Aparthotel

44 reviews over Aparthotel Aeolian Gaea in het Nederlands

prima

jaap eding
7-7-2016

De rust is optimaal, voor entertainment ben je aan het verkeerde adres. Voor het 4e jaar op rij hier onze vakantie doorgebracht. Voor ons ideaal; een kamer om te slapen, eenvoudig ontbijt, wandelingetje naar het strand. Hardstikke vriendelijke eigenaarsfamilie die voor je klaarstaat als dat nodig is en verder je privacy respecteert. Om de andere dag schoon linnengoed, iedere dag schoonmaak, gratis kluisje en airco. Wij hebben het daar wel gevonden. 10 is te gek, een 9 eigenlijk te weinig.

Gereisd met partner in juni 2016

Slechte keuze, ondermaats !!!

Annick
28-6-2015

Hotel met heel wat tekortkomingen. Hotelkamer had tal van gebreken die bij melding niet werden aangepakt, ook geen rolluik of iets dergelijks om zonlicht 's morgensvroeg buiten te houden. Harde, goedkope matrassen en hoofdkussens waardoor ik gans mijn vakantie geen goede nachtrust heb gehad. Klein Tv-scherm met weinig kanalen. Arrogante hoteleigenaar met onvakkundig personeel die de boel vierkant doet draaien en met enkel een zeer beperkte kennis van het Engels, laat staan andere talen. Ontbijt is een schande !!! Zeer beperkt aanbod, smaakloos. Koude spiegeleieren, geen yoghurt. Heb er na één dag geen gebruik meer van gemaakt en ben elders gaan ontbijten. Fruitmand bevatte 3 appels en 1 sinaasappel die aangevuld werden als de mand leeg was. Gelukkig was het enkel kamer met ontbijt. Geen aangename sfeer aan het zwembad, dit lag er driekwart van de tijd verlaten bij. Ervaring om vlug te vergeten. Foto's op internet geven realiteit niet weer. Dan zijn er betere keuzes in de buurt !!!

Gereisd met partner in juni 2015

Grote ontgoocheling !

Eric60
25-6-2015

Sfeer : droevig, totaal geen warmtegevoel. Eigenaar zetelt zich omstreeks 7h30 op zijn troon (zetel) om een overzicht op het ontbijtbuffet te behouden. Ontbijt : zwaar teleurstellend en zeker geen 4-sterren hotel waardig. Zijn na 2 dagen ons ontbijt telkens gaan inkopen in grootwarenhuis. Kamer : groot en hiermee is alles gezegd. Slecht afgewerkte badkamer, geen douchekophouder, geen afsluitbare stop in de lavabo, geen afdoende verduistering waardoor we telkens bij het krieken van de dag gewekt werden. Slechte, harde 2-persoonsmatras met harde hoofdkussens. Geen microgolf. Overdekt terras, enkel in de voormiddag zon. Wandelpaden naar de kamer : tegels liggen met hoogteverschil wat uiterst gevaarlijk is. Tot 3x toe stond het sproeisysteem op tijdens de ontbijtperiode zodat we met natte kleding diende te ontbijten. Personeel : onvriendelijk, zeer beperkte Engelse kennis. Voor de handdoeken verkregen aan de receptie : bij aanvang waarborg van 5€, werd omgezet naar 5€ kosten voor gebruik.

Gereisd met partner in juni 2015

D-reizen

Voor de 3e keer in dit hotel...Geweldig!

Jankees Schwiebbe
17-5-2014

Zoals altijd erg vriendelijk, behulpzaam personeel. We kregen zelfs 2 nieuwe matrassen vanwege rugproblemen van mijn vrouw.

Gereisd met partner in Fri Apr 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi rustig hotel, AAN TE BEVELEN

Daan van de Ketterij
12-9-2013

hotel gerund door pa , ma en 2 broers, heel klantvriendelijk. ruime kamer met iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, ruim zwembad, ontbijt is OK maar een beetje karig en geen variatie. Dorpje en strand op loopafstand, genoeg restaurantjes met betaalbare prijzen, strand is groot genoeg maar verwacht geen super strand. Huur zeker een auto want Lesbos is een groot eiland met veel natuurschoon, lekker door de bergen toeren.

Gereisd met partner in september 2013

Mooi Hotel

Cristianvanschip_1
20-8-2013

Mooi familie hotel. Ruime kamers, prima ontbijt. Zeer vriendelijke familie

Gereisd met partner in juni 2013

Hotel Aeolian Gae op Lesvos is een heerlijk hotel. Gerund door een gastvrije familie die alles doet om het je naar de zin te maken. Het eten is er fantastisch en komt grotendeels uit eigen tuin. Het is rolstoelvriendelijk en ligt tien minuten van een klein strand en vissersplaatsje Scala Kaloni. Vlak bij een vogelrijk watergebied. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2013

zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar

Michael Vandevenne
15-8-2013

Uitzicht op Olympos berg: zalig bij valavond - ideaal gelegen voor allerlei uitstappen : de natuur in, naar kloosters,... Redelijk kleinschalig hotel met aparte gebouwen : kamerservice en klantvriendelijkheid is werkelijk uitstekend - uitgebreid ontbijt bij zwembad - zeker aan te bevelen !

Gereisd met partner in mei 2013

Hier komen we zeker terug

Jos en Ingrid
13-8-2013

Eind juni 2 weken een fantastische vakantie gehad. Echt een locatie waar je je thuis voelt, omdat de eigenaren ook hun gasten willen leren kennen. Kamers waren groot en volledig uitgerust, ontbijt prima, gratis water aan het zwembad en fantastisch en hulpverlenend personeel staat altijd voor je klaar. Hoogtepunt was de bruiloft van de oudste zoon van de eigenaar, waarbij ook alle gasten waren uitgenodigd. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plek, maar hier waren we unaniem: hier komen we zeker nog terug!

Absolute aanrader.

Jaap & Cath
26-7-2013

Week 25-26, 8 dagen hier doorgebracht en eigenlijk niets dan lof voor deze accomodatie! Onze keuze was gebaseerd op eerdere/andere aanbevelingen op Zoover voor deze accomodatie. Deze bleken inderdaad volledig gegrond te zijn. Opvallend: ontzettend gastvrije en persoonlijke behandeling door eigenaar/staff, heerlijke maaltijden, goed verzochte accomodatie zowel binnen/kamers, als buiten/tuinen & zwembad. Hoewel 'het centrum' van Skala Kallonis te voet goed te bereiken is, is aan te bevelen om een huurauto te regelen tijdens het verblijf.

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aeolian Gaea in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aeolian Gaea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.