Appartement Dianthi

7,2

16 reviews over Appartement Dianthi in het Nederlands

Zeer goed

31-1-2016

Vakantieadres voor rustzoekers zonder kinderen

Gereisd Met partner in mei 2015

Mooi tussen olijfboomgaard en rozentuin

Suzan
1-6-2013

Dianthi is een heerlijke plek voor mensen die van rust en natuur houden en hun eigen gang willen gaan. Winkeltjes en restaurants aan zee op 5 min.fietsafstand. Twee terrassen, mooi uitzicht op olijfboomgaard of rozentuin, schone appartementen, eenvoudige Griekse inrichting (tegelvloer, houten meubilair, eenvoudig kookgerei). Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren die er zelf niet wonen maar vrijwel elke dag langskomen. Perzische eekhoorns in de tuin, veel vogels in de omgeving. Voor de tuin langs loopt een doorgaande weg die soms wat hinder geeft. Achter heb je er geen last van. Voor de tweede keer genoten in Dianthi en een heerlijke rustige vakantie gehad!

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

In een nieuw jasje

28-4-2012

We zijn nu reeds voor de 11e keer in dit appartement geweest en gaan dit jaar (2012) opnieuw. De buitenkant van het gebouw heeft een nieuw fris kleurtje gekregen. De eigenaar George en zijn vrouw Marie zijn alleraardigste mensen, die geweldig hun best doen het ons naar de zin te maken. Echt een plek voor de rustzoeker. Het ligt een klein kwartiertje lopen van het pitoreske vissersdorpje Skala Kalloni. Het is geen aanrader voor mensen met kinderen.

zonder auto niet doen!

Krista
10-9-2011

Goede bedden, rustig gelegen (strand is 10 min lopen, stadje Kalloni 30 min). Vanwege de drukke weg gebruikte ik het achterterras, geluidsoverlast snachts viel mee, het verkeer kent spitstijden (maar ik woon in n stad). Naar Griekse begrippen verzorgd ingericht appartement. Probleem was de ligging & het ontbreken van busverbindingen op Lesbos. Skala Kalloni zou met auto wel n centrale uitvalsbasis kunnen zijn;als je op OV bent aangewezen en t eiland wil verkennen dus niet doen!! Vriendelijke eigenaren, mijn fiets werd dezelfde dag gerepareerd (3 € p/dg). Stranddorp kent koffietent met wifi, n stuk of 5 taverna's en 1 goeie pizzeria (probeer de pepersteak!). Strand geen aanrader ivm waterplanten, maar gelukkig zit er gebruik van het Pasiphae zwembad bij (ik werd gewoon gezien als vaste gast, kon zelfs n bruiloft meemaken). Wel mijn laatste x met de touroperator, bitchy hostess! Geboekt voor 22 dgn maar ivm desolate ligging na 10dgn vertrokken naar Limnos (wel super!!)

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

geweldige plek, zeer gastvrij ontvangen

hans en sasha
27-5-2011

Voor de tweede keer in Dianthi, de buitenkant is prachtig geschilderd en het mooie uitzicht is als van ouds. Appartement wordt goed schoongehouden en ontvangst is altijd even gastvrij. Heerlijk bronwater te tappen naast je terras. Een geweldige uitvalsbasis om heel Lesbos te verkennen.

Hansensasha

Gereisd Met partner in januari 2011

Laatste keer

i.van klaveren
5-9-2010

Al jaren vaste klant. Nog steeds een drukke weg. Twee terassen. Achterkant zicht op bergen en boomgaard. Meubilair goed, keukengerei weinig en oud. Matrassen oud. Moet hoognodig gewit en geverfd worden, uitslag zwarte plekken op buitenmuren en vooral op teras. Gaten en rafels in badkamerkleed en handdoeken. Hard toe aan renovatie. Volgend jaar gaan we ergens anders naartoe.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voorlopig niet meer.

I. van Klaveren
5-9-2010

Al jaren vaste klant maar dit was de laatste keer. Ligt aan drukke weg, achterkant uitzicht op bergen en boomgaard.Twee terassen, ideaal. Maar inrichting meubilair is goed maar keukengerei oud en weinig. Badkamerkleed en handdoeken gaten en rafels erin. Moet al jaren hoog nodig geverfd en gewit worden, zwart uitgeslagen vooral op terassen. Oude matrassen. Huur er absoluut geen fietsen want die zijn ook oud, veel problemen ermee gehad. Prijs kwaliteit wordt slechter. Is aan gehele renovatie toe. Volgend jaar gaan wij ergens anders naartoe.

Heerlijke plek!

Marina
15-11-2009

Tot nu toe 2x in dit complexje geweest. Prima plek om te vertoeven. Heerlijk dat er zowel voor als achter een balkon is en genoeg ruimte binnen. Maar ja, ik zat alleen in een appartement dus dat is gemakkelijk zeggen. Aardige eigenaren en ´s nachts een kudde schapen in de tuin :-) Kortom: aanrader (maar niet voor de winter, want dan zit je wel erg ver van de mensen vandaan).

Gereisd Alleenreizend in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wordt een stuk minder.

IvK
11-10-2009

Niet rustig gelegen, ligt langs een zeer drukke weg met veel vrachtverkeer van verderop gelegen fabriek. Zijn hier al meerdere malen geweest maar de kwaliteit gaat zeer achteruit; wordt niet bijgehouden. Wle fijn met 2 terrasen.Fiets is ook noodzakelijk daar het niet vlak bij centrum of strand ligt. Fietsen huren bij Maria in Skala Kaloni, zijn van beter kwaliteit.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Heel goed

2-10-2009

Iedeaal appartement voor de rustzoeker zonder kleine kinderen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dianthi in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dianthi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.