Appartement Anna

Appartement

2 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

2004

wel al even geleden dit apparement bezocht; heb het nog en

Fam. Meijer
13-12-2004

wel al even geleden dit apparement bezocht; heb het nog niet bij ned. touroperator teruggevonden (helaas) maar het app. beviel altijd prima! ideaal gelegen en heel keurig, leuk balkon met uitzicht op het plein, de haven en de zee.

Gereisd Anders in december 2004
2003

De tweede keer dat we Skala bezochten was in 1997

Familie Kranenburg
31-12-2003

De tweede keer dat we Skala bezochten was in 1997. We zaten toen in dit appartementencomplexje. Het is dus zeer kleinschalig, uitzicht op het plein (dat in het hoogseizoen 's avonds afgezet wordt voor verkeer), vlakbij het strand.Geen receptie, je krijgt gewoon de sleutel van de deur. Je moet wel een lange trap op.De eigenaren zijn heel vriendelijk en toen er in het appartement iets te repareren viel, werd dat meteen dezelfde dag nog gedaan.

Gereisd Anders in december 2003

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.