de ochtend zeer smakelijk en gevarieerd. Bedden wat aan de harde kant, maar vraag een topper en je slaapt als een roosje. Restaurantjes en supermarkt op loopafstand, evenals een auto en scooterverhuur. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Kalloni Bay.

• 8Hans Havermans11-07-2019

Na 1 keer heb je Lesbos wel gezien

Hotel ligt op een mooie locatie, groot zwembad met poolbar, redelijk ontbijt, douche is klein en met een douchegordijn, maar dit schijnt te worden gerenoveerd, het strand voor de deur is niet echt uitnodigend, Vlakbij een leuk plaatsje ( Skala Kallonis ) leuk en gezellig plein met leuke restaurants, ook aan het strand, het lekkerste restaurant volgens ons is Caprice , aan het strand, Conclusie : prijs kwaliteit van dit hotel is goed en ook zeer vriendelijk personeel, airco werkt perfekt. Huur wel een auto bij Dimitri in het dorp, betrouwbaar en goed, er is genoeg moois te zien in Lesbos

• 8Ton08-07-2019

relaxed !

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, het strand naast het hotel met bedden en parasols,vriendelijk personeel ,schone kamers goede bedden( en als je het bed te hard vindkrijg je een topper! )mooi zwembad .Een aanrader!!

• 10Marina de Graaf26-06-2019

Zeer tevreden.

fantastisch hotel. Schoon. Eenvoudig maar goed ontbijt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Mooi groot zwembad. Heerlijke lunch bij zwembadbar. Strand ligt aan een baai, dus erg ondiep. Leuk centrum op loopafstand. Een aanrader!!!!

• 8Inge23-06-2019

Geweldige bestemming

Gezellig rustig familiehotel. Kamers misschien ietwat gedateerd maar alles werkt en is schoon. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en mogelijkheid voor buffet in de avond. Goed eten en dagelijks wisselend menu. Lokatie is prima. Aan t strand en op loopafstand van kalloni bay met restaurantjes en paar winkels. Geen uitgaansbestemming. Uitstapjes per auto zijn makkelijk te doen en nooit echt ver gezien t feit dat kalloni centraal ligt.

• 7Nol15-06-2019

Heerlijke vakantie

Prima standaard hotel t.o.v prijs en kwaliteit. Ontbijt standaard, maar goed., Douches zijn niet best net zoals de harde matrassen en kussens. Waterschoenen zijn aan te bevelen voor de strandliefhebbers. Op 8 minuten lopen een gezellig plaatsje met veel restaurants en wat kleine supermarkten. Dus variatie zat. Avonds is er in het hotel eigenlijk niets te doen dus bleven lekker in het plaatsje wat drinken. op een gezellig terrasjes. Eten en drinken tegen Griekse prijsjes en Griekse gastvrijheid. Wil je wat zien dan moet je een auto huren, Erg leuk om op die manier het eiland te verkennen. Heerlijke vakantie gehad!

• 8Hoge Noorden08-06-2019

Doe wat aan die harde matrassen en ik kom terug!

Prima 3 sterren hotel met vriendelijk personeel. Ik heb ruime ervaring met 3 sterren hotels in Griekenland, dus ik ben goed in staat te vergelijken. Het enige dat echt niet door de beugel kon in dit hotel, was de hardheid van de matrassen op de bedden. Ik had het gevoel op een betonvloer te moeten slapen! Dit had ik van te voren al in reviews gelezen, maar in de praktijk was het nog erger. Gelukkig kreeg ik van het aardige personeel, na een paar slechte nachten, een zachte 'topper' op het beton, waarna het hele probleem opgelost was. Het ontbijt vond ik weinig mis mee. Voor de overige maaltijden liep ik een paar honderd meter naar het charmante vissersdorpje Skala Kallonis. Overige tips: huur een auto bij Dimitris en kom naar Lesbos voor de rust en de natuur, spectaculaire bezienswaardigheden of attracties zijn er niet te vinden.

• 9WNM Fit29-03-2019

In Een woord geweldig

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

• 7Ellen B15-09-2018

Goed gelegen, standaard hotel

Hotel is super van ligging. Aangenaam zwembad, straat oversteken en je zit aan het strand. Een halve kilometer wandelen en je bent in het dorp, waar je voldoende restaurantjes vindt en enkele bars. Kamer is standaard. Wordt grondig gekuist. Vliegenraam zodat je met raam open kan slapen. Nadeel: september is einde seizoen... dwz dat er bepaalde dranken niet meer voorradig zijn en ze niet meer bijgevuld worden. Ontbijt is een goede standaard. Wat ik miste was vers gesneden fruit. Hele appels en appelsienen waren er wel. Twee weken is lang. We hebben twee maal een auto gehuurd om rond te toeren. Want er is geen animatie aan het hotel, dus het wordt snel saai.

Hotel Kalloni Bay info

Soort hotel

• StrandhotelBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

• Adresgegevens
    Skala Kalloni, GR-81107