Appartement Diamanti

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Diamanti

• 8cor03-06-2014

Een schoon akrappement

De laatste beoordeling dateert van 2011. Dus een update kan geen kwaad. Alles is nog zoals al eerder beschreven. Vooral als slaapplaats prima geschikt voor ons tweeën. En waarom zou je binnen blijven zitten als je het eiland wil beleven? Het echtpaar is inderdaad behulpzaam en vriendelijk. Ook nog een paar nachten bij de buren geslapen, omdat wij niet hadden geboekt. In complex Arisvi wel wat meer ruimte gehad.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8i_temme01-09-2011

Wat een heerlijke plek !

De studiootjes zijn erg klein maar superschoon dankzij Persa. De eigenaren, Toula en Panajottis doen er alles aan om je je vakantie van je leven te bezorgen. De ligging aan het strand (alleen weg er tussen) is super en het beeldschone haventje is een lust voor het oog. De warme bakker aan het haventje heeft het lekkerste brood dat je je maar bedenken kunt en maakt elk ontbijtje een klein feestje. 's Avonds op het pleintje (ca. 100 m.vanaf Diamanti) zijn er veel restaurantjes waar je lekker en spotgoedkoop kunt eten. Zelf vind ik restaurant Mimis het leukst en de stifado is niet te missen !

Alleen gereisd in juni 2011

• 9M. Søeborg26-08-2010

Klein maar fijn en erg schoon.

Na 2 weken in Petra kozen wij ook voor 1 week in Skala Kollonis in appartement Diamanti. Die is klein maar alles in aanwezig en het is erg schoon! Mocht je kiezen om zelf te koken kan het hier, maar uit eten gaan is erg goedkoop. Gezien de vlakker omgeving van Skala Kollinis hebben wij 3 dagen fietsen gehuurd. De app. ligt tegenover het strand en om het hoek begint het centrum; haven en taverna's+restaurants. Wij hebben elke dag ligstoelen gehuurd en hier kan jij ook luchtbedden + strandspeelgoed gebruiken. Neem dus zelf niet alles mee. De combinatie vakantie is erg goed bevallen en je betaal maar eur 25,00 om met de taxi van Petra naar Skala Kollonis te rijden, want je moet voor je eigen transfer zorgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Cindy11-07-2010

geweldig

Dit was voor mij de 2e keer in vijf jaar op hetzelfde plekje. Appartement niet groot,maar alles was aanwezig en heel schoon. Eigenaren zijn lieve en behulpzame mensen en ben enorm verwend met heerlijk eigengebakken caken. Ligging aan een prachtige zee, waar je goed kan zwemmen en van de rust kunt genieten. Ik kom hier zeker voor de 3e terug en wacht hier geen vijf jaar meer op.

Alleen gereisd in juli 2010

• 6karel26-06-2010

niet van deze tijd

Een balkonnetje zonder enige zonbescherming waar je stoel maar op één manier kan staan. Om deuren te sluiten eerst de stoelen stapelen. Binnen een halve meter rond de bedden. Bij slecht weer konden we niets anders dan op bed gaan liggen. Nooit meer !

Gereisd met partner in juni 2010

• 9IJ. W. van der Marel14-09-2008

Dicht bij het strand en de haven.

Gezellige locatie. Aardige eigenaar die zelf ook nog op sardines vist.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9 Wil & Janny22-09-2007

App. is heel goed.We komen er al jaren hele leuke familie die beneden wonen alles op loop afstand voor ons een topper,maar blijf wel hopen dat dit komplex weer bij een ander is te boeken,nu dat onze touroperator er niet meer is.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Niky & Arjan28-07-2006

Wij komen net terug van twee weken vakantie in de studio's Diamanti. Ze zijn niet groot, maar alles wat je voor een vakantie nodig hebt, is aanwezig. De kamers worden om de dag grondig schoon gemaakt. Je kunt gebruik maken van de airco voor €5 per dag. De studio's bevinden zich aan het strand. Naar het centrum van het gezellige dorp kun je bijna rollen. De eigenaars zijn erg vriendelijke mensen. Zij doen hun best om je een plezierige vakantie te geven. Wij kregen zelfs een kadootje toen we naar huis gingen. Wij vonden dat we erg geboft hadden met dit appartement!

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Saskia Albrink28-10-2005

Kleine maar schone studio's. Kamers 4, 5 en 6 hebben zeezicht en hebben lekker hele dag zon. Luxe: Waterkoker! Studio 2 zit op het noorden en heeft landzicht. Studio's 1 en 3 hebben zijzeezicht en laat 's middags geen zon meer. Vriendelijke eigenaars. Je kan mee vissen als je wilt. Dorp is klein. Medusa, direct aan de haven, is prima om te eten. Verse VIS! Studio's rustig gelegen, klein kinder speelplaatse voor de deur en strand kan je kruipen. PRIMA LOCATIE!

Gereisd in oktober 2005

• 7Ger en Pauline30-09-2005

Leuk en nette, wel kleine studio's. Service is prima en locatie net ver genoeg van het centrum om lawaai te voorkomen en prima aan het (schone!!!!) strand. Leuk eiland met scooter zeker goed te bezichtigen. Aanrader voor dierenliefhebbers: Wildlife Hospital in Agia Paraskevi, initiatief van Joris en Ineke (nederlanders) die daar heel goed werk doen.

Gereisd in september 2005

Appartement Diamanti info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personenMeer dan 12

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats