Appartement Arisvi

14 reviews over Appartement Arisvi in het Nederlands

Fantastische bestemming !

Irma Temme,
18-7-2018

Een heerlijk modern en licht appartement met spiksplinter nieuwe (traagschuim) matrassen. De ligging is fantastisch. Het kleinschalige strand met strandstoelen en parasols én restaurant Paradise vlak voor de deur. Het superschattigehaventje op ca. 150 meter afstand, waar de vissers elke ochtend hun vangst uit de netten halen en waar de poesjes op de kaderand zitten te wachten op hun ontbijt. Als je hier van staat te genieten ruik je de heerlijke geuren van het verse brood want de bakker heeft zijn bakkerijtje ook in de haven en bakt op houtskool ! Ook het dorpsplein is op ca. 150 m afstand met zijn gezellige restaurantjes. Een aanrader is Mimi´s met zijn gavros marinatos (gemarineerde ansjovis), gevulde courgettebloemen, garnalensouvlaki en nog veel meer.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Een fijne vakantie gehad,goed en schoon apartement

Fam Keuninkx,
14-6-2017

Alles was goed,goede bedden,netjes schoon,,lieve eigenaresse. De ligging is perfect,vlak bij het strand en het dorpje skala kalonis

Gereisd met partner in mei 2017

Vaso heeft de appartementen mooi opgeknapt!

Gonda ten Wolde
20-4-2017

Je kunt kiezen tussen verschillende appartementen met verschillende formaten. Ze zijn allemaal netjes, altijd warm water en een douche die prima water geeft. Verder zit het appartement complex recht tegenover de zee. Restaurantjes en het centrum op loopafstand. Echt maar vijf minuutjes lopen en dan sta je op het plein van Skala Kallonis. De zee in Skala Kallonis loopt langzaam af waardoor het geschikt is ook voor kinderen en mensen slechter ter been.

Gereisd alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super locatie & schoon

Ellen Triep
30-7-2016

Appartement is zeker een aanrader. Vriendelijke eigenaresse, die tevens ook de kamers schoon houdt. Mooi schoon en netjes!! De ligging is tegenover het strand. Alles is goed te bereiken. Houdt er wel rekening mee dat je in het dorpje niet kan pinnen. Daarvoor moet je naar Kallonís (klein half uurtje op de fiets á €5,-) Bakker nabij het haventje (nog geen 5 min. lopen 🚶 Om de hoek zit een prima restaurant 'Paradise' een aanrader (super vriendelijke familie) Het strand aan de overkant van het appartement met 2 ligbedden en parasol voor €5,-. Het is er heerlijk rustig.. voor de Grieken te rustig. Tourisme ligt op z'n gat ivm vluchtelingen.. nou.. ik kan je vertellen.. 3 weken vakantie en geen vluchteling gezien. Ook logisch op deze plek aan een baai. Een veilige plek, voor een onbezorgde vakantie. En iedere dag de zon ☀

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig!

Henny Welink
26-6-2016

We werden bij aankomst heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaresse Vasso,we voelden ons gelijk welkom! Het app.ziet er prima uit:alles wat je nodig hebt is aanwezig,tot magnetron en tosti-ijzer toe.Het is kleinschalig daarom heel persoonlijk.Het strand is aan de overkant,dorpje op 5 min.lopen,daar vind je een mooi haventje,heel gezellig plein waar het iedere avond gezellig druk is,je kunt er heerlijk eten in 1 van de vele restaurantjes,daarna een lekker drankje drinken bij Exodus!Lunchen bij Paradise is ook zeker een aanrader!Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig appartement

Daan
2-6-2016

Arisvi is een super appartement ! Ligt aan de rand van het dorpje Skala Kalloni en is heerlijk rustig met uitzicht op het strand en de binnenzee van Kalloni !

De eigenaresse is een schat van een vrouw, ze doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. De appartementen zijn modern ingericht mooie keuken, zeer nette badkamer en prima bedden, aan de kamer It een balkon met tuindeuren.

Gereisd met partner in mei 2016

voor herhaling vatbaar

Jolanda
21-5-2014

Wij hebben twee weken in Arisvi verbleven. Hele leuke tijd gehad. Skala Kallonis is een leuke plek om te verblijven. Leuke restaurantjes, prima ligging en aardige bevolking. Arisvi is een kleinschalig appartementen complex. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam en de appartementen worden goed schoongehouden. Het centrum en het strand zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ideale uitvalsbasis

ton smits
29-10-2013

Arisvi is prima gelegen om elke hoek van het eiland binnen redelijke tijd te kunnen bereiken. We zijn 22 dagen geweest en hebben een week met een Quad rondgereden. Veel gezien maar tegen de avond blij ook weer in Skala Kalonis te zijn. Genoeg gelegenheden om te eten en achteraf wat te drinken. Strand viel een beetje tegen, met name de waterkwalitieit. Kan aan de windrichting hebben gelegen. Het appartement zelf was ruim voldoende en de eigenaresse zeer behulpzaam echter niet opdringerig.

Gereisd met partner in Tue Aug 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een klein appartementen complex met prima kamers. Schoon, enkele keren per week worden handoeken verschoond, elke dag werd bed opgemaakt. Ligt pal aan het strand, alleen de weg oversteken. Op korte loopafstand van het centrale pleintje, haven en bakker (allen 500 meter). Op pleintje en langs de haven diverse restaurantjes.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader!

Nico en Tess Stammis
18-9-2012

Wij zitten hier nu 10dagen en we hebben nog 11 te gaan gelukkig. Wat een heerlijke plek is dit! Een fantastisch appartement dat zeer goed schoongehouden wordt en waar het linnengoed regelmatig vervangen wordt. De eigenaresse is een zeer behulpzame, vriendelijke vrouw die onmiddellijk actie onderneemt als er iets is. Skala kalloni zelf is heerlijk om te vertoeven. Een prachtig authentiek haventje waaraan een plein grenst dat enorm gezellig is in de avonduren. Talloze prima restaurantjes maken het meer dan kompleet. We zijn al aardig wat plekjes gaan bekijken op het eiland maar zijn telkens weer blij als we weer "thuis" zijn.

Gereisd met partner in september 2012

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Adults onlyJa

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arisvi in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arisvi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.