Appartement Ilyda

36 reviews over Appartement Ilyda in het Nederlands

Fantastisch!

Harris en Sylvie,
24-7-2018

Heerlijke plek om te verblijven! Veel privacy en rustige ligging. Fijne, schone zwembaden! Vriendelijke mensen, Alexandros is een goede gastheer en brengt regelmatig een heerlijke Griekse lekkernij! Aan te raden is wel om een auto te huren, de zee en de restaurants en winkels zijn net te ver weg om te lopen. Dit appartement en het gehele prachtige eiland is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We verbleven hier twee weken eind april/begin mei. Een bijzonder prettig verblijf in een goed ingericht appartement. Alle voor ons benodigde voorzieningen waren aanwezig en van goede kwaliteit. Ook bijzonder prettig was het ontbijtbeleid, je regelt met de eigenaar wat je voor je ontbijt wilt en hij zorgt ervoor dat het in je koelkast beland. Erg fijn voor ons omdat we (vogelaars en natuurliefhebbers) vaak al rond 6 uur 's ochtends vertrokken en dus niet op vaste ontbijttijden hoefden te wachten. Enige minpunt was het wat te harde bed.

Zeer attente en vriendelijke eigenaar. Zo werden we bij aankomst (midden in de nacht) in het centrum van het nabijgelegen dorp door heb opgepikt om ons naar het huis te leiden. Was anders de eerste keer niet eenvoudig te vinden geweest.

En als een extra puntje, laat je niet weerhouden om Lesbos te bezoeken vanwege alle verhalen over de vluchtelingencrisis. Je ziet daar in de praktijk niets van.

Gereisd met partner in april 2018

Top

Tjitske en Wim van Mourik
13-10-2015

Een prima appartement. Alle goede dingen worden niet herhaald. Service ? Alexandros Kelmatis is een echte gastheer. Na telefonisch contact in Kaloni reden wij achter hem aan vanuit het dorp naar Ilyda. Service ! Drie uur na ontvangst van de huurauto hadden wij al schade aan de auto door de parkeersteek van een onbekende ( Griek?). Alexander telefoneerde voor ons dat het afgesloten Full Assurance Contract ( : aan te raden !) er op van toepassing was. Service ! De kookplaten weigerden dienst. Geen probleem: volgende dag al gerepareerd. Service ! Onze telefoon liet ons in de steek. Wie belt er voor ons voor de correcte vluchttijd ? U raadt het al: Alexandros. Daar komen de extra's bij waar wij mee werden voorzien: onbespoten nectarines direct van de boom, grote appelen, cake van oma en andere typische Griekse lekkernijen. Het drinkwater stond klaar in een grote plastic fles in de koelkast. Eigen opgepompt water van uitstekende kwaliteit ! Afscheidscadeau: olijfolie zeep

Gereisd met partner in oktober 2015

Echte Griekse Aanrader!

Rens en Cassandra
20-7-2015

Via touroperator dit appartement geboekt met auto. Was een waanzinnige mooie en luxe plek met alles erop en eraan. Door de centrale ligging is iedere uithoek van het eiland met de auto goed te bereiken. Alexandros is een goede en sympathieke gastheer die alles uit de kast haalt om het zijn gasten naar de zin te maken. Door moeders gebakken taartjes en andere lekkernijen. Vers fruit kan en mag je zo van de bomen plukken en eten. Het leek wel of wij een privé huis met eigen zwembad(en) hadden. Kortom een stukje paradijs op Lesbos.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijsje

Els Veldhuizen
28-6-2015

Mooi complex en super goed onderhouden. een fantastisch uitzicht over de bergen en gelegen in het groene deel van het eiland tussen de velden, boomgaarden en olijfbomen. Wij zij enorm verwend door de eigenaren met lekkernijen van de bakker en uit de eigen tuinen. Ja je hebt een auto nodig, maar dat is geen enkel probleem. wij zullen hier graag terugkeren

Gereisd met vrienden in juni 2015

Geweldige accomedatie

Anita Heijman
24-6-2015

Pas terug van een heerlijke vakantie bij Ilyda. Geweldige locatie, auto wel een must, super gastvrij en ontzettend verwend door de heerlijke lekkernijen gemaakt door de moeder van eigenaar Alexandros. Kortom thuiskomen.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Ingrid Megens
16-6-2015

We hebben na vijf jaar voor de derde keer opnieuw genoten van het heerlijke ruime appartement. De gunstige ligging zorgt voor rust en een weids uitzicht. Een windje bracht op warme dagen verkoeling op een van onze terrasjes. Voor een frisse duik konden we kiezen uit een aantal zwembaden. Het was heel leuk om eigenaar Alexandros weer te zien en hij verraste ons weer regelmatig met fruit of door zijn moeder gemaakte lekkernijen. Het appartement werd goed schoongehouden en ook het beddengoed en de handdoeken werden regelmatig vervangen. We komen zeker terug naar deze fijne plek.

Gereisd met partner in Thu May 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig en midden in de natuur

C. van Beek
15-5-2015

Je hebt echt een huurauto nodig, maar dan is de locatie ook perfect ten opzichte van de rest van het eiland. Het dorp vlakbij heeft twee supermarkten, maar ook kleine buurtwinkeltjes. De eigenaars van het complex waren gastvrij en bijna elke dag stond er een bordje met zelfgebakken taart of gebak voor ons klaar. Het appartement werd vaak schoongemaakt, gebreken snel gerepareerd. De bouw van het complex maakte dat ieder appartement ruimschoots privacy had. Het grote balkon bood schaduw en zon. Doordat het complex op de grens van de wetlands ligt, waren er heel veel vogels en kikkers te horen en te zien. Heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Ideaal door zwembad

Bep Noorloos
22-9-2014

Complex met tuin is mooi en verzorgd. We hadden prachtig uitzicht en groot balkon met zonwering. Het is er heerlijk rustig toeven en we hadden ons eigen privé zwembad, heerlijk! De eigenaar is ontzettend attent en behulpzaam, doet alle moeite je het naar je zin te maken. Je moet wel een auto tot je beschikking hebben omdat het te ver van een dorpje ligt maar het is zeker de moeite waard hier te zijn en van het eiland te genieten, is erg mooi. We hebben gewoon een zalige vakantie gehad hier.

Gereisd met vrienden in Mon Sep 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantie om erop uit te gaan.

Wanda
25-6-2014

Wij waren met 3 volwassene in het 3 kamer appartement. Wij werden ontvangen door de schoonmaakster die slecht engels sprak maar haar uiterste best deed om alles te begrijpen, zij maakte goed schoon en gaf mankementen door aan de eigenaar. De badkamer was heel erg klein, douchen in bad kon niet zonder dat de vloer er omheen nat werd, het toilet lekte waar we extra handdoeken voor kregen om op de vloer te leggen. Keuken was uitgebreid, bedden hadden dik matras met losse latten als bodem die iets doorgezakt waren ( hebben we dus even omgekeerd ). Tweepersoonsslaapkamer stond behoorlijk vol, andere slaapkamer had 2 eenpersoonsbedden en was iets ruimer. Groot terras en iedere slaapkamer had nog een balkon. Bedden bij het zwembad waren goed, vierde zwembad stond leeg maar doordat er maar twee a drie appartementen bezet waren hadden we volop de ruimte. Zwembad werd goed schoongemaakt. Zoon van de eigenaar deed zijn best om onze vragen te beantwoorden maar toonde niet veel interesse.

Gereisd anders in Thu May 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilyda in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilyda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.