Appartement Ellen Mare

• 6.7Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Ellen Mare

• 10Debbie Steygerwalt01-09-2013

Alleen maar genoten van het hele eiland!!!

Net terug uit Elena Mare waar wij met ons gezin in een 2 kamer app. verbleven, Wat een ruimte en wat een terras en wat een uitzicht. Wij hebben zelf alleen voor ons ontbijt gezorgd want uiteten gaan was zeer voordelig. Schoonmaak om de 2 dagen, grondig en goed en daarnaast wist de dame veel te vertellen over dit eiland en gaf ze ook tips. Nog nooit eerder een zwembad gehad dat op z,n diepste gedeelte 3 meter was, heerlijk en geen handdoeken gedoe, dit mocht niet en iedereen hield zich eraan. Er waren een paar NL/GB en de rest Grieken !! Wij vonden het een echte aanrader!!!

• 8Aad en Jolie09-10-2011

rust en ruimte

Het appartementcomplex is zeer kleinschalig, 3 appartementen beneden en een grote boven. Het zijn heerlijke ruime appartementen met goede bedden. een fijn terras met schaduw in de ochtend en lekker zonnig aan het eind van de dag. Alle faciliteiten van het grote hotel Pasiphea mogen worden gebruikt. Skale Kallonie is een prachtige uitvalbasis om heel Lesbos te verkennen. Prachtige natuur en vriendelijke bevolking. Een echt vakantieparadijs.

• 8p.wiessine22-07-2011

prima

2 k.app. ruimte, groot balkon heerlijk rustig, zwembad vlakbij strand en winkels op 10 min. lopen voor rustzoekers lekker tussen schapen.

• 8heuveling21-08-2008

geweldig, heerlijk niet te toeristisch.

Rustig gelegen achter hotel Pharisfae, mooi zwembad, klein stukje lopen naar centrum. Leuk dorp met ca 12 restaurantjes. Niet aan het strand of plein maar die in de zijstraat zijn het lekkerst. Echt grieks eten (ga maar in de keuken kijken) en niet duur. Eind juli en begin augustus zijn er twee feesten. Muziek, kraampjes en veel gezelligheid. Autentieke griekse gastvrijheid.

• 7Suze Visser17-07-2008

App. Elena Mare ligt op het terrein van hotel Pasiphae, maar heeft een andere eigenaar. Je maakt gebruik van de hotelfaciliteiten; o.a. een prachtig, groot zwembad. Het appartement was ruim, maar het keukengedeelte was klein en vies en de kastjes stonken van binnen. We hebben de keuken niet gebruikt. Hierover hebben we geklaagd bij de receptie van het hotel, waarop zij ons een hotelkamer (zonder bijbetaling) aanboden. We konden kiezen uit 2 kamers. Zeer attent en vriendelijk hotelpersoneel. We zijn Lesbos rondgetoerd met een huurauto en vonden Skala Kallonis de leukste plaats om te verblijven. Een mooi dorp, leuk strand, fiets- en wandelmogelijkheden en heerlijke restaurants.

• 6Douwes15-08-2007

Schoonmaak is niet erg goed: spinnenwebben en stofdragen om gemakkelijk toegankelijke plaatsen. Kapotte douche (gemaakt met pleister), geen douchegordijn, zodat hele douche nat is na douchen, stinkende keukenkastjes en een niet functionerende afzuigkap (die we gelukkig niet nodig hadden). Geen schaduw op het terras middag/avond (zelfs geen parasol).

• 8bitesize24-06-2007

Ruim en aangenaam appartement. Airco werkte niet perfect wat in juni (2007) het slapen soms wat lastig maakte. Eenkamer appartement is ruim zat voor drie mensen. uitzicht op heuvels, schapen met bellen om en olijfbomen. Lekker rustig, maar ook aangenaam om het hotel (met groot zwembad, bibliotheekje en receptie waar ze boekjes met wandel- en fietsroutes verkopen) bij de hand te hebben.

• 9w. de bruin09-02-2004

in één woord gezellig. Zeer prettige en vriendelijke hotel houders. Goede accomodatie, dicht bij het strand en centrum.

Appartement Ellen Mare info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij